Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd ook dezelfde die begint of het uitlokt...Battista zei:Altijd maar weer dezelfde nutteloze discussies...![]()

Cpt. Kablammo zei:Ik denk niet dat Mourinho vollenbak gaat willen aanvallen in een CL-finale tegen Barça.
En dat is volledig te begrijpen.
.Monoslay zei:Altijd ook dezelfde die begint of het uitlokt...![]()
Jij hoeft er ook altijd op te antwoorden, laat het gewoon zijn, toch nutteloos altijd.camino zei:As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.
Monoslay zei:Jij hoeft er ook altijd op te antwoorden, laat het gewoon zijn, toch nutteloos altijd.
Als je gefrustreerd bent, ga dan een beetje rondjes lopen in je tuin he.
camino zei:As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.
Ik vind er trouwens niks mis aan, we zitte op een discussie forum en ik scheld niemand uit en niemand heeft dat naar mij gedaan, ik zie het probleem niet zenne.
Nee, zeker niet.camino zei:A, zo zit het dus, omdat de meerderheid hier barca fans zijn mogen deze alles zeggen maar een ander moet dan maar zwijgen en zich laten doen?
Soit; ben ermee weg.
Monoslay zei:Nee, zeker niet.
Maar het is altijd dezelfde discussie, Ronaldo of Messi, Barça of Real...
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben die discussies nu wel meer dan beu , geniet toch gewoon van de voetbal en stop met daar zo telkens over te melken. ( En dat geldt niet alleen voor jou, camino.)
BeeLz zei:De verwachte halve finales dus. Had liever gehad dat Benfica door ging en vond ze eigenlijk de beter voetballende ploeg.
Kijk al uit naar Bayern-Real iig. Maakt voor mij niet echt uit wie er win, wil gewoon een leuke pot voetbal zien want op dat vlak waren de kwartfinales toch een beetje teleurstellend
Lospeed zei:Speelt Real nu eerst thuis of uit? (of moet dat ook nog geloot worden ofzo?)
camino zei:As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.
Ik vind er trouwens niks mis aan, we zitte op een discussie forum en ik scheld niemand uit en niemand heeft dat naar mij gedaan, ik zie het probleem niet zenne.
