Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mp4me

Legacy Member
In principe ben ik niet tegen de manier waarop Chelsea die match speelde maar ik vond deze tactiek toch ook niet zo goed uitgevoerd.

-Barca had eigenlijk altijd die match moeten winnen,toch genoeg kansen gehad om te scoren en Chelsea maakt vanuit hun enige kans een doelpunt tjah. Dan zit het ook gewoon niet mee. 9 op 10 wordt de tactiek van Chelsea afgestraft alleen was het gisteren die 1 op 10 die gewonnen heeft.

-Mensen die verklaren dat Barca saai voetbal brengt,komaan voor een match moet je met twee ploegen zijn als chelsea totaal geen druk naar voor brengt dan is het niet Barca hun fout dat het een "saaie" match is. (niet dat ik het saai vond)

-Mensen die beweren dat alleen zo Barca in de problemen komt. Er zijn genoeg voorbeelden van ploegen die thuis resultaat halen zonder een muur op te trekken.

Maar goed , op naar volgende week! Persoonlijk denk ik toch dat het heel moeilijk gaat worden,ik heb er toch al wat minder vertrouwen in.

stormtrooper

Legacy Member
Is Valencia niet hét voorbeeld dat Chomo zijn hypothese onderuit haalt?

waffel

Legacy Member
chomo zei:
Madrid is voor mij het duidelijkste voorbeeld, speel open voetbal tegen Barça en ge hebt het vlaggen

Dank u, het is dus dat wat ik constant wou zeggen.

Cartek

Legacy Member
Wilcao zei:
:bow:, ik was aan het denken hoe ik zou reageren in dit topic, maar jij hebt precies getypt wat ik wou typen!!
De feiten zijn gewoon:
1. Barca is de beste ploeg van dit moment en zelfs met voorsprong.
2. Door die status zullen andere ploegen terecht betonvoetbal brengen, maar ik zou net hetzelfde doen. De CL is gewoon te belangrijk om te denken dat je op eigen krachten Barca wel even aan de kant gaat duwen.

Wel vreemd dat de beste ploeg met voorsprong niet eens 1ste staat in hun competitie. :p

Lilspanyol

Legacy Member
camino zei:
Real in de beker op barca dit jaar was enorm aanvallende real die ik gezien heb.

camino zei:
Real op barca in de beker was real enorm aanvallend komen voetballen.

camino zei:
Idd en real op barca in de beker was enorm aanvallend ingesteld.

We weten het ondertussen wel :) ;)

--------

Trouwens, ik zie nergens gezeur over Drogba?
Moest het Busquets geweest zijn (volgens velen speelt die bijna geen voetbal niet meer want hij is constant aan het duiken) was het kot te klein. Hij werd inderdaad wel eens geraakt maar die overdreef toch ook echt enorm. Bij iedere fase bleef hij liggen en dacht ik dat hij gewisseld moest worden. Je kan eens proberen een fout uit te lokken, maar ik dacht werkelijk iedere keer dat hij gewisseld zou moeten worden.

camino

Legacy Member
Lilspanyol zei:
We weten het ondertussen wel :) ;)

--------

Trouwens, ik zie nergens gezeur over Drogba?
Moest het Busquets geweest zijn (volgens velen speelt die bijna geen voetbal niet meer want hij is constant aan het duiken) was het kot te klein. Hij werd inderdaad wel eens geraakt maar die overdreef toch ook echt enorm. Bij iedere fase bleef hij liggen en dacht ik dat hij gewisseld moest worden. Je kan eens proberen een fout uit te lokken, maar ik dacht werkelijk iedere keer dat hij gewisseld zou moeten worden.

Men heeft dan ook meer dan 3 keer gezegd dat niemand (buite bilbao meende ik) open/aanvallend durft spelen.

Drogba heeft het nochthans van die beste geleerd ze.

Gavin

Legacy Member
chomo zei:
ik zie niet veel ploegen het ons nadoen.
Waarom niet? Van de twaalf uitwedstrijden in de CL KO-fase onder Pep heeft Barcelona er drie gewonnen. Drie.

De sleutel is om dit te flikken in de thuismatchen van Barcelona.


Zonder te stampen klopt inderdaad, en we hebben ook niet veel schwalbes of komedie van Barcelona gezien he? Terwijl bij Madrid anders de frustratie tegen Bayern er wel was. Conclusietje dringt zich op!

stormtrooper zei:
Is Valencia niet hét voorbeeld dat Chomo zijn hypothese onderuit haalt?
Zowat elke ploeg maakt het Barcelona lastig met voetbal naar voor, zeker in uitmatchen. Het is niet omdat Chelsea dat niet kan, dat dat de enige manier is. Voor Chelsea misschien wel dan, ja, maar dat toont eerder zwakte van een team dat zoveel geld heeft gekost aan dan de ideale manier.

waffel zei:
Dank u, het is dus dat wat ik constant wou zeggen.
Finale post of volgt er nog een edit, hopende dat het vandaag wel aanslaat? :p

Voor de laatste Clasico (waar aanvallender gespeeld werd) was er een revolte bij veel spelers die Mourinho zijn angsthazengedoe beu waren. Dus de aanvallende match die hier constant wordt aangehaald kwam er omdat iedereen de verdedigende nest van de voorgaande matchen beu was.
Lilspanyol zei:
Trouwens, ik zie nergens gezeur over Drogba?
Zo werkt dat in voetbal he. Het moest inderdaad maar eens bij Busquets (of Suarez van Liverpool of eender welke voetbalduivel) gebeurd zijn, toont perfect aan met welke instelling naar Barcelona gekeken wordt.

