Re@V0r
Legacy Member
het is niet van 'wat hebben jullie tegen Ryback'... helemaal niks
het is meer het feit van hem neerzetten als onverwoestbaar monster, om dit dan vervolgens al zo vroeg in zijn push verloren te laten gaan door hem te laten verliezen van Punk...
want face it, wat zal Ryback nog zijn achteraf? gewoon weer een zoveelste powerhouse die als kanonnenvoer dient voor de grotere namen
zelfs als manier om Punk 'respect te laten verdienen' is het imo waardeloos, want hoeveel respect kan em winnen door iemand te verslaan die enkel nog maar squashmatches tegen jobbers gehad heeft...?
@Warcry-dude: die van in de promo's was wel degelijk aanwezig hoor... was de 3e die door Hogan op de ramp neergemept werd dacht ik
persoonlijk hoop/denk ik niet dat Devon de leider is van A&E, maar gewoon de infiltrant binnen TNA
een kleurlozere figuur dan hem zouden ze gewoon niet kunnen kiezen... Devon heeft gewoon 0,0 aan charisma om zoiets geloofwaardig over te brengen
ze konden dan even goed Garret Bisschof genomen hebben
het is meer het feit van hem neerzetten als onverwoestbaar monster, om dit dan vervolgens al zo vroeg in zijn push verloren te laten gaan door hem te laten verliezen van Punk...
want face it, wat zal Ryback nog zijn achteraf? gewoon weer een zoveelste powerhouse die als kanonnenvoer dient voor de grotere namen
zelfs als manier om Punk 'respect te laten verdienen' is het imo waardeloos, want hoeveel respect kan em winnen door iemand te verslaan die enkel nog maar squashmatches tegen jobbers gehad heeft...?
@Warcry-dude: die van in de promo's was wel degelijk aanwezig hoor... was de 3e die door Hogan op de ramp neergemept werd dacht ik
persoonlijk hoop/denk ik niet dat Devon de leider is van A&E, maar gewoon de infiltrant binnen TNA
een kleurlozere figuur dan hem zouden ze gewoon niet kunnen kiezen... Devon heeft gewoon 0,0 aan charisma om zoiets geloofwaardig over te brengen
ze konden dan even goed Garret Bisschof genomen hebben




Kan zijn dat ik na die PPV mij een paar weken niet meer toon in de thread, tot het in Japan op tv is geweest.
Geef mij maar de spinner belt dan ze.