Rubmifer
Legacy Member
camino zei:
Serieus, is het nu gedaan met op welke manier dan ook maar te kunnen ziften op Barca?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:
Als het kriebelt ...camino zei:
Radbraker zei:Hopelijk voor Real is Van Buyten terug.
jeperdejep zei:Hij heeft deze week de looptraining hervat, dus hij zal er wel bij zijn.
Radbraker zei:Bayern doet het beter zonder hem, dus hopelijk stellen ze hem niet op tegen Real. Of hij zal er mogen eten met Benzema/Hugain/Ronaldo.
puni zei:Gij zijt zo een Barça-fanboy, Rubmifer.![]()
Rubmifer zei:Ale, als het grote Barcelona het op deze manier moet doen...


Rubmifer zei:Ja, ontzettend.![]()


Rubmifer zei:Serieus, is het nu gedaan met op welke manier dan ook maar te kunnen ziften op Barca?
.
Gavin zei:Referee from Chelsea's 2009 home tie with Barcelona still given abuse | Football | guardian.co.uk
Nog altijd kadetjes die naar hem mailen?
Ik kan twee jaar na datum nog wel eens vloeken over die Benquerenca maar om het nu ooit zover te drijven om die te gaan mailen ... haha.

eurowarriors zei:Özil en Di Maria niet te vergeten, vooral die laatste die imo een ijzersterk seizoen speelt.
Jecht zei:Sommige mensen zijn inderdaad niet te snappen.
Ik verschiet er eigenlijk nog altijd van dat het toen op/rond het veld niet harder uit de hand is gelopen. Op dat moment moet dat echt zot frustrerend geweest zijn voor een Chelsea speler/supporter.
Gavin zei:Pff, Terry toch twee gebroken ribben ... ik hoop wel dat hij kan meespelen binnen twee weken. Champions League tegen Chelsea zonder Terry is minder, en Lampard en Drogba moeten ook spelen natuurlijk!