Om nog maar het verschil in fysieke kracht tussen Drogba en Busquets buiten beschouwing te laten. Het straffe is dan nog dat die snul in blessuretijd scoort, de blessuretijd die hijzelf gecreëerd had met zijn theater.


Marca zegt overigens dat het een penalty kon zijn (of zelfs was) op Iniesta langs de lijn. Drie jaar geleden was zo een duwtje op diezelfde plaats (Malouda-Alves) 100% penalty, nu wordt het niet eens vermeld. Dubbele standaarden.

waffel

Legacy Member
Gavin zei:
Finale post of volgt er nog een edit, hopende dat het vandaag wel aanslaat? :p

Ik moet mijn woorden serieus wikken en wegen :unsure:

Ik ben best wel tevreden hoe de discussie liep eigenlijk, ik voel me na de hele rimram nog steeds goed bij mijn standpunt :p

camino

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Ik ga nooit ontkennen dat er wel eens gezaagd wordt om kaarten enz. maar ik ga dan ook geen anderen dat verwijten en kijk in naar mijn eigen.
Gij hebt blijkbaar gewoon niet door dat het bij u ploeg ook gebeurt (zie die heerlijke GIF van Gavin onder andere :rofl:) en maakt enkel maar verwijten naar anderen.

Ik dacht dat onwetende supporters van u soort niet meer bestonden maar gij moet zowat de grootste internet debiel zijn die ik ooit ben tegengekomen denk ik.

Ik geef net zoals iedereen mijn mening,meer niet, je bent het er niet mee eens en dan begin je maar te schelden, teken van zwakte noem ik dit en alsof jij of anderen wel de waarheid in pacht hebben, sommige hebben een groot gedacht van hun eigen.

Di maria en pepe zijn 2 spelers die zich soms ook wel eens voor dood durven laten vallen,dat is ook al iets dat ik hier al eens gepost heb, je moet het natuurlijk willen lezen en kunnen onthouden.
Ik erger me er steendood aan als er een real speler zoiets doet, zeker als het te opvallend is, dan maak ik me evenzeer kwaad hier en zit ik te roepen stelt u recht man, gvdm, maar dat weet je niet want je bent hier niet bij me (maar goed ook).

Alcoholic Punk

Legacy Member
Dat Chelsea zo zou spelen was te verwachten é.
Hebben een slecht seizoen en de rus geilt nog altijd enorm op die CL.
Indien Di Matteo wil aanblijven als coach moet hij dus presteren in de CL.

Hij beseft dat hij met aanvallen algauw het deksel op de neus zal krijgen. Dus moet hij helaas zo gaan spelen om een kansje te maken.
Had hij volop voor de aanval gegaan en het was 4-0 ging die bakken kritiek krijgen voor een zogezegde domme tactiek.

waffel

Legacy Member
Oh boy, Barcelona scoort ook eens niet :lol:

580261_234861409955157_111005505674082_444046_32826415_n.jpg

waffel

Legacy Member
Xcessive- zei:
Hoeveel doelkansen heeft barca soms niet en hoeveel gaan er soms maar in?

Qua ratio zullen ze minstens evenveel erbinnen schieten als de rest me dunkt.

Mudi

Legacy Member
Lilspanyol zei:
We weten het ondertussen wel :) ;)

--------

Trouwens, ik zie nergens gezeur over Drogba?
Moest het Busquets geweest zijn (volgens velen speelt die bijna geen voetbal niet meer want hij is constant aan het duiken) was het kot te klein. Hij werd inderdaad wel eens geraakt maar die overdreef toch ook echt enorm. Bij iedere fase bleef hij liggen en dacht ik dat hij gewisseld moest worden. Je kan eens proberen een fout uit te lokken, maar ik dacht werkelijk iedere keer dat hij gewisseld zou moeten worden.

LOL!!! Didier Drogba sly eye )) Chelsea vs Napoli 14th March 2012 - YouTube :unsure:

Wilcao

Legacy Member
Cartek zei:
Wel vreemd dat de beste ploeg met voorsprong niet eens 1ste staat in hun competitie. :p

Ga je echt in twijfel trekken dat Barca de beste ploeg op dit moment is? En zo ja, wie dan wel?

Mss werkt het ook zo: Chelsea is de beste club van Engeland, want zij zijn de enige engelse club in Europa. Maar ze staan pas 6de, dus zijn ze eigenlijk niet de beste. Wie dan wel? Manu? Maar die lagen er al vroeg uit, net als City.........!! :confused:

Cuth

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Ik ga nooit ontkennen dat er wel eens gezaagd wordt om kaarten enz. maar ik ga dan ook geen anderen dat verwijten en kijk in naar mijn eigen.
Gij hebt blijkbaar gewoon niet door dat het bij u ploeg ook gebeurt (zie die heerlijke GIF van Gavin onder andere :rofl:) en maakt enkel maar verwijten naar anderen.

Ik dacht dat onwetende supporters van u soort niet meer bestonden maar gij moet zowat de grootste internet debiel zijn die ik ooit ben tegengekomen denk ik.

EDIT: vanaf nu op de negeerlijst, ik ben het beu mannen :p

In tegenstelling tot Camino verlaagt gij u wel tot schelden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan