Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Gavin zei:Maar goed, het is gratis, dus wie geeft er een fuck om! Misschien toch ook eens beginnen meedoen met die wedstrijden van 2Be.![]()
chomo zei:196 euro, lmfao.
GaMe® zei:Volgende week geven ze tickets weg voor de finale! Schiftingsvraag is wel niet altijd makkelijk. De vraag was: 'Hoeveel graden zal het (1 cijfer na de komma) weerstation van Barcelona Airport meten op 19 april om 2u lokale tijd?'. 0_o
jeperdejep zei:haha wat is er mis met de ouderwetse schiftingsvraag :"hoeveel deelnemers doen er mee aan deze wedstrijd"
Bon, moest ik die vraag zoals jou hebben zou ik gwn de temperaturen van de laatste 5 jaar nemen en daar het gemiddelde van nemen.
Wel, op de vraag van 2Be zou ik och gewoon een temperatuur antwoorden en niet 100000.BleKKie zei:Ik weet echt nooit wat ik bij zoiets moet invullen hé, stel nu bij die wedstrijd van 2be, wat vul je daar dan in. 1000, 10000, 100000 echt geen flauw benul van hoeveel man aan zoiets meedoen.

jeperdejep zei:Ik ben benieuwd naar vanavond. Het kan alle kanten uit imo, als chelsea eerst scoort zie ik ze wel doorgaan.
Vedeco zei:Chelsea scoort de 0-1 en dan krijgen we pas een match![]()
Ne match? Net niet..Monoslay zei:Ik denk dat Chelsea zelfs na 1-0 ( als die er komt) gewoon gaat blijven verdedigen, en dan hopen op penalties.
En dat vind ik jammer, ik zie liever 2 aanvallende ploegen dan een potje mureke-shot.