Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foose

Legacy Member
Pseudo zei:
untitled-5whywl.gif


ik vind dit geen penalty omdat de reden dat ze vallen Puyol is en ze niet in de buurt van de bal kwamen, maar Barca heeft er er 1 in Milaan niet gekregen dus meh

wel een potentieel superspannend slot verkloot natuurlijk..

Het merendeel zegt hier "als hij fluit moet je hem ook geven": bullshit. Ik heb al vaak gezien dat de ref fluit en de 2 spelers bij hem roept, zegt dat het niet mag en vervolgens wordt die corner gewoon opnieuw genomen.

Enfin, Barca betere ploeg uiteraard maar als ze het van een flutgoal en niet-penalty moeten hebben vind ik het maar flauw

pina

Legacy Member
puyol is in die fase toch ook niet heilig hoor. Ik vind het gen penalty waard

Klopgeest

Legacy Member
Puyol elke keer zien afstormen als er een fout is begaan om dan belachelijk te komen doen. Zeer irritant...

Wijsheid

Legacy Member
Dat is gewoon een zuivere penalty. Trekt enorm aan het truitje. Dat de bal niet in de buurt is, doet er niet toe. Je kan daar zelfs niet over discussiëren. Zuivere penalty volgens de reglementen.

Socks

Legacy Member
Wijsheid zei:
Dat is gewoon een zuivere penalty. Trekt enorm aan het truitje. Dat de bal niet in de buurt is, doet er niet toe. Je kan daar zelfs niet over discussiëren. Zuivere penalty volgens de reglementen.

Dan zouden ze in elke voetbalwedstrijd een penalty voor dit moeten fluiten :lol:

ralleke

Legacy Member
549915_385343504822051_144080752281662_1205124_783359352_n.jpg


Eerst dacht ik dat het gene was, maar dit is toch wel duidelijk strafschop.

Utred

Legacy Member
Dat ze dat dan doen. Tzal rap gedaan zijn, het huidige gedoogbeleid op vlak van duwen en trekken in de 16 meter is voor niets goed.

NemesisBE

Legacy Member
Gavin zei:
Ik mis nog twee posters van de gewoonlijke anti-Barcelonabrigade.

Ik lag ziek in de zetel, sorry :unsure:

Ik vond Barcelona gisteren zelfs niet echt heel goed. Milan stond goed in blok, maar als ge zo'n pummel als Mexes achteraan lopen hebt, stelt dat blok wel niet meer veel voor natuurlijk :D
Scheids wilde zich imo een beetje te veel doen gelden en vergat daarbij dat het al bij al toch om een faire match ging. Alleen Ambrosini ging er wel vaak over. En kreeg dan nog bijna als laatste pas geel :') (zoals Van Bommel meestal)

ambrosini.jpg
peter-stormare.jpg

John Abruzzi & Massimo Ambrosini :unsure:

Silence

Legacy Member
Utred zei:
Dat ze dat dan doen. Tzal rap gedaan zijn, het huidige gedoogbeleid op vlak van duwen en trekken in de 16 meter is voor niets goed.

Kunt ge niet doen, er is altijd contact in een strafschopgebied op een stilliggende fase
Aanvallers hebben verdedigers ook vaak vast om dan een duwtje te geven en weg te lopen, en als verdediger moet ge altijd contact houden met uw tegenstander anders zijt ge hem kwijt voor de bal vertrokken is :p

Lilspanyol

Legacy Member
Monoslay zei:
Wil je die informatie doorsturen als je er iets meer over weet, ik ben ook wel geïnteresseerd! :D

Daar kan ik nu al antwoord op geven.

't zal heel moeilijk worden om aan kaarten te geraken, maar er zijn 2 mogelijkheden. Ofwel ben je socio en dien je zo een aanvraag in (tickets voor verplaatsingen kan je enkel via socio bemachtigen) en dan wordt er geloot onder alle mensen die een aanvraag hebben gedaan (moesten er meer aanvragen zijn dan tickets). De tweede manier is door lid te zijn van een (officiële) penya (vereniging) van Barcelona, zo kan je vaak ook aan tickets geraken. Een deel van de tickets wordt altijd toegekend en verdeeld onder penyas. Veel zullen dat er wel niet zijn denk ik.

Meeste kans dus via socio loting, maar ik weet niet of gij socio zijt?

Utred

Legacy Member
Silence zei:
Kunt ge niet doen, er is altijd contact in een strafschopgebied op een stilliggende fase
Aanvallers hebben verdedigers ook vaak vast om dan een duwtje te geven en weg te lopen, en als verdediger moet ge altijd contact houden met uw tegenstander anders zijt ge hem kwijt voor de bal vertrokken is :p
Beter leren voetballen dan.

Runkle

Legacy Member
Silence zei:
Kunt ge niet doen, er is altijd contact in een strafschopgebied op een stilliggende fase
Aanvallers hebben verdedigers ook vaak vast om dan een duwtje te geven en weg te lopen, en als verdediger moet ge altijd contact houden met uw tegenstander anders zijt ge hem kwijt voor de bal vertrokken is :p

Er is een verschil tussen contact houden en hetgeen dat Nesta gisteren deed.
Bij het laatste zouden ze gewoon elke keer penalty moeten fluiten, het zal rap gedaan zijn.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gavin zei:
Guardiola: "Zlatan whining? I can't talk about his performance, that's up to his coach. I could talk about his games against Inter in 2010."


Wow ...

Wat is er zo wow? Omdat het Guardiola zijn eerste publieke 'diss' naar Zlatan is? :p

NotoriousP

Legacy Member
ralleke zei:
549915_385343504822051_144080752281662_1205124_783359352_n.jpg


Eerst dacht ik dat het gene was, maar dit is toch wel duidelijk strafschop.

Het is fysisch onmogelijk om vooruit te vallen wanneer iemand u vanachter vast heeft --> duik. Bovendien tackled Puyol Nesta ook tijdens die fase en zulke zaken gebeuren constant. Als je een penalty geeft voor elke fase waarbij iemand een truitje vast houdt in de 16, mag je er zeker 10 per match geven.

Ik blijf erbij, verdiende overwinning maar onterechte 2de penalty, niet dat dit nu nog uit maakt. :) Ik hoop wel dat we ze tegen Chelsea en niet Madrid in de finale zien.

Utred zei:
Beter leren voetballen dan.

Jij speelt duidelijk geen voetbal.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Scheidsrechter had moeten fluiten, die mannen bij hem roepen, waarschuwing geven en dan corner opnieuw laten trappen.

Spacid

Legacy Member
NotoriousP zei:
Het is fysisch onmogelijk om vooruit te vallen wanneer iemand u vanachter vast heeft --> duik. Bovendien tackled Puyol Nesta ook tijdens die fase en zulke zaken gebeuren constant. Als je een penalty geeft voor elke fase waarbij iemand een truitje vast houdt in de 16, mag je er zeker 10 per match geven.

Ik blijf erbij, verdiende overwinning maar onterechte 2de penalty, niet dat dit nu nog uit maakt. :) Ik hoop wel dat we ze tegen Chelsea en niet Madrid in de finale zien.



Jij speelt duidelijk geen voetbal.

Zijn linkerhand kan toch druk uitoefenen op zijn rug? Hij staat al zo gebogen omdat hij snel wilt inlopen, als er dan nog iemand gaat aan hangen die die acceleratie niet kan volgen dan ligde er gegarandeerd. Nesta moest dus loslaten op een bepaald ogenblik en dan was hij misschien nog altijd gevallen maar was er geen penalty.

Nesta was ook gewoon al heel de match vuil bezig (zoals altijd), tackles met 2 benen vooruit enzo die over het hoofd werden gezien omdat het spel voortging.

En nog iet, Barça kan ni me Chelsea in de finale staan.
Halve finales zijn Real-Bayern en Barça-Benfica/Chelsea.

Gavin

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Wat is er zo wow? Omdat het Guardiola zijn eerste publieke 'diss' naar Zlatan is? :p
Ik vind het een goede diss, daar niet van.

Gewoon een beetje onder de gordel na deze match want hij speelde echt wel goed, vond ik. Alleen speelden rondom hem de grootste sukkels.

|nfected

Legacy Member
Vooral een masker afgevallen van de Pep. Vind ik maar zeer belachelijke comment :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan