-Steve-
Legacy Member
blehhhhh zei:Tegen toppers als Oostenrijk, Azerbeidjan, Kazachstan, Finland, en Rusland.
Rusland past niet in het rijtje.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blehhhhh zei:Tegen toppers als Oostenrijk, Azerbeidjan, Kazachstan, Finland, en Rusland.

BuZz.LiGhTYeAr zei:Nederland <> RD is droge bumfuck
Nederland heeft een superwk gespeeld en zijn op mekaar ingespeeld
boerkiiilerke zei:superwk = veel geluk
Voetbal moet altijd gespeeld wordenen zeker zo'n matchen. En hoe je het ook draait of keert. België-Nederland is altijd veel belangrijker voor de Belgen dan voor de Nederlanders. Ok, die wedstrijd leeft ook wel bij onze Noorderburen maar Nederland-Duitsland is daar toch nog belangrijker.Reapo zei:Nederland is tegenwoordig een hecht blok dat zeer efficiënt voetbalt. Op het vorige WK hebben ze idd hoerenchance gehad. Zowat elke goal van Sneijder was een pietgoal. Vroeger waren ze minder succesvol, maar dan speelden ze tenminste nog mooi voetbal. Dat was altijd aangenaam om naar te kijken. Maar als onze Duivels het tegen hen zouden opnemen dan zouden ze hard in het zand bijten. Binnen een paar jaar kunnen we misschien iets beginnen tegen de Hollanders maar nu zeker nog niet.
starspike zei:Ik ben nog niet zeker. Hoe vreemd het ook mag klinken/zijn, maar bij Leekens zie ik evengoed Defour of zelfs Witsel verdwijnen. Of ik daar zo tevreden mee zou zijn, is uiteraard een andere zaak![]()
En ja, dat Fellaini er in gaat/moet staan, lijkt me toch wel logisch.



Ik zei eigenlijk alleen de Fellaini zich opnieuw terug zal moeten bewijzen aangezien hij nu weer voor een lange tijd out is. Zowel op training met de Rode Duivels als bij Everton. Na zijn vorige blessure was hij ook niet meteen een basisspeler bij Everton hoewel hij toch wedstrijdfit was en de 90 minuten aankon. Arteta speelde toen heel goed.Boromir zei:Inderdaad, denk hetzelfde. Als Witsel zijn vorm aanhoudt zal het Defour wel worden. Alhoewel Defour-Simons wel heel goed werkt. We zullen zien.
Wie hierboven zegt dat Fellaini op de bank zal moeten herbeginnen omdat Hazard dat ook moet doen.
Zit daar wel enige voetbalkennis of gewoon enige simpele logica in?
Fellaini heeft een statuut dat weinig moet onderdoen voor dat van Kompany.
Verdedigend, aanvallend en stilstaande fase heel nuttig. No way in hell dat die op de bank blijft. Daarvoor mijn hand in het vuur.
BuZz.LiGhTYeAr zei:Nederland <> RD is droge bumfuck
Nederland heeft een superwk gespeeld en zijn op mekaar ingespeeld
Hannibal zei:Met Legear als supersub. Zijn wedstrijd thuis tegen Oostenrijk.![]()
stormtrooper zei:Heeft toch wel wat hetzelfde probleem als Dembélé imo, moet echt wat meer scoren.

BuZz.LiGhTYeAr zei:Nederland <> RD is droge bumfuck
Nederland heeft een superwk gespeeld en zijn op mekaar ingespeeld
stormtrooper zei:Heeft toch wel wat hetzelfde probleem als Dembélé imo, moet echt wat meer scoren.
Bond zorgt voor 45.000 Belgen tegen Turkije - Nieuws | Voetbalkrant.comDe bond denkt eraan om de fans die aanwezig waren tegen Oostenrijk of Azerbeidzjan voorrang te geven.
Hannibal zei:Ik zei eigenlijk alleen de Fellaini zich opnieuw terug zal moeten bewijzen aangezien hij nu weer voor een lange tijd out is. Zowel op training met de Rode Duivels als bij Everton. Na zijn vorige blessure was hij ook niet meteen een basisspeler bij Everton hoewel hij toch wedstrijdfit was en de 90 minuten aankon. Arteta speelde toen heel goed.
Heb het gisteren even opgezocht op sporza.be en daar zeiden ze dat hij de interland tegen Turkije ook zou missen.starspike zei:Hoe lang is Fellaini eigenlijk out? Want als dat niet te lang is, zal die zijn ritme wel terug zijn tegen dat we tegen Turkije moeten...