Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dan is het gewoon winnen geblazen tegen Kazachstan en Azerbeidzjan en dan kunnen we het ons zelfs permitteren te verliezen tegen Duitsland. 
blehhhhh zei:Er gaan verschrikkelijk veel 'Belgen' van Turkse origine in het thuisvak zitten om dan voor Turkije te supporteren.
Het ergste van al is dat die na een gewonnen match wat door de straten gaan rijden en toeteren. T'is niet omdat zij niet moeten werken dat anderen dat niet moeten...
(oei dat was racistisch)![]()

blehhhhh zei:Er gaan verschrikkelijk veel 'Belgen' van Turkse origine in het thuisvak zitten om dan voor Turkije te supporteren.
Het ergste van al is dat die na een gewonnen match wat door de straten gaan rijden en toeteren. T'is niet omdat zij niet moeten werken dat anderen dat niet moeten...
(oei dat was racistisch)![]()

N`Kr1pt zei:wanneer gaat Zors eindelijk eens Ciman vervangen door Van den Borre.
Voor de rest een mooi team, behalve Van Buyten die er steeds weer weinig van bakt
Doet Ciman dat dan regelmatig in de jupkes league?Weebl zei:Wanneer gaat VDB zich eindelijk eens bewijzen in de JPL op RB?

Unrealiac zei:Als wij winnen van Turkije en Duitsland wint van Oostenrijk dan is het pad naar de barrages zo goed als de wegen van Nederland. Dan is het gewoon winnen geblazen tegen Kazachstan en Azerbeidzjan en dan kunnen we het ons zelfs permitteren te verliezen tegen Duitsland.
![]()

BuZz.LiGhTYeAr zei:Kom anders es in Genk wonen
Ik heb italia wereldkampioen geweten

asmo zei:Doet Ciman dat dan regelmatig in de jupkes league?![]()

Is toch al weer bijna een dik jaar geleden, daar heb je wel een punt. Maar VDB heeft toch ervaring op die positie, ook internationaal. Leekens had hem daar voor mij vandaag toch zeker minstens een half-uur mogen uitproberen.Weebl zei:Neen, dat heb ik ook niet gezegd. Maar vind jij dat VDB Leekens al genoeg reden heeft gegeven het afgelopen seizoen om hem op RB te laten starten?
Hoe lang is het trouwens geleden dat hij nog maar een minuut heeft gespeeld bij de RD?![]()
waffel zei:maar kheb er goeie hoop in als die irritante Daniella fouten uitblijven.
Booka Shade zei:Zeggen wat ge wilt, ma Ciman speelt een dikke match. Wint ieder duel en als ge op hem af gaat bij de bal recht naar hem toe, dan moogt ge het al vergeten. Enorm goed in 1vs1 situaties.
rubmifer zei:10-1 ofzo dacht ik. Ik was daar nog live bij.![]()
