BuZz.LiGhTYeAr
Legacy Member
nameless zei:
Pfff kan toch veel simpeler
Janssen <> Yilmaz
zoek de belg

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nameless zei:

dibo zei:Simons eruit halen zou het domste zijn wat hij kan doen...
.
. Dat zijn allemaal schone namen, maar op internationaal vlak blijft al die kwaliteit toch relatief. We zijn er nog niet..fraaanche zei:Daarnet nog een Turk (allez, nen Belg van Turkse origine) op de radio die het schandalig vond dat de bond zoveel kaarten aan autochtonen wil geven, vermits hijzelf en andere allochtonen toch ook Belgen zijn.
Toen ze hem op het einde vroegen of hij voor Belgie of Turkije ging supporteren zei hij natuurlijk vol overtuiging Turkije :applause:

BuZz.LiGhTYeAr zei:Pfff kan toch veel simpeler
Janssen <> Yilmaz
zoek de belg![]()
starspike zei:Hoe lang is Fellaini eigenlijk out? Want als dat niet te lang is, zal die zijn ritme wel terug zijn tegen dat we tegen Turkije moeten...
Cpt. Kablammo zei:Kzou nu ook wel zoveel mogelijk 'echte' Belgen die voor de RD supporteren voorrang geven. Want een bende opgehitste Turken en een stel Belgen die '86 beginnen te herleven... Will not end well.

starspike zei:Ge moet het lef hebben om zoiets op de radio te verkondigen, hé![]()
BuBbA zei:Kunnen ze dat ook niet controleren bij de toegang? Ik veronderstel dat de Turkse supporters langs een andere poort binnen moeten dan de belgen, dus als er iemand/een groep aan de Belgische toegangspoort staat met Turkse vlaggen enzo weiger je die gewoon binnen te laten?
. Tzou wel ambiance geven. Bovendien krijgen we dan overal lege plaatsen in het stadion.wakel zei:Ja maar als de Turken al 10 000 tickets gekocht hebben om tussen de Belgen de match bij te wonen, kunt ge ze moeilijk allemaal tegenhouden aan den ingang hé. Tzou wel ambiance geven. Bovendien krijgen we dan overal lege plaatsen in het stadion.
J.Brown zei:Als ik een Turk naast mij zie, die voor Turkije supportert ga ik hem toch vriendelijk verwijzen naar de bezoekerstribune. Ook al riskeer ik nen djoef tegen mijn muile.
Ben al blij dat de bond er iets aan doet. Vorige wedstrijd was om van te wenen.

wakel zei:Ja maar als de Turken al 10 000 tickets gekocht hebben om tussen de Belgen de match bij te wonen, kunt ge ze moeilijk allemaal tegenhouden aan den ingang hé. Tzou wel ambiance geven. Bovendien krijgen we dan overal lege plaatsen in het stadion.