Xevven
Legacy Member
https://www.youtube.com/watch?v=W4NHxEFnqo8&list=PLKy5nZzQOSMJQgH7ItxcoladmGtbq8KrG&index=1
Nice
Ocharme die kinderen van Mick Foley
Nice
Ocharme die kinderen van Mick Foley

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Xevven zei:Kvond de eerste matchen de beste. Shield, Team hell no ...
En ik dacht dat er een paar serieuze plot twists gingen komen maar nee, niks ... voorspelbaar zoals hierboven al gezegd
Jammer

inkei zei:Shield, Hell no & Taker/Punk waren het beste van de avond
MmoRpgGuy zei:dit en miz is ic champ
inkei zei:En o ja, heb de show maar moeten bekijken of ne stream uit Amerika want de officiële WWE stream waarvoor wij dan betaald hebben die lag constant plat en toen ze stream terug werkte liep die 1.5 uur achter.
Laatste keer dat ik daarvoor betaal.
Royco zei:Heb net gelezen dat WWE refunds geeft ervoor! Wel erg dat er zoveel probs waren.
@ sommigen hier : Ok mania was voorspelbaar maar we kijken toch niet alleen naar Wrestling om in elke match nen swerve te zien?
inkei zei:CM Punk vs Undertaker had mij echt doen geloven dat Punk het misschien wel zou lukken dit jaar om de streak te breken.
Xevven zei:Kane volgend jaar wss
inkei zei:Dat zou ik zalig vinden en Undertaker zelf is ook van die mening dat Kane diegene zou zijn die de streak breekt.
Maar denk dat ze die kans beter laten om een nieuwe mega ster te maken.
Het schijnt ook dat The Rock niet naar de taping van Raw is gegaan en ze heel de show moeten herschrijven. Weet nu niet of het wel legit is.