Bluto
Legacy Member
Di Matteo: "Scoren in Camp Nou is een must" - HLN.be
Ja... op de counter zeker?
Ja... op de counter zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar wel.fcberke zei:nu overdrijf je want in muurke-shot kan de muur niet winnen.

Cpt. Kablammo zei:Chelsea moet vandaag counteren en ééntje scoren. Dan alles compleet dichtzetten. Focus moet sowieso verdedigend zijn! En ze moeten door want kheb er geld op ingezet! Ze hebben mij al geld verdiend met een thuisoverwinning, nu nog de finale halen! Ze stonden tegen 3,2x ofzo genoteerd toen ik die bet maakte, dus dat levert me de volle 6-7 euro op!!!
Wilcao zei:Voor die 6-7 euro zie ik ze liever eruit. Al is het maar dat we de kampioen rechtstreeks naar de CL kunnen sturen volgend jaar.

Ik denk dat ze nu toch al wel een deel watertjes doorzwommen hebben die tonen hoe sterk ze op dat vlak zijn ...Vedeco zei:Ik wil Barça wel eens onder druk zien presteren met de nederlagen in Chelsea en tegen Real in hun achterhoofd. Ik heb nooit een goed zicht gehad op hun mentale capaciteiten. Daarom had ik graag zo'n scenario gezien.
Cpt. Kablammo zei:Chelsea moet vandaag counteren en ééntje scoren. Dan alles compleet dichtzetten. Focus moet sowieso verdedigend zijn! En ze moeten door want kheb er geld op ingezet! Ze hebben mij al geld verdiend met een thuisoverwinning, nu nog de finale halen! Ze stonden tegen 3,2x ofzo genoteerd toen ik die bet maakte, dus dat levert me de volle 6-7 euro op!!!
Jonas89 zei:om dan die in de eerste ronde eruit te liggen
maar soit, ben mij al aan het voorbereiden op de afstraffing, mijn prono 3-0
Gavin zei:Verder blijft het starf hoe iedereen ervan uitgaat dat die goal van Barcelona zomaar zal vallen.

Wilcao zei:Eerste ronde eruit of niet, dat boeit toch niet? Het gaat ook om het geld wat binnen komt.
Bluto zei:Bwa, ik vond de prestatie van Genk dit seizoen toch af en toe redelijk beschamend.
mp4me zei:Echt he, barca heeft het altijd moeilijk tegen zo'n ploegen. Om er dan nog eens 3 te gaan maken![]()