En we hebben gezien hoe moeilijk ze het hadden...
In de groepsfase zijn ze trouwens de enigste ploeg met 18/18, met tevens de meeste doelpunten (19 en 2 tegen).
Ik zie de bullshit er niet van in door te zeggen dat ze voetballend de halve finale hebben gehaald.
Tegen een moeilijkere club was het heus ook wel gelukt. Straf dat je beweert dat de leider uit momenteel de sterkste competitie ter wereld een halve finale plek met geluk van loting behaald heeft. Maak je geen illusies jongen, Real & Barca zijn de twee beste teams ter wereld op dit moment. (Moest je het nog niet weten, de twee beste spelers ter wereld zitten daar voor een reden.) Logisch dat je ze in de finale zal aantreffen. Tenzij Bayern een geniale ingeving krijgt op Bernabeau en Chelsea de nul (lol) kan houden op Camp Nou
Het is redelijk vervelend om hier alles over je te krijgen als je nog maar iets beweert van Real. Ik weet dat Barcelona het perfecte voetbal aanbiedt, 't zijn allemaal brave jongens die allemaal meesterlijk voetballen, ze pakken prijzen en doen geen kat verkeerd. Real probeert op zijn eigen manier de beste ploeg ter wereld te zijn, en helaas is die manier niet perfect. Ze hebben een paar eigenzinnige (en/of dwaze) spelers en een trainer met een vijs los. Maar die mix van explosiviteit is juist zo zalig(excl. Pepe). Mourinho pakt er al sinds Porto prijzen mee. Alles naar voren en knallen maar! Je kan beweren wat je wilt, ze zijn zo ver geraakt door te shotten, niet door een beetje verdedigend te spelen.
Op naar de 10de CL van Real!