Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
toen taz bij A&E ging werd er gezegd van u can't toutch this thrash.
d lo brown is idd ontslagen door dixie carter als zijn huidige functie
Ik heb zelf gelezen dat hij daardoor aan zijn wrestler career zou willen werken [ but i don't care about that )
Samoa Joe word steeds gecheerd omwille van zijn: joe's gonna kill you, dat blijft 'plakken'
en het is idd leuk om te zien waarin Bully Ray de hele story line verteld.

persoonlijk: aj styles als heel zou heerlijk zijn, daarom niet bij A&E.

Breskuz

Legacy Member
ik kijk bij TNA alleen naar de stukken met A&E....

en Smackdown was saai.

WarCry-dude

Legacy Member
Dat zou idd jammer zijn. Ryback Vs. Henry leek mij een van de betere matchen dit jaar.

Xevven

Legacy Member
inkei zei:
Ahh Mark Henry is op Raw, WM XXIX is saved :p

Hij zag er toch niet superfit uit vond ik :(
Hij was precies heel voorzichtig.

Al die hall of famers samen. Rock komt er zeker nog in, Cena wss ook :)
'k Vond wel aangename RAW om te zien. Nog 12 dagen :D

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Buh John Laurinaitis :(

People Power !
Big Johnny bied Rock zijn hulp aan, hij weigert dus is het denkbaar dat hij Cena zal helpen om te winnen a la Mcmahon & Stone Cold ?

Xevven

Legacy Member
inkei zei:
People Power !
Big Johnny bied Rock zijn hulp aan, hij weigert dus is het denkbaar dat hij Cena zal helpen om te winnen a la Mcmahon & Stone Cold ?

Op bepaalde fora gaat er een discussie of Big Johnny het brein is achter Shield.
En dno, Cena heeft ervoor gezorgd dat hij ontslagen was, dus waarom zou hij Cena nu helpen?

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Op bepaalde fora gaat er een discussie of Big Johnny het brein is achter Shield.
En dno, Cena heeft ervoor gezorgd dat hij ontslagen was, dus waarom zou hij Cena nu helpen?

Consistent wezen is nu niet het sterkste punt in WWE de laatste tijd, waarom zou Stone Cold de hulp van McMahon aanvaarden ? Om de titel te winnen en dan is Stone Cold in de handen van Vince.

Kan hier ook toegepast worden imo

Xevven

Legacy Member
inkei zei:
Consistent wezen is nu niet het sterkste punt in WWE de laatste tijd, waarom zou Stone Cold de hulp van McMahon aanvaarden ? Om de titel te winnen en dan is Stone Cold in de handen van Vince.

Kan hier ook toegepast worden imo

True, het zou wel een nice "twist" zijn.

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
True, het zou wel een nice "twist" zijn.

Er moet iets gebeuren want als Cena wint (hoge kans :p) zonder een twist of drama dan zie ik de ring wel bekogeld worden met allerlei afval :p

Breskuz

Legacy Member
Big Johnny en de Shield ..... te voorspelbaar en dus zo waar! Welcome to WWE.
Toevallig kwamen ze de eerste keer voorschijn bij de titelshot van Cena ....

Xevven

Legacy Member
TBH ik had nooit aan Laurenaitis gedacht, tot hij op smackdown terug tevoorschijn kwam.
Ik denk ook niet dat main event op WM gaat uitdraaien op een "clean win" van gelijk wie :p

Re@V0r

Legacy Member
inkei zei:
People Power !
Big Johnny bied Rock zijn hulp aan, hij weigert dus is het denkbaar dat hij Cena zal helpen om te winnen a la Mcmahon & Stone Cold ?

doe daar nog een heelturn van Cena bij en dan ben ik ervoor te vinden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan