mp4me
Legacy Member
In principe ben ik niet tegen de manier waarop Chelsea die match speelde maar ik vond deze tactiek toch ook niet zo goed uitgevoerd.
-Barca had eigenlijk altijd die match moeten winnen,toch genoeg kansen gehad om te scoren en Chelsea maakt vanuit hun enige kans een doelpunt tjah. Dan zit het ook gewoon niet mee. 9 op 10 wordt de tactiek van Chelsea afgestraft alleen was het gisteren die 1 op 10 die gewonnen heeft.
-Mensen die verklaren dat Barca saai voetbal brengt,komaan voor een match moet je met twee ploegen zijn als chelsea totaal geen druk naar voor brengt dan is het niet Barca hun fout dat het een "saaie" match is. (niet dat ik het saai vond)
-Mensen die beweren dat alleen zo Barca in de problemen komt. Er zijn genoeg voorbeelden van ploegen die thuis resultaat halen zonder een muur op te trekken.
Maar goed , op naar volgende week! Persoonlijk denk ik toch dat het heel moeilijk gaat worden,ik heb er toch al wat minder vertrouwen in.
-Barca had eigenlijk altijd die match moeten winnen,toch genoeg kansen gehad om te scoren en Chelsea maakt vanuit hun enige kans een doelpunt tjah. Dan zit het ook gewoon niet mee. 9 op 10 wordt de tactiek van Chelsea afgestraft alleen was het gisteren die 1 op 10 die gewonnen heeft.
-Mensen die verklaren dat Barca saai voetbal brengt,komaan voor een match moet je met twee ploegen zijn als chelsea totaal geen druk naar voor brengt dan is het niet Barca hun fout dat het een "saaie" match is. (niet dat ik het saai vond)
-Mensen die beweren dat alleen zo Barca in de problemen komt. Er zijn genoeg voorbeelden van ploegen die thuis resultaat halen zonder een muur op te trekken.
Maar goed , op naar volgende week! Persoonlijk denk ik toch dat het heel moeilijk gaat worden,ik heb er toch al wat minder vertrouwen in.
, ik was aan het denken hoe ik zou reageren in dit topic, maar jij hebt precies getypt wat ik wou typen!!


) en maakt enkel maar verwijten naar anderen.
