Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Vedoco zei:
Niet persé diegene met meeste punten hé. Het is de beste 2e gezien hun uitslagen tegen de beste 5 van hun groep,dus in ons geval zouden de punten van Kazachstan niet meetellen voor die rangschikking. Mensen die FM spelen zijn iets meer vertrouwd met dat systeem :D
Montenegro speelt in een groep van 5, samen met kleppers als Belarus en fokking Wales. Dat is dus sowieso maar 1 kans op 3 om eruit te liggen, als bij de andere landen in die groep dan ook nog Zwitserland hoort ... Bovendien moeten die bij barrage ook al niet kijken naar wie zesde eindigt.

In zo een groepke wil ik ook wel shotten.

Bubba

Legacy Member
Gavin zei:
Waarom konden wij niet in groep G zitten bijvoorbeeld. De beste van alle tweede plaatsen, plaatst zich rechtstreeks geloof ik. Montenegro is dat nu ... uit die groep G. -_-

Hoe werkt dat systeem eigenlijk?

Ik dacht dat het zo was:

1) Punten
2) Doelsaldo
3) Aantal goals gescoord in alle groepswedstrijden

Maar dan kom ik dus niet bij Montenegro uit. :p

Razzia

Legacy Member
Ik zou nog niet te vroeg juichen. We hebben nog een lange weg te gaan. Ik blijf nuchter zodat ik niet enorm teleurgesteld ga worden als we het deksel op onze neus krijgen.

Oppassen voor Turkije, en Duitsland wordt al een hele kluif...

stevenV1

Legacy Member
Iemand gisteren naar Stubru geluisterd omstreeks iets na 12? Of iemand die op parking C stond aan te schuiven en mee heeft getoeterd?

Wij waren het die hebben gebeld vanuit de zwarte Renault :p

Cartek

Legacy Member
Razzia zei:
Ik zou nog niet te vroeg juichen. We hebben nog een lange weg te gaan. Ik blijf nuchter zodat ik niet enorm teleurgesteld ga worden als we het deksel op onze neus krijgen.

Oppassen voor Turkije, en Duitsland wordt al een hele kluif...

de turken zuigen gast, en zeker in voetbal. die rollen we op in een durum en sturen ze terug. :)

Battista

Legacy Member
Ik zat in N blok van boven daar dachten sommige da ze in marseille zaten, begonne ze aux armes te zingen:oink: :rofl:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Razzia zei:
Turkije is zo slecht toch niet hoor.

Hun ploeg is niet meer zo vet, zeker de verdediging is daar gammel, aanval is ook niet meer super. Enkel sterke keeper die het verschil kan maken en Hamit Altintop die kan knallen bij momenten. Moeten we ongeveer op dezelfde manier als tegen Oostenrijk kunnne kloppen.

Foose

Legacy Member
Sahin heeft ook nog wat in huis, maar voor de rest kunnen we ze in principe aan idd.

Reverz

Legacy Member
BeeLz zei:
Leuke match, er is nog werk aan de winkel maar het wordt beter en beter.
Ik blijf toch een voorstander van hazard gewoonweg omdat ik van het principe ben dat je met deze ploeg aanvallend voetbal moet brengen en een speler als hazard brengt gewoon elke keer gevaar als die aan de bal is. Tuurlijk speelt die vaak ballen kwijt maar dat is logisch als ge de actie maakt, andere spelers moeten dat dan opvangen. Dat wil niet zeggen dat Hazard niet moet werken uiteraard maar die jongen is echt wel gedreven en getalenteerd.
Persoonlijk zou ik dembele in de spits zetten en hazard achter de spits en witsel op de flank, zo heb je niet het probleem dat je flank wordt overlopen.
Dembele scoort mss niet genoeg voor alleen in de spits te spelen, maar die zou dat echt wel kunnen, die heeft echt alle kwaliteiten van een spits. Kracht, balvastheid, snelheid, techniek.
Ik vind dat er ook met Hazard gestart moet worden. Hazard is puur toegevoegde waarde voor dit team. Dat balverlies van Hazard word trouwens altijd zwaar overdreven. Dembele lijd minstens evenveel balverlies als hij de actie aangaat, meer nog zelfs. Het probleem is dat Hazard nauwelijks iets bij brengt aan bal recup maar imo is dat ook helemaal niet nodig. Als hij achter zich met krabbers als Gillet staat dan wel natuurlijk maar als je Fellaini, Defour & Witsel daarachter hebt staan + nog een solide verdediging dan word dat veel minder een probleem.

Ik ben momenteel sowieso niet echt fan van dit systeem met en Chadli & Dembele. Chadli of Dembele met Hazard (of Mertens) lijkt mij veel beter. Het probleem is voor mij dat Chadli & Dembele alletwee hetzelfde type spelers zijn. Ja, ze kunnen een actie maken en ze zijn redelijk bal vast maar het zijn slepers, ze wachten altijd om een actie in te zetten. Hazard en Mertens zijn technisch nog sterker, zijn sneller en vinniger en kunnen echt voor die flitsen en omschakeling van snelheid zorgen.

Dembele naar de spits verschuiven vind ik helemaal slecht. Dembele is gene spits maar ACM. Als je met 1 target spits speelt moet je daar iemand zetten die zelf kan scoren, niet iemand die andere moet laten scoren. Ik vond Vossen gisteren dus een heel sterke wedstrijd spelen. Vossen moet technisch zwaar onder doen voor alle andere aanvallende spelers maar zijn spelinzicht is veel beter dan gelijk welken andere speler die we op die positie hebben. Hij komt nog beter tot zijn recht met iemand naast hem maar met een inschuivende Witsel etc gaat het ook zo wel. Daarom zie ik dus liever Vossen daar staan dan Lukaku die het veel meer van brute kracht moet hebben (die hij imo niet altijd niet goed weet te benutten). Als je Vossen naast Lukaku zet kwa talent etc dan komt Lukaku daar natuurlijk als beste uit maar imo past Vossen beter binnen de ploeg zoals ze der nu staat.

De type ploeg ziet er voor mij min of meer zo uit:

------------------------ Mignolet ------------------------
-- Alderweireld --- Kompany --- Vermaelen --- Vertongen --

------------------ Fellaini ------ Defour ------------------
------------------------- Witsel -------------------------
-------- Hazard -------------------------- Chadli --------
------------------------- Vossen ------------------------

Op zich is het wel zonde van Dembele niet in de ploeg te zetten maar ik vind Chadli gewoon net dat tikje beter en hetzelfde kan uiteindelijk gezegd worden voor Mertens en El Ghanassy die zelfs niet eens bij de selectie zat nu.

Ph Sp

Legacy Member
Het is alleszins fijn om zien dat die enorm getalenteerde groep toont wat ze echt kan. Nu intussen al heel wat wedstrijden op rij. Deze weelde is ongezien in onze geschiedenis.
Nu Holland nog inblikken en we staan weer waar we moeten staan.

Reverz

Legacy Member
dragjeh zei:
Ik vind Vossen net wel technisch :), zeker in vgl met Ogunjimi en Lukaku.
Bwa Vossen zegt ook van zichzelf altijd dat hij technisch niet echt super begaafd is. Je zag gisteren toch ook duidelijk dat hij het moeilijk heeft om een man te passeren. Maar hij is gewoon best wel dodelijk als hij goed aangespeeld word in de 16 en zo iemand moet je net in de spits kunnen zetten als je toch met een hoop technisch sterke spelers rond je staat.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Dembele even vaak balverlies als Hazard? Dembele is de meest balvaste speler van heel onze ploeg. Schitterend hoe die zijn mannetje kan afhouden. Ni zwanzen he.

Vossen technisch sterker als Lukaku? Wtf? Lukaku heeft een oerdegelijke dribbel in huis en is technisch wel wat verfijnder dan Vossen. En dat is geen evrwijt naar Jelle toe, want het zijn gewoon twee verschillende types.

Feit is wel dat ge met de 4-3-3 waar we blijkbaar in MOETEN spelen, geen dribbelkont nodig hebt in het centrum, wel een goalgetter pur sang om de acties af te maken, zoals Vossen. Lukaku kan daar ook handig zijn ivm kaatsen, maar liever dat de nummer 10 het kaatsen doet en het spel eventueel verlegd zodat onze spits kan inlopen op ballen. Ogunjimi zat te veel ballen te kaatsen met als gevolg dat geen enkele keer onze spits kon inlopen op een laterale bal, met Vossen... Check de 4-1 tegen de Azeri's of zijn goal tegen Oostenrijk.

Dinsdagland

Legacy Member
stevenV1 zei:
Iemand gisteren naar Stubru geluisterd omstreeks iets na 12? Of iemand die op parking C stond aan te schuiven en mee heeft getoeterd?

Wij waren het die hebben gebeld vanuit de zwarte Renault :p

Wij waren al op de terugweg toen we het op de radio hoorden :D

Toch ook op het dak van uw auto gedanst mag ik hopen? :p

Zalige avond gisteren in het stadion! Voetbal is echt weer een feest met de Rode Duivels :)

BleKKie

Legacy Member
Het mag mss wat naïef klinken maar het sfeertje die nu rond de Rode Duivels hangt is wel lekker, alsof we onverslaanbaar zijn, me likez :cool:

Cartek

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Vossen technisch sterker als Lukaku? Wtf? Lukaku heeft een oerdegelijke dribbel in huis en is technisch wel wat verfijnder dan Vossen. En dat is geen evrwijt naar Jelle toe, want het zijn gewoon twee verschillende types.

meen je dit nu, lukaku die technisch is? die jongen mist ongelofelijk veel simpele controle's (zie zijn laatste frommelgoal nog).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan