Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spacid zei:Zijn linkerhand kan toch druk uitoefenen op zijn rug? Hij staat al zo gebogen omdat hij snel wilt inlopen, als er dan nog iemand gaat aan hangen die die acceleratie niet kan volgen dan ligde er gegarandeerd. Nesta moest dus loslaten op een bepaald ogenblik en dan was hij misschien nog altijd gevallen maar was er geen penalty.
Nesta was ook gewoon al heel de match vuil bezig (zoals altijd), tackles met 2 benen vooruit enzo die over het hoofd werden gezien omdat het spel voortging.
En nog iet, Barça kan ni me Chelsea in de finale staan.
Halve finales zijn Real-Bayern en Barça-Benfica/Chelsea.
Nee, ik ben geen socio.Lilspanyol zei:Meeste kans dus via socio loting, maar ik weet niet of gij socio zijt?


Het zal wel wat geparafraseerd zijn en zo maar hij kan inderdaad beter. Niet dat Zlatan het niet verdient he, laat dat duidelijk zijn.|nfected zei:Vooral een masker afgevallen van de Pep. Vind ik maar zeer belachelijke comment![]()
Gavin zei:Ik vind het een goede diss, daar niet van.
Gewoon een beetje onder de gordel na deze match want hij speelde echt wel goed, vond ik. Alleen speelden rondom hem de grootste sukkels.

Gisteren kreeg Seedorf de bal van Ibra op de counter en Ibra kon achter de verdediging lopen met een simpele bal tussen RB/CB omdat Alves iets te hoog stond met zijn gezicht naar Seedorf dacht ik. Clarence had daar een zee van tijd en ruimte, maar dan kapt hij met zijn gezicht naar de middencirkel en verstuurt daar een hoge zweefbal ACHTER een opkomende speler. Dus een dom soort pass die dan noges compleet mislukt ook. Heel de actie naar de kloten.Gavin zei:Champions League ook al kwijt, Telenet krijgt toch wat klappen na hun "grootste voetbalaanbod ooit'-reclame van dit jaar.![]()

Nattefrost zei:Telenet is een zielige merde geworden. Sporting 3, heeft iemand daar OOIT al een wedstrijd op gezien? Ze gingen niet minderen met de buitenlandse competities met dat 3e kanaal zogezegd. Ja mijn hol.![]()

camino zei:2BE en Belgacom zenden voortaan Champions League uit - Nieuws | Voetbalkrant.com
Goed bezig, de voetbal fan alweer geflikt.
fcberke zei:en wat met sporting 4, sporting 5, sporting 6, sporting 7, sporting 8![]()