Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N`Kr1pt

Legacy Member
wanneer gaat Zors eindelijk eens Ciman vervangen door Van den Borre.
Voor de rest een mooi team, behalve Van Buyten die er steeds weer weinig van bakt

Unrealiac

Legacy Member
Als wij winnen van Turkije en Duitsland wint van Oostenrijk dan is het pad naar de barrages zo goed als de wegen van Nederland :-). Dan is het gewoon winnen geblazen tegen Kazachstan en Azerbeidzjan en dan kunnen we het ons zelfs permitteren te verliezen tegen Duitsland. :p

TazzDeMazz

Legacy Member
Toch wel een zalig ploegske dawe hebbn. Tel daar nog eens vermaelen, fellaini, legear, een lukaku in vorm,... Ik zit hier gewoon te kwijlen terwijl ik aan ons beste ploeg denk die we op een veld kunnen zetten.

Btw, waar gaan we ongeveer staan op de fifa ranking na deze 2 zeges?

Essit

Legacy Member
blehhhhh zei:
Er gaan verschrikkelijk veel 'Belgen' van Turkse origine in het thuisvak zitten om dan voor Turkije te supporteren.
Het ergste van al is dat die na een gewonnen match wat door de straten gaan rijden en toeteren. T'is niet omdat zij niet moeten werken dat anderen dat niet moeten...

(oei dat was racistisch):unsure:

Sssssst, dat mag je niet zeggen :p

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
blehhhhh zei:
Er gaan verschrikkelijk veel 'Belgen' van Turkse origine in het thuisvak zitten om dan voor Turkije te supporteren.
Het ergste van al is dat die na een gewonnen match wat door de straten gaan rijden en toeteren. T'is niet omdat zij niet moeten werken dat anderen dat niet moeten...

(oei dat was racistisch):unsure:


Kom anders es in Genk wonen :p

Ik heb italia wereldkampioen geweten

Weebl

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
wanneer gaat Zors eindelijk eens Ciman vervangen door Van den Borre.
Voor de rest een mooi team, behalve Van Buyten die er steeds weer weinig van bakt

Wanneer gaat VDB zich eindelijk eens bewijzen in de JPL op RB?
Ik denk dat je niet kan zeggen dat wij een RB hebben in onze selectie. Wij zitten met een 7-tal centrale verdedigers en daar moet hij altijd 2 slachtoffers uit kiezen om op de backs te spelen. Ik vind Vertonghen vandaag de eerste keer degelijk op LB, maar zet daar eens Müller tegen of die Arda en ik vrees dat hij er nog uit komt hoor. Ik zie nog liever Van Damme op LB, eerlijk gezegd.

MichielD4

Legacy Member
Unrealiac zei:
Als wij winnen van Turkije en Duitsland wint van Oostenrijk dan is het pad naar de barrages zo goed als de wegen van Nederland :-). Dan is het gewoon winnen geblazen tegen Kazachstan en Azerbeidzjan en dan kunnen we het ons zelfs permitteren te verliezen tegen Duitsland. :p

Duitsland is dan normaal gezien al zeker van het EK dus kunnen ze ons ook gewoon laten winnen... :p
Slim gezien van Advocaat.

Weebl

Legacy Member
asmo zei:
Doet Ciman dat dan regelmatig in de jupkes league? :unsure:

Neen, dat heb ik ook niet gezegd. Maar vind jij dat VDB Leekens al genoeg reden heeft gegeven het afgelopen seizoen om hem op RB te laten starten?
Hoe lang is het trouwens geleden dat hij nog maar een minuut heeft gespeeld bij de RD? :)

asmo

Legacy Member
Weebl zei:
Neen, dat heb ik ook niet gezegd. Maar vind jij dat VDB Leekens al genoeg reden heeft gegeven het afgelopen seizoen om hem op RB te laten starten?
Hoe lang is het trouwens geleden dat hij nog maar een minuut heeft gespeeld bij de RD? :)
Is toch al weer bijna een dik jaar geleden, daar heb je wel een punt. Maar VDB heeft toch ervaring op die positie, ook internationaal. Leekens had hem daar voor mij vandaag toch zeker minstens een half-uur mogen uitproberen.

Poepoei

Legacy Member
Vandaag nog op café moeten gaan kijken, maar toch al kunnen afspreken om België-Turkije in Brussel bij te wonen. :p

Hoe lang op voorhand begint de kaartenverkoop eigenlijk meestal? :unsure:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Booka Shade zei:
Zeggen wat ge wilt, ma Ciman speelt een dikke match. Wint ieder duel en als ge op hem af gaat bij de bal recht naar hem toe, dan moogt ge het al vergeten. Enorm goed in 1vs1 situaties.

slap.gif


Slechts positiespel, zen manneke vaak ruimte geve om door te breken, domme ingrepen en veel slechte passes. Matig.

xiempie

Legacy Member
mooie match, uitstekend resultaat.
Nu nog oppassen voor Turkije, dat wordt een extreem belangrijke match (!)

Chadli - Witsel - Hazard zou een vast trio moeten blijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan