Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Als andere ploegen dit doen in de Liga BBVA of in CL dan is het normaal dat dit gedaan wordt, maar als chelsea het doet is het puur anti-voetbal?
Ik hou zeker en vast niet van dit soort voetbal maar het moest gewoon, dit chelsea KON gewoon niet anders. Het is ook hun fout niet dat Barca het deksel op de neus krijgt.

En echt, Meireles....PRUTSER. Smijten ze daar opt einde nog ultradutsen bosingwa en Kalou op...

OxYg3N

Legacy Member
BuBbA zei:
Onder andere. Het zijn de doelpunten die tellen, niet de ballen tegen de paal of de gemiste schoten.

De doelpunten tellen inderdaad, maar het is niet de verdienste van Chelsea dat het hier 1-0 staat. Het is omdat barca de kansen niet heeft afgemaakt. Dat is iets anders.

TheRedDevils

Legacy Member
Bart Religion zei:
Puur anti-voetbal van Chelsea. Moest ik Chelsea fan zijn dan hing ik mij uit pure schaamte op aan mijn sjaaltje

Had je iets anders verwacht dan? Was toch voorspelbaar dat ze voor dat goaltje gingen(op de counter natuurlijk) en dan de boel zouden dichtzetten.

BleKKie

Legacy Member
Gavin zei:
Open kansen niet afgemaakt, Cesc die ligt te sucken zonder vervanging, dom balverlies van Messi, ... weer één van die matchen. Jammer, eigen schuld.

De verdediging gaat daar toch ook niet vrijuit op die goal vind ik? Gaan met 3 man naar die ene man met de bal en laten Drogba zo vrij als een vogel. :doh:

En Alves speelt toch ook wel (weer imo) een kutmatch, heb die in de CL toch weinig goeie matchen zien spelen, zeker als de ploeg het moeilijk heeft is hij daar nog eens de exponent van lijkt het.

Nuja, ik vind nu niet dat het voetbal verloren heeft, ook al wil/wou ik wel dat Barca won. Chelsea heeft voor die tactiek gegaan en het heeft nog gewerkt ook. Het is trouwens niet dat Barca zo super veel (goeie) kansen gekregen heeft hé (als in 10 ofzo), speelden ook veel te statisch had ik de indruk al was het natuurlijk moeilijk voetballen.

Volgende week klaren ze de klus wel denk ik.

Utred

Legacy Member
Een thuisploeg die met 1-0 voor staat en een hele helft met 10-11 man rond hun 16 staat. Ik zou het in de jupiler league al beschamend vinden maar dit is een halve finale van de champions league. Dit zouden de 4 beste ploegen van Europe moeten zijn. Ronduit triest. Als je met zo'n vertoning blij kan zijn ben je geen voetballer, zo simpel is het.
Al heeft Barcelona het zelf gezocht natuurlijk. 5 kansen die áltijd binnen moeten zitten, veel meer kan je er niet verwachten op een match. Eigen schuld.

Ik zou ze zo graag eens zien verliezen tegen een voetballende ploeg, want ik ben die hegemonie echt wel beu. Maar het zit er gewoon niet in blijkbaar. Barcelona speelt met voorsprong het mooiste voetbal van de hele wereld, maar hun Europese matchen trekken op niets want ze spelen telkens tegen een muur. De neutrale toeschouwer is de pineut, en hier weer want de terugmatch gaat nu natuurlijk nog erger zijn met vanaf de eerste minuut al zo'n kutspel.

Xcessive-

Legacy Member
BuBbA zei:
Onder andere. Het zijn de doelpunten die tellen, niet de ballen tegen de paal of de gemiste schoten.

Ja hoe kan dat, lees wat je zelf zegt... Barcelona moet wat beter leren afwerken soms, zou ze een stuk beter maken.

Sterk van Chelsea om met deze score te eindigen. Barcelona was voetballend wel een stuk beter.

Verstuurd van mijn LG-P990 met Tapatalk

Boromir

Legacy Member
Ik snap niet dat iedereen hier loopt te bitchen. Zou gij als coach van Chelsea uw ploeg niet hetzelfde laten spelen als ge 1-0 voorstaat?
Nee, ik vond Chelsea heel sterk spelen. Organisatie stond er. Barcelona werd er radeloos van.Superveel kansen hebben ze helemaal niet veel gehad. Vooral sterielbalbezit. Heb eerste helft wel niet gezien.

Edit: Ok, blijkbaar had Barca wel zot veel kansen voor de rust.

Vind ook wel grappig dat alle barca-fans Chelsea zomaar afschrijven. Als Chelsea volgende week er eentje binnenprikt, zitten ze volgens mij gewoon in de finale.

Het worden volgende week wel 2 heel interessante terugmatchen! Mijn anti-spaansvoetbal gezindheid werd net nog versterkt door die reportage op canvas. Spaans voetbal staat > 2 miljard euro in het rood.
W
T
F!!!

En doordat Europa Spanje geld gaat toestoppen, Spanje de banken toestopt en de banken de clubs ondersteunen, betalen wij dus als het ware voor de lonen van die mannen om onze clubs te verslaan. Allé, is kort door de bocht. Maar toch de moeite om over na te denken.

Jecht

Legacy Member
Man man, toch triestig als ge ziet hoe inspiratieloos Chelsea is en welke prutsers ze moeten laten invallen, en dan toch nog winnen tegen Barca.

Wel echt belachelijk slecht verdedigd bij die goal ze. En de afwerking bij Barca was ook uitermate zwak vandaag, dus ze hebben het wel aan zichzelf te danken.

Eagle`

Legacy Member
Als ge 1-0 voorstaat tegen het huidige Barcelona, smijt ge alles toe, speelt ge compact en houdt ge organisatie. Als de rest is zever in pakskes, blijven met open visier spelen en ruimte weggeven is gewoon naïef, Dan krijgde er wrs 3 om de Oren nog. In dit stadium van de competitie telt gewoon het resultaat niks anders ..

waffel

Legacy Member
Utred zei:
Een thuisploeg die met 1-0 voor staat en een hele helft met 10-11 man rond hun 16 staat. Ik zou het in de jupiler league al beschamend vinden maar dit is een halve finale van de champions league. Dit zouden de 4 beste ploegen van Europe moeten zijn. Ronduit triest. Als je met zo'n vertoning blij kan zijn ben je geen voetballer, zo simpel is het.
Al heeft Barcelona het zelf gezocht natuurlijk. 5 kansen die áltijd binnen moeten zitten, veel meer kan je er niet verwachten op een match. Eigen schuld.

Ik zou ze zo graag eens zien verliezen tegen een voetballende ploeg, want ik ben die hegemonie echt wel beu. Maar het zit er gewoon niet in blijkbaar. Barcelona speelt met voorsprong het mooiste voetbal van de hele wereld, maar hun Europese matchen trekken op niets want ze spelen telkens tegen een muur. De neutrale toeschouwer is de pineut, en hier weer want de terugmatch gaat nu natuurlijk nog erger zijn met vanaf de eerste minuut al zo'n kutspel.

De enigste ploeg die wel wil voetballen tegen Barca is Real, met alle gevolgen van dien :p

Romelus

Legacy Member
waffel zei:
De enigste ploeg die wel wil voetballen tegen Barca is Real, met alle gevolgen van dien :p

Inter in eigen huis was om van te smullen, 3-1 met aanvallend voetbal.

Gavin

Legacy Member
waffel zei:
De enigste ploeg die wel wil voetballen tegen Barca is Real, met alle gevolgen van dien :p
Nee?

Valencia, dat is een voorbeeld van een ploeg die wel wilt voetballen.





En ja, een goede match van Chelsea maar nu ook weer niet overdrijven. Alexis staat na acht minuten al moederziel alleen voor de keeper, zo geniaal uitgevoerd was het plan dus niet. Het enige verschil tussen dit en 1-4 was het afwerken voor een open goal.
Piqué terug in de terugmatch en Cesc van dat fucking middenveld af, dan zien we wel.

Utred

Legacy Member
waffel zei:
De enigste ploeg die wel wil voetballen tegen Barca is Real, met alle gevolgen van dien :p

Een paar jaar geleden heeft Inter hen uitgeschakeld. Die terugmatch was ook een triestige bedoening met Inter dat alles toesmeet, maar die eerste match hebben ze toch meer dan een helft veel beter gevoetbald. Barcelona was toen wel nog net iets minder goed dan de 2-3 jaar erna.
Het is inderdaad waarschijnlijk gewoon niet mogelijk om tegen dit Barcelona voetballend te spelen zonder weggespeeld te worden. Echt jammer vind ik. Arsenal heeft ook eens willen voetballen, het is toen 3-0 of 3-1 ofzo geworden voor Barcelona, maar dat was wel een juweel van een wedstrijd.

En alsjeblieft mensen, antwoord toch niet op de posts van Cartek, dat heeft geen nut.

camino

Legacy Member
waffel zei:
De enigste ploeg die wel wil voetballen tegen Barca is Real, met alle gevolgen van dien :p

Dat hangt van match tot match af.

Real op barca in de beker was real enorm aanvallend komen voetballen. Natuurlijk zijn er hier altijd wel mensen die opeens geheugenverlies hebben en ik hoef de namen niet op te noemen.

waffel

Legacy Member
Romelus zei:
Inter in eigen huis was om van te smullen, 3-1 met aanvallend voetbal.

Gaan we nu alle wedstrijden opsommen waar iemand eens aanvallend gespeeld heeft tegen Barca? Ik bedoel over het algemeen. Real zal altijd proberen voetballend een andere ploeg, wie het ook is, weg te spelen. Of dat lukt is iets anders. Nu, als de finale Barcelona Bayern Munchen wordt zie ik die Duitsers ook vollebak aanvallen met hun crazy wings.

Mudi

Legacy Member
waffel zei:
De enigste ploeg die wel wil voetballen tegen Barca is Real, met alle gevolgen van dien :p

Haha, je vergeet Arsenal van vorig jaar!!! Arsenal won vorig jaar van Barca zonder een muur te bouwen.

Score: Arsenal 2 - 1 Barcelona
Possession: Arsenal 47% - 53% Barcelona
Attempts on target: Arsenal 8 - 7 Barcelona
Attempts off target: Arsenal 3 - 3 Barcelona
Corners: Arsenal 4 - 1 Barcelona
Fouls: Arsenal 16 - 12 Barcelona
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan