Spacid
Legacy Member
Ksnap niet dat er hier mensen zijn die geen Clasico willen zien in de finale?
Buiten geweldig voetbal komt daar ook nog theaterspektakel bij.
Gevechtjes, epic schwalbes, rode kaarten,... Das toch gwn leuk om naar te zien?
Diegene dat enkel goed voetbal willen zien krijgen toch ook hun zin, beide ploegen drijven elkaar tot het uiterste van hun kunnen. 2 beste ploegen tegenover elkaar!
Buiten geweldig voetbal komt daar ook nog theaterspektakel bij.
Gevechtjes, epic schwalbes, rode kaarten,... Das toch gwn leuk om naar te zien?
Diegene dat enkel goed voetbal willen zien krijgen toch ook hun zin, beide ploegen drijven elkaar tot het uiterste van hun kunnen. 2 beste ploegen tegenover elkaar!

en zeker niet meer of minder dan in andere topwedstrijden (Pepe uitgezonderd misschien). Maar goed, het is een keer of twee gebeurd dus nu moet daar op gefocust worden natuurlijk, stigmatiseren die handel!!!
. Al 32 jaar en de leukste speler op het veld zijn.