Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Radbraker

Legacy Member
jeperdejep zei:
Hij heeft deze week de looptraining hervat, dus hij zal er wel bij zijn.

Bayern doet het beter zonder hem, dus hopelijk stellen ze hem niet op tegen Real. Of hij zal er mogen eten met Benzema/Hugain/Ronaldo.

eurowarriors

Legacy Member
Radbraker zei:
Bayern doet het beter zonder hem, dus hopelijk stellen ze hem niet op tegen Real. Of hij zal er mogen eten met Benzema/Hugain/Ronaldo.

Özil en Di Maria niet te vergeten, vooral die laatste die imo een ijzersterk seizoen speelt.

bardok--

Legacy Member
Blij dat we in de halve finales staan zonder goed te spelen tegen Benfica.
Durf er voor te wedden dat het nu 2 kutwedstrijden gaan worden tegen Barcelona...

En waarom zit half Europa achter Gaitan? Valt mij echt niet op in die ploeg...
Maakt wel een hoop acties maar veel rendement zit daar precies niet in :unsure:

camino

Legacy Member
Rubmifer zei:
Serieus, is het nu gedaan met op welke manier dan ook maar te kunnen ziften op Barca?

Hug? Ziften? Dit stond op hln en vond het grappig, heeft niks mee te maken ik deze onderuit wil halen, gewoon een funny moment, ik had er anders wel wat bijgepost ze als ik iemand onderuit wil halen.

Radbraker ziet er wel de fun van in, respect.


Soit; over bayeren-real; ik hoop blunder vanbuyten derop zal staan, zal leuk worden, ne goeie speler moet ge zeker opstellen e :).

Jecht

Legacy Member
Sommige mensen zijn inderdaad niet te snappen. :p

Ik verschiet er eigenlijk nog altijd van dat het toen op/rond het veld niet harder uit de hand is gelopen. Op dat moment moet dat echt zot frustrerend geweest zijn voor een Chelsea speler/supporter.

NotoriousP

Legacy Member

Gavin

Legacy Member
Pff, Terry toch twee gebroken ribben ... ik hoop wel dat hij kan meespelen binnen twee weken. Champions League tegen Chelsea zonder Terry is minder, en Lampard en Drogba moeten ook spelen natuurlijk!

BeeLz

Legacy Member
eurowarriors zei:
Özil en Di Maria niet te vergeten, vooral die laatste die imo een ijzersterk seizoen speelt.

Als hij fit is wel te verstaan want dit seizoen toch best al wat blessures gehad jammer genoeg. Zelfde geldt voor Schweinsteiger bij Bayern als vermoed ik dat die tegen dan wel volledig fit is en genoeg matchritme heeft.

Ik hoop in ieder geval op een open match maar als je de kern van beide ploegen ziet kan het bijna niet anders. Allebei geweldige aanval en middenveld en een soms kwetsbare verdediging.

Pseudo

Legacy Member
Jecht zei:
Sommige mensen zijn inderdaad niet te snappen. :p

Ik verschiet er eigenlijk nog altijd van dat het toen op/rond het veld niet harder uit de hand is gelopen. Op dat moment moet dat echt zot frustrerend geweest zijn voor een Chelsea speler/supporter.

jaja, ge moet het maar kunnen als scheidsrechter om 4 mogelijke penalties voor de thuisploeg niet te fluiten, persoonlijk geloof ik er geen klote van, geen enkele scheidsrechter kan aan zo'n druk weerstaan zonder dat hij richtlijnen heeft gekregen van hogerop.

Runkle

Legacy Member
Gavin zei:
Pff, Terry toch twee gebroken ribben ... ik hoop wel dat hij kan meespelen binnen twee weken. Champions League tegen Chelsea zonder Terry is minder, en Lampard en Drogba moeten ook spelen natuurlijk!

Zonder Terry maakt Chelsea geen schijn van kans. Lampard zal ook wel spelen en Drogba weet ik niet, krijgt de laatste matchen niet veel minuten meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan