Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Kakmatch beuuh, toch 10min lekker spannend en daarmee is ook alles gezegd pfft.
Ik kan de tijd niet zeggen dat ik nog een spannende + aangename CL match gezien heb.

chomo

Legacy Member
Chelsea - Barça en Real - Bayern, dikke affiches wel. Ik hoop op CFC-Bayern uiteraard maar ik denk dat het Barça-Bayern wordt in de finale.

camino

Legacy Member
caoimhin zei:
Hoop ik ook. Barça - Real zal anders weer alles behalve voetbal zijn vrees ik.

Ik wil geen barca anders krijgen we alleen geduik te zien.
Zucht.
Lospeed; ik verlaag me gewoon tot de zever van de barca fans,meer niet ze. ;).

Ik wil sowieso real-barca in de finale zien ;).
Verlieze we dan is het maar zo maar ne classico is heilig.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Bayern - Real gaat een héél leuke wedstrijd worden. En een classico als finale, ik hoop het niet. De best mogelijke finale met deze ploegen is Bayern - Barça. Twee ploegen met een open vizier zonder te veel achtergrondbrol.

camino

Legacy Member
Flawless zei:
Messi staat er nog steeds boven ze.

Met de barca/messi oogkleppen op idd, begrijp ik.
Als dat uw redenen zijn?
Als je idd alles wint kan je niet anders al is het al geweest iniesta deze prijs moest gekregen hebben.


Cpt: real op barca in de beker was ferm mee open vizier.

Flawless

Legacy Member
camino zei:
Met de barca oogkleppen op idd, begrijp ik.

Ben geen barça fan, hoort gij niet thuis in speeltuin? Messi wint zowat alle prijzen en breekt alle records (zowel club als erbuiten), buiten copa del rey en pichichi heeft Ronaldo niks gewonnen afgelopen jaren. Dus Messi is de beste, klaar.

camino

Legacy Member
puni zei:
Want gij zijt vooral geen fanboy van Real. :')

Dat klopt, je zal mij wel nooit horen zeggen dat ronaldo buitenaards is of god is of het wel al op zijn eentje doet enz...
Het gaat altijd om het totaal plaatje, je kan ook niet ontkennen dat messi het nog makkelijker heeft dan een ronaldo en toch slaagt die laatste er telkens in om op alke vlakken mee te doen.

Toen messi nog niet was doorgebroken was ik stiekem een beetje fan van deze, echter begon ik me zo te ergeren aan die supporters, reporters en media enz... Dat ik het gewoon beu ben, beetje normaal doen en neutraal blijven als media en reporter of weet ik nog allemaal is niet teveel gevraagd vind ik.
Filip joos, aad de mos, vliegevanger,boskamp, als ge die bezig hoort is het nie normaal meer.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
camino zei:
Met de barca/messi oogkleppen op idd, begrijp ik.
Als dat uw redenen zijn?
Als je idd alles wint kan je niet anders al is het al geweest iniesta deze prijs moest gekregen hebben.


Cpt: real op barca in de beker was ferm mee open vizier.

Ik denk niet dat Mourinho vollenbak gaat willen aanvallen in een CL-finale tegen Barça. :p

En dat is volledig te begrijpen.

Monoslay

Legacy Member
Ik vond Chelsea maak zwak vandaag, hoe dat die soms verdedigden... zo spelen tegen Barça is vragen voor een afstraffing. Achja, we zien wel.

Bayern - Real is ook wel een zalige affiche, ik hoop dat Bayern door gaat. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan