Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Ziggler vs Sheamus op RAW, wa een match alweer ... die Ziggler kan echt iedereen goed maken :applause:

Ziggler vs Cena wordt match of the night volgens mij @ TLC

En hopelijk gebruikt hij nog eens "sweet chin music", HBK v2

Re@V0r

Legacy Member
inkei zei:
En net daarom gaat dat niet gebeuren :p
Ik zie Cena daar buiten lopen met die MiTB tot veel chagrijns van mezelf :(

ik zie eerder The Shield tussenkomen ten voordele van Ziggler omdat ze het 'onrechtvaardig' vinden dat Cena kans maakt op Zigglers eerlijk gewonnen briefcase

Breskuz

Legacy Member
Re@V0r zei:
ik zie eerder The Shield tussenkomen ten voordele van Ziggler omdat ze het 'onrechtvaardig' vinden dat Cena kans maakt op Zigglers eerlijk gewonnen briefcase

volgens mij gaat dit ook gebeuren:applause:
hopelijk met het gevolg dat cena een tijd out is.

Breskuz

Legacy Member
Royco zei:
Ja ok da wel ... ma ongeveer bedoel ik. Ma Cena voor een maand out is eigenlijk wel al een lange tijd ja :p

een vmaand lang geen voorspellende dingen meer ... :applause:
ik ben benieuwd wat er op Smackdown gaat gebeuren!

Re@V0r

Legacy Member
bwa, ik volg het wel eigenlijk
kvind het atm zelfs interessanter dan WWE

Xevven

Legacy Member
Net die DVD gezien van Attitude era ... Stone Cold was toch echt wel the best of all time ... entertainment die hij bracht, mic skills etc etc :)

partyboy

Legacy Member
Ik kan echt niet zien naar de huidige WWE en dergelijke, het attitude era met al die krachtpatsers en supersterren is gewoon niet te evenaren :(

Xevven

Legacy Member
partyboy zei:
Ik kan echt niet zien naar de huidige WWE en dergelijke, het attitude era met al die krachtpatsers en supersterren is gewoon niet te evenaren :(

Jep, entertainmentwaarde van Austin, Jericho, Rock, The game ... dat niveau halen ze nu niet meer :(

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Jep, entertainmentwaarde van Austin, Jericho, Rock, The game ... dat niveau halen ze nu niet meer :(

Daniel Bryan, CM Punk, Damien Sandow, Cesaro zijn ook allemaal klassebakken zenne.

Maar Y2J mag altijd terugkomen :)

Re@V0r

Legacy Member
kan je imo niet vergelijken vind ik
Austin, Jericho, Rock, HHH,... dat waren toen de echte toppers / main eventers
van diegenen die inkei opnoemt is enkel CM Punk een main eventer
Daniel Bryan hangt er zowat tussen momenteel, maar is ook wat weggezakt uit zijn main event-status
Sandow en Cesaro komen nog maar pas kijken

sommigen in de WWE zouden trouwens dringend hun character eens moeten oppoetsen :s
Randy Orton zijn personage is zodanig kleurloos geworden de laatste jaren :s
als je dat vergelijkt met zijn Legend Killer-periode in Evolution of zijn periode als heel in Legacy enzo... nu rijgt hij de overwinningen aan elkaar en als hij verliest is het alsnog RKO-time na de match :ironic:

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
kan je imo niet vergelijken vind ik
Austin, Jericho, Rock, HHH,... dat waren toen de echte toppers / main eventers
van diegenen die inkei opnoemt is enkel CM Punk een main eventer
Daniel Bryan hangt er zowat tussen momenteel, maar is ook wat weggezakt uit zijn main event-status
Sandow en Cesaro komen nog maar pas kijken

Feit feit, maar had het niet over main eventers maar gewoon over entertainmentwaarde en die 4 zijn voor mij momenteel the best thing in WWE :p

partyboy

Legacy Member
Xevven zei:
Jep, entertainmentwaarde van Austin, Jericho, Rock, The game ... dat niveau halen ze nu niet meer :(

Michaels, Kane (met masker), Hardy Boys, Dudleys, Undertaker, Edge en Christian (vooral de tlc machtes) en zo kan je nog doorgaan. In die tijd waren die mannen in hun prime.

De matches waren ook gewoon van hoger entertainment waarde en kwaliteit.
Maar vooral brutaler :D.

Royco

Legacy Member
Het huidige roster zit ook vol me even goeie entertainers ...

Het verschil is dat ze toen alles uit de kast moesten halen om WCW te beaten in ratings en iedereen had daar gewoon vrij spel qua character en promos etc.
Het product was gewoon super edgy toen.

Moesten ze nu mogen wat die mannen toen mochten zou je ook veel meer Rocks en Austins krijgen. Kijk naar Cena ... hij is ook bekend geraakt door NON-PG te rappen over iedereen, hij heeft nog de laatste keer kunnen profiteren van het edgier programma. Punk is een uitzondering, heeft 1x em mogen laten gaan, nu moet hij even saai promos doen als de rest.

partyboy

Legacy Member
Ze zijn gewoon te soft geworden, natuurlijk voor de vele kinderen die gaan kijken enzo maar voor mij is het zo heel saai geworden.
Mijn mening hé, kheb er natuurlijk geen probleem mee als de mensen er nu nog volop van kunnen genieten :).
En ben nooit fan van Cena geweest en zijn character...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan