Foose
Legacy Member
Pseudo zei:![]()
ik vind dit geen penalty omdat de reden dat ze vallen Puyol is en ze niet in de buurt van de bal kwamen, maar Barca heeft er er 1 in Milaan niet gekregen dus meh
wel een potentieel superspannend slot verkloot natuurlijk..
Het merendeel zegt hier "als hij fluit moet je hem ook geven": bullshit. Ik heb al vaak gezien dat de ref fluit en de 2 spelers bij hem roept, zegt dat het niet mag en vervolgens wordt die corner gewoon opnieuw genomen.
Enfin, Barca betere ploeg uiteraard maar als ze het van een flutgoal en niet-penalty moeten hebben vind ik het maar flauw




Ik hoop wel dat we ze tegen Chelsea en niet Madrid in de finale zien.