Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
kleine mensen moet je op de flank zetten, daar hebben ze het meeste ruimte. Centraal worden die letterlijk platgeduwd

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hazard is iemand die op elke plek een actie kan maken met de bal aan de voet. Het probleem als Hazard centraal staat is om hem aan te spelen, als er druk op hem staat geraakt hij veel minder snel vertrokken.

Moet wat body kweken zoals Messi.

TheRedDevils

Legacy Member
[youtube]MVBOBk8tj50&[/youtube]
Fantastisch toch :bow:
Ik wil nog eens een België-Nederland de komende jaren!

Boromir

Legacy Member
BeeLz zei:
Ik geef u zeker geen ongelijk en op dit moment is het zeker niet verkeerd om hazard niet te laten starten, maar naar de toekomst toe zullen we toch meer en meer het spel zelf moeten maken en offensiever spelen. Met hazard achter de spits bedoel ik ook niet dat die centraal moet gaan spelen, maar dat die een vrije rol krijgt zonder zich TE druk te moeten maken bij balverlies. Dit kan je natuurlijk ook met een flankspeler doen als je die extra rugdekking geeft, maar dat is iets voor de toekomst.
Ik zie die jongen gewoon echt graag spelen en offensief brengt die het meeste van alle spelers in de selectie, maar dan moet je defensief natuurlijk sterk genoeg staan, en dat zijn we nog niet.

Ok, in dat geval ga ik volledig met u akkoord. Hopelijk worden we in de komende jaren iets zekerder achteraan: Terugkeer van Vermaelen, groei van Vertonghen in zn rol en hopelijk een VDB (of een nieuw supertalent :unsure:) als RB? Maar inderdaad naarmate de jongens nog beter worden en aanvallen langs de flanken beter kunnen worden opgevangen, is er zeker ruimte voor Hazard in een vrije rol. Hazard kon in principe ook al in de basis staan gisteren, maar het zou gewoon een kaakslag zijn geweest voor dembele en chadli om na hun eerdere prestatie tgn ost niet in de basis te mogen staan tegen de azeri's.
Hazard zal wel heel belangrijk worden naar de toekomst toe (over meerdere jaren). Samen met Lukaku gaat hij onze ploeg van een subtopper(wat we voorlopig nog niet eens zijn) een topper maken. Maar ja, da's nog allemaal heel voorbarig :)

Burny

Legacy Member
We hadden met z'n allen gratis kunnen gaan:

[URL="http://www.hbvl.be/nieuws/extra/aid1032423/chaos-om-laatste-tickets-voor-belgie-azerbeidzjan-2.aspx"]hbvl.be[/URL] zei:
Na de 0-2-zege in en tegen Oostenrijk wilden dinsdagavond heel wat voetballiefhebbers de Rode Duivels live aan het werk zien tegen Azerbeidzjan. Voor de aftrap werden er aan de Brusselse loketten nog tickets aangeboden. Er brak echter paniek uit onder de massa toen bleek dat alle goedkope tickets al de deur uit waren en enkel de dure overbleven.
Er werd geduwd en getrokken. Honderden fans werden ongerust. Enkelingen probeerden zich zonder ticket in het stadion te begeven.

Uiteindelijk greep de politie in, maar ook de arm der wet kon niet op tegen de misnoegde fans.

De organisatie besloot daarop gratis blanco tickets uit te delen en paniek te vermijden. Hoeveel fans met zo'n toegangsbewijs de wedstrijd hebben bijgewoond is niet duidelijk.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Boromir zei:
Merci, voor deze post. Het is een beetje zoals ik vreesde. Hazard ligt toch niet zo goed in de groep precies of voelt zich helemaal geen deel van de groep. Hopelijk escaleert dat niet.

Gmoet dat volgens mij echt allemaal niet opblazen zoals de pers dat wel doet. Ik heb vooral gezien dat wanneer Hazard inviel, bijna elke speler de bal trachtte in te leveren bij Eden om hem te laten "shinen" wat toch een mooi beeld over het groepsgevoel geeft.

Ik ben er evenwel mee akkoord dat omwille van de zwakke backs, Hazard meer van waarde is als super-sub om het laatste half uur vernieling te zaaien, of om steevast tijdens de tweede helft te brengen

Killertweety

Legacy Member
Naar het schijnt worden er 'slechts' 5000 tickets gegeven aan de Turken ... . Da's toch al beter dan de 10000 van vorige keer als ik me niet vergis.

[edit]Ok dat was al gezegd blijkbaar ... .

nameless

Legacy Member
Burny zei:
We hadden met z'n allen gratis kunnen gaan:

Ze moeten echt iets aan die ticketing doen want zoals gisteren is gewoon een ramp. Gewoon zoon scanners gebruiken als op festivals en de mensen thuis hun ticket laten afdrukken had veel problemen verholpen gisteren.

Pieter3770

Legacy Member
Boromir zei:
Er zit toch weinig logica in uw zin vind ik.
"Omdat er veel als'en zijn, gaat de ontgoocheling groot zijn" :wtf:?
De ontgoocheling zou groot zijn omdat we een goede ploeg hebben, leuk voetbal brengen en qualitatief wel degelijk de 2e sterkste ploeg zijn van deze groep.

Als 2de moet je ook nog altijd je barrage winnen.
Dat lijken velen te vergeten.
De weg is nog héél lang.

ALF 2.0

Legacy Member
Killertweety zei:
Naar het schijnt worden er 'slechts' 5000 tickets gegeven aan de Turken ... . Da's toch al beter dan de 10000 van vorige keer als ik me niet vergis.

Maar duizenden Belgische Turken hadden toen tickets voor de thuisploeg gekocht terwijl ze supporterden voor Turkije.:naughty:

nameless

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Als 2de moet je ook nog altijd je barrage winnen.
Dat lijken velen te vergeten.
De weg is nog héél lang.

Er is wel een directe plaats voor de beste 2e, dat is wel mogelijk als je ze nu een 9 op 12 pakken denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan