Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Wat was er aan de hand met Pato? Opnieuw geblesseerd? Of gewoon een te zwakke vertoning waardoor hij na 15 minuten al opnieuw gewisseld werd??

Fella

Legacy Member
jeperdejep zei:
chelsea barca kunnen nog wel eens leuke wedstrijden worden. Drogba die weer 'its a fucking disgrace' in de camera roept :D

Idd, het was ook wel een fucking disgrace..

Elosopardo

Legacy Member
GaMe® zei:
Wat was er aan de hand met Pato? Opnieuw geblesseerd? Of gewoon een te zwakke vertoning waardoor hij na 15 minuten al opnieuw gewisseld werd??

De artsen in de VS hadden gezegd dat ze geen definitieve oplossing hadden gevonden, dus wss opnieuw geblesseerd.

Dikke match van Barça en zeker verdiend door :)

Romelus

Legacy Member
puni zei:
Als er niet gefloten wordt, loopt Puyol gewoon door en staat-ie gewoon op de doellijn om die bal weg te vegen.

Hij floot trouwens voor het doelpunt, dus is dat doelpunt nooit gevallen.

Heb inderdaad wat overdreven, een doelkans was het wel. Vijgen na Pasen. Wat vond je van Milan? Beter dan verwacht?

Jepjep

Legacy Member
Die tweede goal van bayern, wat een heerlijke counter langs 1 flank .

St3vain

Legacy Member
hoop gewoon dat we niet de zoveelste classico te zien krijgen in de CL finale, dan heb ik nog liever APOEL tegen Benfica (al is dat mss ook wa overdreven, but you get my point)

Lilspanyol

Legacy Member
Die 100% goal Romelus, ik snap niet waarom Valdes hem er nog uit haalt dan?

De 2de penalty is discutabel ja, maar als ge fluit voor trekken moet ge hem ook geven ... Ik ga niet klagen, na al die kutbeslissingen in Spanje, echt ... Als supporter boeit dat geen zak of het terecht was, ik denk dat gij ook niet treurig zou zijn als je zou doorstoten op die manier ;)

Zet nu maar alles op de titel aub zodat die mottige Juve niet kampioen speelt.

En Camino, zijde weer ontsnapt jong? Dat uitgerekend gij hier komt zagen over omkoping, ik en mijne kameraad lachten ons letterlijk bijna dood, zeker toen ik hem zei voor welke ploeg gij zijt :lol:
Ik moet mij soms toch zo inhouden om u de huid vol te schelden, ma ik ga mijn infractions opsparen voor een andere keer :applause:

OT: Eens zien voor de verplaatsing misschien te maken moest Chelsea doorstoten!

Pseudo

Legacy Member
untitled-5whywl.gif


ik vind dit geen penalty omdat de reden dat ze vallen Puyol is en ze niet in de buurt van de bal kwamen, maar Barca heeft er er 1 in Milaan niet gekregen dus meh

wel een potentieel superspannend slot verkloot natuurlijk..

John1307

Legacy Member
Radbraker zei:
Barcelona verdiend door.
2e penalty is discutabel, maar waar trek je dan de grens tussen geen trek/duwfout en wel ?

Nu wéér eens Chelsea oprollen en dan waarschijnlijk tegen Real.

och die tweede penalty lag vooral aan die opeenstapeling van irritante overtredingen van Milan. En dan maken ze nog eens een duidelijke trekfout vlak voor de neus van de ref. Geen wonder dat die dan penalty fluit hé. Eindelijk is een ref met ballen (pun intended).

Lilspanyol

Legacy Member
Cuth zei:
Ah gij doet dat ook zowat samen met vrienden op 9lives.sport lezen? Toch ook op groot scherm zeker?

Tuurlijk, laptop met HDMI op de 42" in de living aangesloten :unsure:
Neen, die kwam gewoon hier voetbal kijken, en tijdens de rust zat ik hier effe te lezen en hij keek mee :p

Wat bedoelt ge trouwens met 'ook'?

puni

Legacy Member
Romelus zei:
Heb inderdaad wat overdreven, een doelkans was het wel. Vijgen na Pasen. Wat vond je van Milan? Beter dan verwacht?

Niet slecht, maar nog altijd te defensief naar mijn zin. Alleen na vlak na de 1-1 en in de openingsminuten konden ze mij wat bekoren.

Gavin

Legacy Member
Guardiola: "Zlatan whining? I can't talk about his performance, that's up to his coach. I could talk about his games against Inter in 2010."


Wow ...

Jepjep

Legacy Member
Apoel-real was iets van 0-27 in doelpogingen
Ik vraag me af wat dat gaat geven in bernabeu :p Al zal mourinho mss wat spelers rust geven.

Muismat

Legacy Member
Vond het maar een zwakke match van Barça qua efficiëntie. Op bepaalde momenten wilden ze precies niet scoren. Nuja, los daarvan blijft het de beste ploeg ter wereld want ze speelden Milan echt op een hoopje :)

Monoslay

Legacy Member
Lilspanyol zei:
OT: Eens zien voor de verplaatsing misschien te maken moest Chelsea doorstoten!
Wil je die informatie doorsturen als je er iets meer over weet, ik ben ook wel geïnteresseerd! :D

BeeLz

Legacy Member
Barcelona veruit de betere ploeg. Verdiende overwinning dus ondanks de scheidsrechter die wel heel inconsequent was. 2de penalty was zwaar, hands gefloten wtf? Gele kaarten geven die geen geel zijn en dan andere zwaardere fouten onbestraft laten.

De regie bij dit duel was ook wel heel zwaar Barcelona getint, elke fase van Barcelona werd 7x herhaald en bij Milan 1x.

exCite

Legacy Member
Scheids was over de hele lijn niet consequent genoeg, maar hij kon op die fase penalty fluiten (toch dom van Nesta om er ZO gaan aan te hangen?) en deed dat dan ook. Uiteindelijk niets mis mee.

En Bayern kan dit jaar volgens mij zeker de CL winnen, die spelen met momenten toch ook fantastisch voetbal.

Vedeco

Legacy Member
Het zou mooi zijn voor de ondergewaardeerde Bundesliga maar ik zet ze toch onder Barcelona en Real hoor. Al kunnen ze Real mss wel pijn doen in de Allianz Arena.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ik hoop echt dat er geen finale barcelona - real madrid komt. Anders zijn we weer vertrokken voor constant "classico" gedoe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan