Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
het is niet van 'wat hebben jullie tegen Ryback'... helemaal niks
het is meer het feit van hem neerzetten als onverwoestbaar monster, om dit dan vervolgens al zo vroeg in zijn push verloren te laten gaan door hem te laten verliezen van Punk...
want face it, wat zal Ryback nog zijn achteraf? gewoon weer een zoveelste powerhouse die als kanonnenvoer dient voor de grotere namen

zelfs als manier om Punk 'respect te laten verdienen' is het imo waardeloos, want hoeveel respect kan em winnen door iemand te verslaan die enkel nog maar squashmatches tegen jobbers gehad heeft...?

@Warcry-dude: die van in de promo's was wel degelijk aanwezig hoor... was de 3e die door Hogan op de ramp neergemept werd dacht ik
persoonlijk hoop/denk ik niet dat Devon de leider is van A&E, maar gewoon de infiltrant binnen TNA
een kleurlozere figuur dan hem zouden ze gewoon niet kunnen kiezen... Devon heeft gewoon 0,0 aan charisma om zoiets geloofwaardig over te brengen
ze konden dan even goed Garret Bisschof genomen hebben :wtf:

camino

Legacy Member
Punk mag nooit zuiver winnen van ryback anders is al dienen tralalalal voor noppes geweest van dat nog niet verslaan te zijn geweest.
Met alle respect voor punk maar ryback is een beest, jaja, tis wwe, entertaiment ik weet het maar toch, zou gewoon nie oke zijn mocht punk zuiver winnen toch niet nu zeker? Tzou ongepast zijn.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik denk ook niet dat em zuiver gaat over gaan. Ik verwacht een DQ finish of interference waardoor Ryback zijn eerste vete begint.

The Magical Taz

Legacy Member
DQ is niet mogelijk aangezien het Hell in a Cell is dus het zal interference met een CM Punk win tot gevolg worden waarschijnlijk...

Al is dit in HIAC nog maar een paar keer voorgekomen in het verleden...

Delirium

Legacy Member
The Magical Taz zei:
DQ is niet mogelijk aangezien het Hell in a Cell is dus het zal interference met een CM Punk win tot gevolg worden waarschijnlijk...

Al is dit in HIAC nog maar een paar keer voorgekomen in het verleden...

Zoals hier al gezegd was, zie ik Lesnar hier wel nog een rol in spelen.
Weinig anderen die Punk zullen helpen imo :p
Met een Lesnar vs Ryback match in één van volgende PPV's.

't Is enkel pins en submissions dat tellen zeker? Count outs gelden niet in HIAC (mij geheugen laat me in de steek) zeker? Anders zie ik ze nog beiden KO liggen in de cel. Niemand wint, maar Punk houdt wel zijn titel.

Re@V0r

Legacy Member
Hell in a cell is no DQ en no count-outs dacht ik
enkel pinfall of submission

ben ik trouwens de enige die de indruk heeft dat TNA gans die A&E-storyline volledig aan het verneuken is...?
slaat gewoon nergens meer op en gaat ook nergens naartoe momenteel :s
ga je ze nu telkens laten brawlen met half het roster waarna er iemand met een baseball bat ze uit de ring gaat jagen ofzo :wtf:

inkei

Legacy Member
Delirium zei:
Zoals hier al gezegd was, zie ik Lesnar hier wel nog een rol in spelen.
Weinig anderen die Punk zullen helpen imo :p
Met een Lesnar vs Ryback match in één van volgende PPV's.

't Is enkel pins en submissions dat tellen zeker? Count outs gelden niet in HIAC (mij geheugen laat me in de steek) zeker? Anders zie ik ze nog beiden KO liggen in de cel. Niemand wint, maar Punk houdt wel zijn titel.

De cel ontsnappen is toch ook winst niet ?

Re@V0r

Legacy Member
HIAC heeft geen deur en is met dak op volgens mij, dus ontsnappen gaat niet
cagematch is met deur en open kooi

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
HIAC heeft geen deur en is met dak op volgens mij, dus ontsnappen gaat niet
cagematch is met deur en open kooi

Juist juist, damn kmoet mijn wrasslin stipulations wat bijschaffen :D

WarCry-dude

Legacy Member
Gullie doet mij goesting krijgen om HIAC te zien zonder spoilers. :) Kan zijn dat ik na die PPV mij een paar weken niet meer toon in de thread, tot het in Japan op tv is geweest.

Ik heb nog maar de helft van impact gezien maar ik moet zeggen dat ik toch nog wel een fan ben van A&E. :) Gewoon die hun entree muziek en hun uniformen. Kvind dat ze er toch heel cool uit zien. Ik zie het spijtig genoeg idd nog wel gebeuren dat TNA die storyline verkloot. Ach ja. Kga ervan genieten zolang het nog kan.

Royco

Legacy Member
Omg die TNA heavyweight belt :rofl: Geef mij maar de spinner belt dan ze.
Zo grappig hoe TNA zo danst naar de pijpen van een ex-wwe wrestler.

als ik TNA in 2 woorden moet opsommen na alles wat ik al gezien heb van hun = Dwaas Impulsief

WarCry-dude

Legacy Member
En kheb den anderen helft van impact nu ook gezien. Diejen Hardy met zijn divas belt... :ironic: Kvond het echt wel zalig toen Austin Aries hem op zijn plaats kwam zetten. Ik vraag mij af of er misschien iets van irl ergernis in zat.

Khoop dat ze AA tegoei blijven gebruiken. Ook jammer dat er niks meer gedaan is met de X devision en TV titles maar dat was te verwachten.

Dark Hellspawn

Legacy Member
Royco zei:
Ik snap de kritiek niet op Ryback over "nog geen deftige feud gehad" , "Deftige matches op 1 hand tellen"

Dat is nu net het punt ... Waarom zou een character als Ryback moeten feuden op dit moment in zijn carriere als hij net voorgesteld word als dit unstoppable character? En wat zou je dan doen? Stel hij heeft een feud met zeg maar Sheamus (om beetje qua fysiek geloofwaardig te lijken) ga je hem dan laten een ppv winnen, dan eentje verliezen, dan weer eentje winnen?! of ga je Sheamus 5x op rij laten verliezen? Is dat dan een feud die zo'n character nodig heeft? Nee helemaal niet.

Ik vind het helemaal nie erg dat ze hem straight to the top afsturen want daar draait heel die unstoppable force nu rond ...

En tis nog helemaal nie zeker dat het doorgaat he gasten, ge kijkt toch allemaal al lang genoeg. Voor 't zelfde geld ist op PPV nog Cena die zijn plek in neemt of weet ik veel wa nog allemaal kan gebeuren.

Als je een personage als Ryback wil laten werken (op lange termijn dan) moet je hem een opbouw geven zoals Goldberg in WCW heeft gekregen. Eerste half jaar heeft die een hele hoop jobbers vernietigd, daarna meer en meer naar de main eventers, met als toppunt een feud met Raven's flock. 1 voor 1 alle leden bekampen (en telkens de interference van de andere leden van zich afslagen) om dan na een maandenlange feud Raven te bevechten voor de US title als ik mij niet vergis. Eens dat voorbij was begon hij zijn weg naar de WHC belt. Het moment dat die Hogan moest bekampen keek iedereen daar naar uit, iedereen wou die match zien.
Als je dat vergelijkt met Ryback - Punk. Ok, de meeste zijn wel geïnteresseerd in de uitslag en wat er exact gaat gebeuren, maar om te zeggen dat iedereen daar reikhalzend naar uitkijkt... ik dacht het niet. WWE probeert weer maar eens een verhaallijn die normaal gezien een jaar of2 in beslag zou moeten nemen in een maand of 3-4 af te haspelen...

Royco

Legacy Member
Jup volledig gelijk over Goldberg en hoe ze die gebuild hebben etc.. maar Ryback is Goldberg nie.

Anyway wrs gaat er toch nog iets tussen komen en gaat die match nie doorgaan.

Re@V0r

Legacy Member
opbouw van Goldberg was inderdaad perfect gedaan
Ryback is inderdaad Goldberg niet, maar wat is het nut van Ryback maandenlang jobbers te laten afslachten als je hem in zijn 1e fued meteen laat verliezen... gans die opbouw is dan voor niks geweest
tenzij er inderdaad iets gebeurd waardoor hij niet clean verliest of er een DQ komt

WarCry-dude

Legacy Member
Wel jammer dat AJ weg is als GM van Raw maar Vicky is ook niet slecht. Ik denk dat ze AJ nu gaan opbouwen als wrestler voor een match op Wrestlemania.

Edit:
Gerucht dat Flair zich ermee gaat komen moeien. Possible Spoiler: Former World Heavyweight Champion Returning To WWE At Monday's RAW? - WrestlingInc.com

Zo'n dingen moet ge natuurlijk met een bak zout nemen maar het zou cool zijn. Worstelen moet em niet meer doen maar promo's geven kan em nog steeds als de besten.

Re@V0r

Legacy Member
please geen Flair meer in de ring...
op een halfnaakte en volledig bebloede Flair zit ik echt niet te wachten :s

Marginal0

Legacy Member
Flair in de ring zie ik niet meer gebeuren. Je kan niet blijven afscheid nemen en terugkomen he. Op een bepaald moment is de community het beu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan