Newboy
Legacy Member
YouTube - EURO 2012 Qualifiers - Belgium vs. Azerbaijan
Wedstrijdverslag met de camera aan de overkant
Wedstrijdverslag met de camera aan de overkant

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Montenegro speelt in een groep van 5, samen met kleppers als Belarus en fokking Wales. Dat is dus sowieso maar 1 kans op 3 om eruit te liggen, als bij de andere landen in die groep dan ook nog Zwitserland hoort ... Bovendien moeten die bij barrage ook al niet kijken naar wie zesde eindigt.Vedoco zei:Niet persé diegene met meeste punten hé. Het is de beste 2e gezien hun uitslagen tegen de beste 5 van hun groep,dus in ons geval zouden de punten van Kazachstan niet meetellen voor die rangschikking. Mensen die FM spelen zijn iets meer vertrouwd met dat systeem![]()
Gavin zei:Waarom konden wij niet in groep G zitten bijvoorbeeld. De beste van alle tweede plaatsen, plaatst zich rechtstreeks geloof ik. Montenegro is dat nu ... uit die groep G. -_-

Razzia zei:Ik zou nog niet te vroeg juichen. We hebben nog een lange weg te gaan. Ik blijf nuchter zodat ik niet enorm teleurgesteld ga worden als we het deksel op onze neus krijgen.
Oppassen voor Turkije, en Duitsland wordt al een hele kluif...

Cartek zei:de turken zuigen gast, en zeker in voetbal. die rollen we op in een durum en sturen ze terug.![]()
Razzia zei:Turkije is zo slecht toch niet hoor.
Ik vind dat er ook met Hazard gestart moet worden. Hazard is puur toegevoegde waarde voor dit team. Dat balverlies van Hazard word trouwens altijd zwaar overdreven. Dembele lijd minstens evenveel balverlies als hij de actie aangaat, meer nog zelfs. Het probleem is dat Hazard nauwelijks iets bij brengt aan bal recup maar imo is dat ook helemaal niet nodig. Als hij achter zich met krabbers als Gillet staat dan wel natuurlijk maar als je Fellaini, Defour & Witsel daarachter hebt staan + nog een solide verdediging dan word dat veel minder een probleem.BeeLz zei:Leuke match, er is nog werk aan de winkel maar het wordt beter en beter.
Ik blijf toch een voorstander van hazard gewoonweg omdat ik van het principe ben dat je met deze ploeg aanvallend voetbal moet brengen en een speler als hazard brengt gewoon elke keer gevaar als die aan de bal is. Tuurlijk speelt die vaak ballen kwijt maar dat is logisch als ge de actie maakt, andere spelers moeten dat dan opvangen. Dat wil niet zeggen dat Hazard niet moet werken uiteraard maar die jongen is echt wel gedreven en getalenteerd.
Persoonlijk zou ik dembele in de spits zetten en hazard achter de spits en witsel op de flank, zo heb je niet het probleem dat je flank wordt overlopen.
Dembele scoort mss niet genoeg voor alleen in de spits te spelen, maar die zou dat echt wel kunnen, die heeft echt alle kwaliteiten van een spits. Kracht, balvastheid, snelheid, techniek.
Bwa Vossen zegt ook van zichzelf altijd dat hij technisch niet echt super begaafd is. Je zag gisteren toch ook duidelijk dat hij het moeilijk heeft om een man te passeren. Maar hij is gewoon best wel dodelijk als hij goed aangespeeld word in de 16 en zo iemand moet je net in de spits kunnen zetten als je toch met een hoop technisch sterke spelers rond je staat.dragjeh zei:Ik vind Vossen net wel technisch, zeker in vgl met Ogunjimi en Lukaku.
stevenV1 zei:Iemand gisteren naar Stubru geluisterd omstreeks iets na 12? Of iemand die op parking C stond aan te schuiven en mee heeft getoeterd?
Wij waren het die hebben gebeld vanuit de zwarte Renault![]()



Cpt. Kablammo zei:Vossen technisch sterker als Lukaku? Wtf? Lukaku heeft een oerdegelijke dribbel in huis en is technisch wel wat verfijnder dan Vossen. En dat is geen evrwijt naar Jelle toe, want het zijn gewoon twee verschillende types.