Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:chelsea barca kunnen nog wel eens leuke wedstrijden worden. Drogba die weer 'its a fucking disgrace' in de camera roept![]()
GaMe® zei:Wat was er aan de hand met Pato? Opnieuw geblesseerd? Of gewoon een te zwakke vertoning waardoor hij na 15 minuten al opnieuw gewisseld werd??

puni zei:Als er niet gefloten wordt, loopt Puyol gewoon door en staat-ie gewoon op de doellijn om die bal weg te vegen.
Hij floot trouwens voor het doelpunt, dus is dat doelpunt nooit gevallen.


Radbraker zei:Barcelona verdiend door.
2e penalty is discutabel, maar waar trek je dan de grens tussen geen trek/duwfout en wel ?
Nu wéér eens Chelsea oprollen en dan waarschijnlijk tegen Real.
Cuth zei:Ah gij doet dat ook zowat samen met vrienden op 9lives.sport lezen? Toch ook op groot scherm zeker?


Romelus zei:Heb inderdaad wat overdreven, een doelkans was het wel. Vijgen na Pasen. Wat vond je van Milan? Beter dan verwacht?
Wil je die informatie doorsturen als je er iets meer over weet, ik ben ook wel geïnteresseerd!Lilspanyol zei:OT: Eens zien voor de verplaatsing misschien te maken moest Chelsea doorstoten!
