Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boromir

Legacy Member
Vedoco zei:
De kern is echt sterk in de breedte maar mist toch afwerking op de links- en rechtsachter. Je moet maar eens zien waar we 5 jaar geleden stonden qua groep. De wedstrijd tegen Saudi-Arabië (1e match VDE in 2006)


Doelmannen: Michaël Cordier (La Louvière), Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned), Stijn Stijnen (Club Brugge)
Verdedigers: Pieter Collen (Feyenoord/Ned), Karl Hoefkens (Stoke City/D2 Eng), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Thomas Vermaelen (Ajax/Ned), Philippe Léonard (Standard), Nicolas Lombaerts (AA Gent), Vincent Kompany (Anderlecht)
Middenvelders: Karel Geraerts (Standard), Bart Goor (RSC Anderlecht), Timmy Simons (PSV Eindhoven/Ned), Thomas Buffel (Glasgow Rangers/Sch), Steven Dufour (Genk), Nathan D'Haemers (Zulte-Waregem), Tom Caluwé (FC Utrecht/Ned), Koen Daerden (Genk), Wim De Decker (Germinal Beerschot)
Aanvallers: Stein Huysegems (AZ/Ned), Mbo Mpenza (RSC Anderlecht), Kevin Vandenbergh (Racing Genk)

Shiiiiiiiiiiit :D.

Pieter3770 zei:
Hazard toonde voor mij toch aan dat Leekens gelijk heeft.
Dembele en Chadli zijn veel meer werkers voor de ploeg, en als ze dan ook nog zo goed spelen...
is er voor Hazard pas plaats in het team bij 2 goalen voorsprong of bij 0-0 aan de rust.
Hij doet wel 3 heel goede acties, maar doet evenveel egoïstische dingen, en verliest evenveel keer de bal. Tevens loopt hij links, rechts en in 't midden om de bal op te halen.
De ploegmaats mogen 't voor de rest oplossen.

Na de wedstrijd ging hij ook alleen de supporters groeten. Toen Simons hem een beetje geirriteerd naar hen riep slofte hij richting hen, tot Simons zich omdraaide...dan ging hij naar binnen.
Momenteel nog te klein kind vrees ik.

Dus voor mij: volgende keer opnieuw Chadli en Dembele graag!

En, hoe goed was Defour eigenlijk!!

Merci, voor deze post. Het is een beetje zoals ik vreesde. Hazard ligt toch niet zo goed in de groep precies of voelt zich helemaal geen deel van de groep. Hopelijk escaleert dat niet.

Ben wel benieuwd wat GL gaat doen eens Fellaini terug is. Al de centrale middenvelders hebben wel argumenten om een plek op te eisen... Waarschijnlijk Fellaini op plaats van Defour of Witsel.
Mja, eens Simons op rust is, wordt het de gouden driehoek van Standard.

starspike

Legacy Member
NotoriousP zei:
Alderweireld - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Defour - Fellaini - Witsel
Dembele - Chadli
Lukaku​

Ofzoiets. :)

Alleen die backs zou ik toch anders willen... Als we daar ooit een ECHTE LB en RB kunnen zetten. Maar soit, liever Alderweirld op rechts dan Ciman. Ik zet nog zelfs liever Hans Cornelis RB dan die draak.
En Fellaini en Lukaku in dit team en het zou ook aanvallend gezien NOG beter worden.

blehhhhh zei:
Er gaan verschrikkelijk veel 'Belgen' van Turkse origine in het thuisvak zitten om dan voor Turkije te supporteren.

Zero tolerance: IEDEREEN met een Turks klinkende naam stop je in het uitvak en je geeft ze maar 5000 kaarten. En gezien geen enkele Turk voor België zou supporteren, is er quasi geen kans dat je zo iemand discrimineert.

BuZz.LiGhTYeAr zei:
Kom anders es in Genk wonen :p

Ik heb italia wereldkampioen geweten

Man man, dat was een feestweekend :D Op de eerste Genkse beker en titel na, toch het zwaarste sportfeest ooit bij ons.

Weebl zei:
Wanneer gaat VDB zich eindelijk eens bewijzen in de JPL op RB?

Niet.

Scr1fle

Legacy Member
Ben ik nu de enige die vindt dat we moeten winnen tegen Turkije en Duitsland?:$

Romelus

Legacy Member
WolCoM zei:
Bjistig feesje, ma serieus fuck off nmbs, der bijna 2u over gedaan om van Brussel-Zuid in Leuven te raken.

Hihi, ik trein van 23u26 en was al om 00:02 in Gent.:cool:

Gavin

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Hazard toonde voor mij toch aan dat Leekens gelijk heeft.
Dembele en Chadli zijn veel meer werkers voor de ploeg, en als ze dan ook nog zo goed spelen...
is er voor Hazard pas plaats in het team bij 2 goalen voorsprong of bij 0-0 aan de rust.
Hij doet wel 3 heel goede acties, maar doet evenveel egoïstische dingen, en verliest evenveel keer de bal. Tevens loopt hij links, rechts en in 't midden om de bal op te halen.
De ploegmaats mogen 't voor de rest oplossen.

Dus voor mij: volgende keer opnieuw Chadli en Dembele graag!
Tis echt. En sommigen dan nog vragen of Hazard mij met deze invalbeurt van mijn vooroordelen had afgeholpen. Hazardfanboys. :naughty:



Vedoco zei:
Karel Geraerts (Standard), Nathan D'Haemers (Zulte-Waregem), Tom Caluwé (FC Utrecht/Ned), Koen Daerden (Genk), Wim De Decker (Germinal Beerschot)
Stein Huysegems (AZ/Ned), Mbo Mpenza (RSC Anderlecht), Kevin Vandenbergh (Racing Genk)
5twh8p.gif



Hoe verwachtten wij ooit meer dan een goal te maken per drie matchen??

Vedeco

Legacy Member
Owowowow Ik heb D'haemers nog een schone goal zien potten ze onlangs! De winning goal in de gespannen derby van het noorden KSK Lovendegem - Drongen

starspike

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ben ik nu de enige die vindt dat we moeten winnen tegen Turkije en Duitsland?:$

Als zij punten halen tegen Duitsland en wij niet, zijn we er inderdaad uit. Maar als wij hetzelfde (of meer, maar laten we niet onnozel doen) halen tegen de Moffen en voor de rest alles winnen, gaan we het halen.
Nadeel is wel dat Turkije thuis speelt tegen Duitsland net voor wij naar Duitsland moeten in de laatste week van de kwalificaties. Ze gaan al eerder iets moois willen tonen thuis dan daar in Turkije.

Vedeco

Legacy Member
starspike zei:
Als zij punten halen tegen Duitsland en wij niet, zijn we er inderdaad uit. Maar als wij hetzelfde (of meer, maar laten we niet onnozel doen) halen tegen de Moffen en voor de rest alles winnen, gaan we het halen.
Nadeel is wel dat Turkije thuis speelt tegen Duitsland net voor wij naar Duitsland moeten in de laatste week van de kwalificaties. Ze gaan al eerder iets moois willen tonen thuis dan daar in Turkije.

Er hangt steevast een speciale sfeer rond wedstrijden tussen Duitsland en Turkije mede door het gigantisch aantal Turkse Duitsers...
Özil rolt Turkije in zijn eentje op voor de eer :D
En ons ,als mede Germanen, zijn ze gunstig gezind :p

Weebl

Legacy Member

Gillet
Alderweireld - Kompany - Vertonghen - Vermaelen
Defour
Witsel - Fellaini
Hazard ------------------------ Chadli
Dembélé
:drool:

Stel u voor dat ons elftal voltallig mag spelen tegen de Turken. Dat speelt ge die toch echt overhoop? Jammer van de backs, maar kom.
Ik zou nog liever Vermaelen centraal zetten op de plaats van Vertonghen en Van Damme op LB, maar dan zou ik alle haters weer op mij krijgen ^^.
Het enige voordeel dat we hebben aan onze 4 CV's is dat ze nooit echt de neiging gaan hebben van een aanvallende verdediger. Dus volgens mij kunnen we onze driehoek omdraaien als Fellaini terug is en Simons op de bank placeren. Ik zou dat echt wel eens willen zien, Fellaini en Witsel lopen wel voor 2.
'k zou ook graag Dembélé keer zien als diepe spits. En als die faalt sowieso Vleminckx eens proberen.

sQuare

Legacy Member
ticketverkoop was enorm slecht geregeld vond ik! match zelf was goed, leuke sfeer. een dikke pluim aan de nmbs om ons 3x te laten overstappen voor bxl noord naar leuven

exo

Legacy Member
Zet toch gewoon Kompany & Vermaelen centraal naast elkaar (als deze laatste eindelijk is fit geraakt).
Dan heb je één van de betere CV duo's van Europa daar staan.

Misterblort

Legacy Member
Weebl zei:

Gillet
Alderweireld - Kompany - Vertonghen - Vermaelen
Defour
Witsel - Fellaini
Hazard ------------------------ Chadli
Dembélé
:drool:

Stel u voor dat ons elftal voltallig mag spelen tegen de Turken. Dat speelt ge die toch echt overhoop?

Hmmm. Kweetni ze..

Ben allesbehalve akkoord met u opstelling :p Ik zou Vermaelen naast Kompany zetten en waarom Gillet ineens in de goal? Mignolet heeft dat toch wel uitstekend gedaan tegen Oostenrijk en heeft tegen Azerbujhsdf genen bal moete pakken.. Simons moet erin blijven, Dembélé is veel beter als hij ACHTER de spits staat. Hazard verdedigd weinig en de Turken gaan echt wel ni zo slecht zijn als azerbeysfhd.
Ik durf er mijn hoofd op verwedden dat Hazard niet start tegen Turkije als Chadli en Dembélé fit zijn! Don't get me wrong e, Hazard is ne klasbak ma.. Een ploeg opstellen is ni gewoon de 11 beste op papier opstellen e...

exo

Legacy Member
Idd, Hazard is een geweldige voetballer waar hij op z'n eentje het spel kan maken en de ploeg praktisch rond hem gebouwd is. Bij de RD moet hij één schakel van de ketting vormen en daar heeft hij het moeilijk mee. Verdedigd bovendien veel te weinig mee, kan wel een absolute meerwaarde betekenen in de toekomst, is nog jong en zal nog wel, mentaal, evolueren.

Weebl

Legacy Member
Ik vind Vertonghen gewoon niet goed op LB, maar CV kan hij wel zijn plan trekken denk ik. En 'k weet niet. Ik vind het toch wat te vroeg voor Mignolet. Maar die mag er nog in van mij. Voor de rest zou ik mijn ploeg zo wel durven opstellen hoor.

exo

Legacy Member
Té vroeg? Die keept nu met vertrouwen, is enorm nuchter. Op voorhand was ik er ook geen fan van dat hij zou keepen ipv Gillet maar hij heeft bewezen het aan te kunnen en dan kan je hem gewoon best laten staan. Ook met het oog op de toekomst, Gillet gaat geen jaaaaaaaaren meer meegaan en Mignolet nog wel... As simple as that.
Ok, Vertonghen was niet geweldig op de LB, zeker niet slecht ook niet, maar als Vermaelen fit is hoort die daar gewoon thuis naast Kompany. Bovendien zijn ze beide zeer verdedigend ingesteld en kan dat ook wel wat druk van de LB & RB hun schouders halen als er z'on 2 kanonnen naast hun staan.

Weebl

Legacy Member
exo zei:
Idd, Hazard is een geweldige voetballer waar hij op z'n eentje het spel kan maken en de ploeg praktisch rond hem gebouwd is. Bij de RD moet hij één schakel van de ketting vormen en daar heeft hij het moeilijk mee. Verdedigd bovendien veel te weinig mee, kan wel een absolute meerwaarde betekenen in de toekomst, is nog jong en zal nog wel, mentaal, evolueren.
't gaat volgens mij toch niet lang meer duren eer Hazard door heeft dat hij wat meer moet werken op het plein. Desondanks biedt hij toch sowieso een meerwaarde. Hazard aan de bal is altijd feest imo. Gisteren toch ook mooie assist na enkele minuten? :)

dacuba zei:
Mja, "proberen". Die tijd is toch stilletjes aan over, of dat zou toch moeten. Het is van te presteren nu en afwachten wie in juni fit is. GL had dat dan maar tegen Rusland en Finland moeten "proberen". Dembele zou ik ook niet in de spits zetten trouwens. :)
Volgens mij heeft hij ondertussen ook al wat spitsen gehad: Vossen, Ogunjimi, Lukaku. Waarom zou hij er dan niet iemand anders kunnen zetten? Ik ben van geen één spits overtuigd tbh.. Mss van Lukaku in Rusland, maar die Russen waren toen nog wat in feeststemming door de titel van Zenit me dunkt.

DGEN

Legacy Member
België stelt me vooralsnog niet teleur! :woohoo:

-edit-
Die Mignolet lijkt toch wel op Dolf Lundgren aka Ivan Drago :p
Stalen blik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan