Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pina zei:kleine mensen moet je op de flank zetten, daar hebben ze het meeste ruimte. Centraal worden die letterlijk platgeduwd
BeeLz zei:Ik geef u zeker geen ongelijk en op dit moment is het zeker niet verkeerd om hazard niet te laten starten, maar naar de toekomst toe zullen we toch meer en meer het spel zelf moeten maken en offensiever spelen. Met hazard achter de spits bedoel ik ook niet dat die centraal moet gaan spelen, maar dat die een vrije rol krijgt zonder zich TE druk te moeten maken bij balverlies. Dit kan je natuurlijk ook met een flankspeler doen als je die extra rugdekking geeft, maar dat is iets voor de toekomst.
Ik zie die jongen gewoon echt graag spelen en offensief brengt die het meeste van alle spelers in de selectie, maar dan moet je defensief natuurlijk sterk genoeg staan, en dat zijn we nog niet.
) als RB? Maar inderdaad naarmate de jongens nog beter worden en aanvallen langs de flanken beter kunnen worden opgevangen, is er zeker ruimte voor Hazard in een vrije rol. Hazard kon in principe ook al in de basis staan gisteren, maar het zou gewoon een kaakslag zijn geweest voor dembele en chadli om na hun eerdere prestatie tgn ost niet in de basis te mogen staan tegen de azeri's. 
Dit jaar, vrind.TheRedDevils zei:Ik wil nog eens een België-Nederland de komende jaren!
Vooral de laatste zin van Frank Raes.TheRedDevils zei:Fantastisch toch
Ik wil nog eens een België-Nederland de komende jaren!

[URL="http://www.hbvl.be/nieuws/extra/aid1032423/chaos-om-laatste-tickets-voor-belgie-azerbeidzjan-2.aspx"]hbvl.be[/URL] zei:Na de 0-2-zege in en tegen Oostenrijk wilden dinsdagavond heel wat voetballiefhebbers de Rode Duivels live aan het werk zien tegen Azerbeidzjan. Voor de aftrap werden er aan de Brusselse loketten nog tickets aangeboden. Er brak echter paniek uit onder de massa toen bleek dat alle goedkope tickets al de deur uit waren en enkel de dure overbleven.
Er werd geduwd en getrokken. Honderden fans werden ongerust. Enkelingen probeerden zich zonder ticket in het stadion te begeven.
Uiteindelijk greep de politie in, maar ook de arm der wet kon niet op tegen de misnoegde fans.
De organisatie besloot daarop gratis blanco tickets uit te delen en paniek te vermijden. Hoeveel fans met zo'n toegangsbewijs de wedstrijd hebben bijgewoond is niet duidelijk.
TheRedDevils zei:Fantastisch toch
Ik wil nog eens een België-Nederland de komende jaren!

Stan_V zei:"We zijn met 16!"![]()
Dat was nog eens een commentator! F.Raes is maar een flauw afkooksel van de Grote Meester...Boromir zei:Merci, voor deze post. Het is een beetje zoals ik vreesde. Hazard ligt toch niet zo goed in de groep precies of voelt zich helemaal geen deel van de groep. Hopelijk escaleert dat niet.
Burny zei:We hadden met z'n allen gratis kunnen gaan:
Boromir zei:Er zit toch weinig logica in uw zin vind ik.
"Omdat er veel als'en zijn, gaat de ontgoocheling groot zijn"?
De ontgoocheling zou groot zijn omdat we een goede ploeg hebben, leuk voetbal brengen en qualitatief wel degelijk de 2e sterkste ploeg zijn van deze groep.
Killertweety zei:Naar het schijnt worden er 'slechts' 5000 tickets gegeven aan de Turken ... . Da's toch al beter dan de 10000 van vorige keer als ik me niet vergis.
Pieter3770 zei:Als 2de moet je ook nog altijd je barrage winnen.
Dat lijken velen te vergeten.
De weg is nog héél lang.