chomo
Legacy Member
puni zei:Waanzinnig slechte vrije trap wel van Aimar.
Al een hele match gaf die zwakke vrije trappen. Nochtans wel een zalig spelerke.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Waanzinnig slechte vrije trap wel van Aimar.
Radbraker zei:Barca - Bayern hopelijk.
caoimhin zei:Hoop ik ook. Barça - Real zal anders weer alles behalve voetbal zijn vrees ik.
.
.Cartek zei:ronaldo is de beste speler van de wereld, veel discussie kan daar niet rond zijn.
wat een goal opnieuw.![]()
Flawless zei:Messi staat er nog steeds boven ze.
camino zei:Met de barca oogkleppen op idd, begrijp ik.
camino zei:Met de barca oogkleppen op idd, begrijp ik.
puni zei:Want gij zijt vooral geen fanboy van Real. :')
camino zei:Met de barca/messi oogkleppen op idd, begrijp ik.
Als dat uw redenen zijn?
Als je idd alles wint kan je niet anders al is het al geweest iniesta deze prijs moest gekregen hebben.
Cpt: real op barca in de beker was ferm mee open vizier.
