Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jpbuntinx

Legacy Member
"WWE officials have been discussing several outcomes for the WWE Championship match at the WrestleMania 29 pay-per-view, including an idea of having John Cena aligning with The Shield and being revealed as the leader. There has been talk of having Cena snap and turn heel for not being able to gain redemption and face The Rock in a rematch at Extreme Rules, as well as an idea for Cena to go over, gain the respect of The Rock and face off against The Shield at the WWE Extreme Rules pay-per-view. It will be interesting for sure to see what happens over the coming weeks."

Optie 1 dan graag, laat optie 2 al maar vallen :)

inkei

Legacy Member
Maarja optie 1 is geniaal maar is riskant tov the reign of baby face cena en ze zullen ook wel wat merch sales verliezen

Ben toch redelijk hyped voor WM, viewing party met nen hoop vrienden en als het weer het toelaat, BBQ !! :p

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Yeah, snap niet dat dat zolang duurt, binnenkort is het alweer MITB :p

Alberto heeft wel wat succes als face dus misschien was het niet zo slim om die af te pakken en dan met die feud van Swagger kregen ze nogal veel media aandacht. Ofwel cashed hij op Mania (maar hij is veel momentum met het volk kwijt door constant te verliezen) Ofwel bouwen ze hem terug wat op dankzij de Tag Titles en cashed hij wanneer Alberto of Swagger hun titel de volgende keer defenden (waarschijnlijk Extreme Rules)

camino

Legacy Member
Wie moet winnen van mij; mark henry maar zal zo niet zijn.
Cena zal winnen denk ik maar ik wil the rock zien winnen sowieso. Publiek was ook weer heel duidelijk in raw, fuck cena dienen droll.
Lesnar moet winnen, helaas vrees ik HHH.
Barrett zal wel winnen, dien match interesseerd me nie echt.
Jericho moet winnen.
Big E (die mee ziggler) moet sowieso winnen, maandenlang als nen beer doen voordoen en iedereen afmaken en dan zijn 1ste match dan doen verliezen zou lachwekkend zijn.

wrestlingfan25

Legacy Member
Zijn jullie hier al van op de hoogte?

Na succesvolle SuperShow edities met oa Rob van Dam, Kevin Nash en Bully Ray presenteert Dutch Pro Wrestling met grote trots Grandslam 2013 op 2 juni a.s. met oa:

- Big Poppa Pump Scott Steiner
- The Masterpiece Chris Masters
- Carlito
- TNA superster Zema Ion
- The Vigilante Johnny Moss
- Bernard van Damme
- Cybernic Machine
en nog vele aan te kondigen worstelaars.

Zoals iedere keer is er ook een FanFest voor de show waarbij je elke ster van de avond kan ontmoeten, vragen kan stellen in onze Q&A, deel kan nemen aan de signeer/foto sessies en een speciale bonuswedstrijd te zien krijgt.

Tickets zijn al in de verkoop:

1e rij UITVERKOCHT
2e rij UITVERKOCHT
3e rij (25 euro) : beperkt aantal zitplaatsen nog beschikbaar
4e tm 7e rij (20 euro) : dit zijn vrij zitplaatsen

Staanplaatsen (15 euro).

FanFest (15 euro) : let op, meer dan de helft van de schikbare kaarten is al verkocht.

Foto's met en handtekeningen van de WWE/TNA supersterren zijn 5 euro per stuk Je kan daarvoor een foto of handtekeningticket kopen bij de merchandise stand.

Reeds aangekondigde wedstrijden:

TNA ster Zema Ion vs. Emil Sitoci

Locatie:
De Leuningjes
Julianastraat 49
Poeldijk (nabij Den Haag)
Nederland

Tijden:

FanFest: 1500 tot ongeveer 1830

Main Show: 1930 tot ongeveer 2200 (deuren open om 1830)

Tickets: Dutch Pro Wrestling - Tickets (Outside NL)

Royco

Legacy Member
The Rock begint zwaar op mijn zenuwen te werken ... elke week nen dwazen "same old shit" promo. Van mij mag Cena winnen op mania.

Xevven

Legacy Member
Royco zei:
The Rock begint zwaar op mijn zenuwen te werken ... elke week nen dwazen "same old shit" promo. Van mij mag Cena winnen op mania.

Het grootste probleem dat ik ermee heb is dat hij champ is sinds RR, maar hij nog geen enkel match heeft gedaan buiten die rematch met punk.

Maar je hebt gelijk!

5min intro
blabla "finaly the rock has come back to ..."
blabla "fruity pebbles" ... "rock is the wwe champ" ... bla
blabla "if you smell what the rock is cooking" ...
done

constant :D

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Het grootste probleem dat ik ermee heb is dat hij champ is sinds RR, maar hij nog geen enkel match heeft gedaan buiten die rematch met punk.

Maar je hebt gelijk!

5min intro
blabla "finaly the rock has come back to ..."
blabla "fruity pebbles" ... "rock is the wwe champ" ... bla
blabla "if you smell what the rock is cooking" ...
done

constant :D

Ze brengen The Rock terug voor PPV buys, dus waarom zou hij dan wrestlen op gewone tv ? :)

MmoRpgGuy

Legacy Member
Ff matchcard voor Wm erop zetten:

-The Rock (c) vs. John Cena
-Alberto Del Rio (c) vs. Jack Swagger
-Brock Lesnar vs. Triple H with Shawn Michaels in Triple H's corner
-CM Punk vs. The Undertaker
-Team Hell No (c's) vs. Dolph Ziggler and Big E. Langston
-Sheamus, Big Show and Randy Orton vs. The Shield
-Ryback vs. Mark Henry
-Fandango vs. Chris Jericho
-Brodus Clay, Tensai, Cameron and Naomi vs. Cody Rhodes, Damien Sandow and The Bella Twins

Pre show:
-The Miz vs. Wade Barrett

Re@V0r

Legacy Member
dus die shit met Brodus Clay en Tensai staat op de card, maar een match tussen the miz en IC-champ Barret is pré-show... :wtf:

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
dus die shit met Brodus Clay en Tensai staat op de card, maar een match tussen the miz en IC-champ Barret is pré-show... :wtf:

Dat vind ik idd ook maar onnozel. The miz kan mij niet schelen maar Barret zie ik heel graag bezig. Die heeft goeie mic skills ook.

Vanaf zondag zal ik dan nog eens ne keer vertrekken uit de thread tot 20 april denk. Dan is Mania hier in Japan op tv geweest en kan ik het op café gaan zien. :) De card is maar slapkes maar de sfeer op café gaat dat goed maken.

Xevven

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
Ff matchcard voor Wm erop zetten:


-Team Hell No (c's) vs. Dolph Ziggler and Big E. Langston
-Ryback vs. Mark Henry
-Fandango vs. Chris Jericho
Pre show:
-The Miz vs. Wade Barrett

Dat zijn de enige matchen die mij interesseren atm. Bryan en ziggler echte entertainers. Ben ook curieus naar Big E zijn ring skills en wat hij brengt.
Ryback vs Henry spreekt voor zich
En ik heb altijd wel genoten van Y2J
En zoals eerder gezegd, Barret zou eens een boost moeten krijgen, hij is veel beter dan in dit rolletje van IC champ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan