Runkle
Legacy Member
Als andere ploegen dit doen in de Liga BBVA of in CL dan is het normaal dat dit gedaan wordt, maar als chelsea het doet is het puur anti-voetbal?
Ik hou zeker en vast niet van dit soort voetbal maar het moest gewoon, dit chelsea KON gewoon niet anders. Het is ook hun fout niet dat Barca het deksel op de neus krijgt.
En echt, Meireles....PRUTSER. Smijten ze daar opt einde nog ultradutsen bosingwa en Kalou op...
Ik hou zeker en vast niet van dit soort voetbal maar het moest gewoon, dit chelsea KON gewoon niet anders. Het is ook hun fout niet dat Barca het deksel op de neus krijgt.
En echt, Meireles....PRUTSER. Smijten ze daar opt einde nog ultradutsen bosingwa en Kalou op...

