Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Tja, Pep maakt zichzelf daar een beetje belachelijk mee. Hij heeft immers de Zlatan gehaald.

Jecht

Legacy Member
Spacid zei:
Zijn linkerhand kan toch druk uitoefenen op zijn rug? Hij staat al zo gebogen omdat hij snel wilt inlopen, als er dan nog iemand gaat aan hangen die die acceleratie niet kan volgen dan ligde er gegarandeerd. Nesta moest dus loslaten op een bepaald ogenblik en dan was hij misschien nog altijd gevallen maar was er geen penalty.

Nesta was ook gewoon al heel de match vuil bezig (zoals altijd), tackles met 2 benen vooruit enzo die over het hoofd werden gezien omdat het spel voortging.

En nog iet, Barça kan ni me Chelsea in de finale staan.
Halve finales zijn Real-Bayern en Barça-Benfica/Chelsea.

Als als als... Kijk gewoon naar de beelden, die zijn duidelijk genoeg:
1) Het is een duik.
2) Puyol maakt een duwfout op Nesta.

Alleen al om de 2de reden kon dat NOOIT penalty zijn.

En wat Nesta tijdens de rest van de match heeft uitgestoken doet er niet doe. Ge zou er trouwens beter wat meer respect voor opbrengen. Een van de beste CV's ooit.

Monoslay

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Meeste kans dus via socio loting, maar ik weet niet of gij socio zijt?
Nee, ik ben geen socio. :(
Ik dacht dat je met zo een of andere supportersclub kon meegaan naar Chelsea vanuit België...
Maar, nu ik erover nadenk, is het idd logisch dat de socio's enal voorang krijgen. ;)

Gavin

Legacy Member
|nfected zei:
Vooral een masker afgevallen van de Pep. Vind ik maar zeer belachelijke comment :)
Het zal wel wat geparafraseerd zijn en zo maar hij kan inderdaad beter. Niet dat Zlatan het niet verdient he, laat dat duidelijk zijn.

Gelukkig (en vrij logisch natuurlijk) waren de rest van de Milanspelers iets klassevoller dan Zlatan. :niceone:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gavin zei:
Ik vind het een goede diss, daar niet van.

Gewoon een beetje onder de gordel na deze match want hij speelde echt wel goed, vond ik. Alleen speelden rondom hem de grootste sukkels.

Het moest er ooit eens van komen! En ja net als vorige match dacht ik zo soms "Damn, Zlatan moet zich toch ROT ergeren aan wat zijn ploeg met zijn acties aanvangt" :rofl:

Vorige match die hemelse pass naar Urby, kerel heeft een zee van tijd om te controleren en door te lopen en af te werken in een hoek naar keuze. En dav entje verpest daar dan echt compleet alles. Nog zo paar keer waar Zlatan zelf in balbezit mooi doorgaat en er echt twee heel duidelijke looplijnen voor zijn medespelers te zien zijn, die doen dan maar wat random. Robinho zijn positiespel/passing was al erg genoeg op zich.

En ik keek altijd op een Hollandse stream, Seedorf speelde niet slecht he, maar soms was hij een beetje zwak bij momenten. Die Hollandse commentator moest voor élke slechte pass van Seedorf een dom excuus zoeken. :D Gisteren kreeg Seedorf de bal van Ibra op de counter en Ibra kon achter de verdediging lopen met een simpele bal tussen RB/CB omdat Alves iets te hoog stond met zijn gezicht naar Seedorf dacht ik. Clarence had daar een zee van tijd en ruimte, maar dan kapt hij met zijn gezicht naar de middencirkel en verstuurt daar een hoge zweefbal ACHTER een opkomende speler. Dus een dom soort pass die dan noges compleet mislukt ook. Heel de actie naar de kloten.

Nu Milan is echt wel een goede ploeg en best wel eentje met ballen. Zij konden Barcelona écht wel pijn doen als ze op volle kracht waren geweest. Maar hun bank is momenteel zwak. Nocerino is wat te licht nog atm en njah Ambrosini, daar zit toch al veel slijt op nu he... En Robinho is goed inprincipe, heeft een knappe techniek enzovoort. Maar heeft een zwak schot en zijn overzicht is niet alles, niet op het niveau van Ibrahimovic. Een topfitte Pato en Cassano zouden van Milan wel een supergevaarlijk ploegje hebben gemaakt.

@Romelus: Waarom zit Aquilani op de bank? Is die oververmoeid of is dat de gewoonte voor hem? Die is toch een paar klasses beter dan Ambrosini ofzo. Echt een schitterende speler imo.

Romelus

Legacy Member
Ambrosini is een verdedigende middenvelder hé, iemand die fel stoort, tackels maakt en ballen recupereert. Aquilani speelt iets hoger, op de positie van Seedorf. In CL-wedstrijden begrijp ik de keuze van Allegri voor Seedorf.

Gavin

Legacy Member
Champions League ook al kwijt, Telenet krijgt toch wat klappen na hun "grootste voetbalaanbod ooit'-reclame van dit jaar. :s

Jepjep

Legacy Member
Pff maar 1 wedstrijd per speeldag :( Dan maar op de nos of tf1 ofzo de andere speeldag kijken. Maar de nos mag ook maar 1 speeldag uitzenden dus dan moet je al hopen dat zij niet dezelfde wedstrijd als 2be kiezen.

chomo

Legacy Member
Das idd. wel k*t, de NOS zenden die eigenlijk 2 wedstrijden per speeldag uit? Ik dacht het niet he?

Vedeco

Legacy Member
Ah La Liga en de CL.

Wie gaat dat nu missen :p

Nee, tis eigenlijk godgeklaagd.

Nattefrost

Legacy Member
Gavin zei:
Champions League ook al kwijt, Telenet krijgt toch wat klappen na hun "grootste voetbalaanbod ooit'-reclame van dit jaar. :s

Telenet is een zielige merde geworden. Sporting 3, heeft iemand daar OOIT al een wedstrijd op gezien? Ze gingen niet minderen met de buitenlandse competities met dat 3e kanaal zogezegd. Ja mijn hol. :sop:

Lamsednav

Legacy Member
Telenet en Belgacom zijn één dikke pot nat.
Belachelijk gewoonweg..

fcberke

Legacy Member
Nattefrost zei:
Telenet is een zielige merde geworden. Sporting 3, heeft iemand daar OOIT al een wedstrijd op gezien? Ze gingen niet minderen met de buitenlandse competities met dat 3e kanaal zogezegd. Ja mijn hol. :sop:

en wat met sporting 4, sporting 5, sporting 6, sporting 7, sporting 8:unsure:

camino

Legacy Member
fcberke zei:
en wat met sporting 4, sporting 5, sporting 6, sporting 7, sporting 8:unsure:

Deze kanalen zijn voor volgend seizoen het belgisch voetbal op uit te zenden, 5 zaterdag matchen= 5 kanalen en dan nog eens 2 buitenlandse of mss 3 buitenlandse matchen= 7-8 kanalen.

Jonas89

Legacy Member
Gelukkig hebben we nog Club RTL, zenden ze ook Champions League uit (en Europa league ook)

eurowarriors

Legacy Member
Cech, Ivanovic, Cole, David Luiz, John Terry (C), Ramires, Lampard, Torres, Mata, Mikel, Kalou

Artur, Emerson, Javi García, Óscar Cardozo, Bruno César, Aimar, Maxi Pereira, Gaitán, Matić, Witsel, Capdevila
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan