Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Kvind goed dat GL de sterren allures probeert in te perken. Het is een enorm moeilijke keuze om hem op de bank te plaatsen, maar de scores bewezen het gelijk van Zors. Hij heeft een team neergezet, met een goede organisatie. Zijn handelsmerk.

Maar er moet toch een plekje zijn voor Eden in ons elftal? De beste speler van Frankrijk, gevolgd door alle Europese topclubs...

Scr1fle

Legacy Member
Misschien is het beter om met Chadli en Dembele te starten om dan in het laatste halfuur Hazard in te brengen!Dan kan hij de backs die moe zijn helemaal in de vernieling spelen :love:

Boromir

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Misschien is het beter om met Chadli en Dembele te starten om dan in het laatste halfuur Hazard in te brengen!Dan kan hij de backs die moe zijn helemaal in de vernieling spelen :love:

² dat zal GL's tactiek ook zijn geweest. Echter als we voorstaan tegen een wat gevaarlijkere ploeg (Oostenrijk, Turkije) heeft George compleet gelijk om EH er niet meer op te gooien. Waarschijnlijk zal qua manier van werken het deze campagne zo blijven. Werkt toch uitstekend.
Ik ben wel benieuwd wat GL gaat doen als Legear eens terug is. Die speelde in zn laatste RD wedstrijden toch heeel sterk. Ik vermoed de bank, maar ja we zien wel. Over 2 maanden liggen de kaarten mogelijks weer een stuk anders.

stormtrooper

Legacy Member
Boromir zei:
² dat zal GL's tactiek ook zijn geweest. Echter als we voorstaan tegen een wat gevaarlijkere ploeg (Oostenrijk, Turkije) heeft George compleet gelijk om EH er niet meer op te gooien. Waarschijnlijk zal qua manier van werken het deze campagne zo blijven. Werkt toch uitstekend.
Ik ben wel benieuwd wat GL gaat doen als Legear eens terug is. Die speelde in zn laatste RD wedstrijden toch heeel sterk. Ik vermoed de bank, maar ja we zien wel. Over 2 maanden liggen de kaarten mogelijks weer een stuk anders.

Ik vind het gewoon jammer dat we bij relatief kleine tegenstanders ons wingers al gaan selecteren op verdedigen. Dat ge dat doet tegen toppers oké, maar tegen Oostenrijk...

Scr1fle

Legacy Member
Boromir zei:
² dat zal GL's tactiek ook zijn geweest. Echter als we voorstaan tegen een wat gevaarlijkere ploeg (Oostenrijk, Turkije) heeft George compleet gelijk om EH er niet meer op te gooien. Waarschijnlijk zal qua manier van werken het deze campagne zo blijven. Werkt toch uitstekend.
Ik ben wel benieuwd wat GL gaat doen als Legear eens terug is. Die speelde in zn laatste RD wedstrijden toch heeel sterk. Ik vermoed de bank, maar ja we zien wel. Over 2 maanden liggen de kaarten mogelijks weer een stuk anders.

Als er al geen basisplaats is voor Hazard, waarom wel voor Legear?
En als we al onze flankspelers bekijken is Legear toch een van de minste vind ik ;)


Noot:Nog effen over Hazard,ik vind Hazard een beetje de CR van België :$
Hij verliest 100 keer de bal maar dan zet hij opeens 5man in de wind en legt de bal in et mandje:D Vind ik echt zalig :D
Hate or Love him!

Boromir

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ik vind het gewoon jammer dat we bij relatief kleine tegenstanders ons wingers al gaan selecteren op verdedigen. Dat ge dat doet tegen toppers oké, maar tegen Oostenrijk...

Ge zijt toch al een beetje te fel aan het zweven vrees ik.
Kijk eerst maar s na hoeveel goals we hebben geslikt in de wedstrijden van deze campagne.

TazzDeMazz

Legacy Member
J.Brown zei:
Maar er moet toch een plekje zijn voor Eden in ons elftal? De beste speler van Frankrijk, gevolgd door alle Europese topclubs...

Hazard moet een volwassen speler worden, pas dan gaat hij aanspraak kunnen maken op een basisplaats. De nochalance is soms echt wel duidelijk te zien in die dribbels die hij begint maar dan verliest waardoor de tegenstander snel kan omschakelen. Hij moet imo dezelfde evolutie maken die Kompany deed en bij kompany ging dat ook niet van vandaag op morgen.

Over de Turken kwestie lijkt me dat ze een groot plein met een groot scherm moeten voorzien buiten het stadion zodat die 10.000 turken of meer daar de wedstrijd kunnen volgen. Lijkt me de eerljkste en beste oplossing. Maar kbetwijfel of die turken dat zullen pakken en wrs rap met de 'help, ik word gediscirmineerd' vlag gaan zwaaien. Uiterste frustrerend...

Bluto

Legacy Member
Vandaag groot schandaal in de oostenrijkse boulevardpers: Arnautovic zou blijkbaar stiekem zijn vriendin meegenomen hebben naar Turkije en volgens geruchten haar het hotel binnengesmokkeld hebben. Hij zou ook voortdurend ruzie stoken binnen het team. Zijn teamgenoten ergeren zich blauw aan hem.
Er staat hier ook nog een leuk artikeltje over alle fratsen die hij al uitgehaald heeft bij zijn verschillende clubs. Hij heeft oa al ruzie gamaakt met Mourinho en is de Bentley van Eto'o kwijtgeraakt :p. Arrogant kereltje.

DogFacedGod

Legacy Member
Socrates1972 zei:
Er moeten in plaats van een uitvak voor bezoekers en een thuisvak voor thuissupporters gewoon andere indelingen komen....

Een vak voor zij die willen vechten en een vak voor zij die niet willen vechten...

In het vak van de niet-vechters moet dan politie komen en bewaking de eerste jaren en erg zware straffen voor als er iets gebeurt.
In het vak van de vechters moet men gewoon niks beveiligen en gewoon laten doen..

Na een tijd zullen de vechtersvakken leeg zijn, omdat zo goed als elke hooligan in realiteit eigenlijk bang is om te vechten, als er geen backup is van politie. Als ze dan in het niet-vechtersvak beginnen uitdagen en stoer doen zullen ze uitgelachen worden door de anderen omdat ze niet in het vechtersvak durfden gaan staan..

Het zal even duren, maar op die manier kan men die achterlijke voetbalsupportersmentaliteit veranderen.

het directe resultaat daarvan zal zijn dat het niet-vechtersvak leeg zal zijn omdat alle niet-vechters met hun kinderen niet meer durven af te komen. :p De jarenlange inspanningen van clubs om mensen met kinderen weer te lokken naar het stadion wordt vakkundig vernietigd.

zrox8

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ik vind het gewoon jammer dat we bij relatief kleine tegenstanders ons wingers al gaan selecteren op verdedigen. Dat ge dat doet tegen toppers oké, maar tegen Oostenrijk...

niet uit zene context halen é. Wingers selecteren op verdedigen EN aanvallen, niet enkel op aanvallen.

Chadli en dembele kunnen uitstekend aanvallen en verdedigen.
Hazard kan enkel über-uitstekend aanvallen

daar komt het op neer.

Scr1fle

Legacy Member
zrox8 zei:
niet uit zene context halen é. Wingers selecteren op verdedigen EN aanvallen, niet enkel op aanvallen.

Chadli en dembele kunnen uitstekend aanvallen en verdedigen.
Hazard kan enkel über-uitstekend aanvallen

daar komt het op neer.

Normaal dienen wingers toch alleen maar om aan te vallen? :unsure:

BeeLz

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Normaal dienen wingers toch alleen maar om aan te vallen? :unsure:

Als je deftige back hebt wel :p

Nee, zoals ik al eerder aanhaalde snap ik GL zijn beslissing perfect om Hazard niet te starten. Maar indien we de subtopper worden die we willen worden moeten we toch wat meer lef tonen en dan is hazard uitstekend. Zonder risico's ga je nooit winnen tegen topploegen. Maar opt moment is een beetje voorzichtig zijn zeker geen foute aanpak.

Weebl

Legacy Member
Hazard is 19 jaar vriendjes. Die jongen gaat nog jaaaaaren spelen bij de Rode Duivels :).

Truman'

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Hazard moet een volwassen speler worden, pas dan gaat hij aanspraak kunnen maken op een basisplaats. De nochalance is soms echt wel duidelijk te zien in die dribbels die hij begint maar dan verliest waardoor de tegenstander snel kan omschakelen. Hij moet imo dezelfde evolutie maken die Kompany deed en bij kompany ging dat ook niet van vandaag op morgen.

Over de Turken kwestie lijkt me dat ze een groot plein met een groot scherm moeten voorzien buiten het stadion zodat die 10.000 turken of meer daar de wedstrijd kunnen volgen. Lijkt me de eerljkste en beste oplossing. Maar kbetwijfel of die turken dat zullen pakken en wrs rap met de 'help, ik word gediscirmineerd' vlag gaan zwaaien. Uiterste frustrerend...

Dat zit in die jongen en dat gaat er wellicht ook niet uitgaan, dat is wat hazard hazard maakt, net zoals messi , messi is.

TazzDeMazz

Legacy Member
Truman' zei:
Dat zit in die jongen en dat gaat er wellicht ook niet uitgaan, dat is wat hazard hazard maakt, net zoals messi , messi is.

Kweetni of hij dan wel rap op een basisplaats kan rekenenbij de duivels...

Maar een supersub rol hoeft niet slecht te zijn. Ik zie hem wel in de 2de helft inkomn wanneer de tegenstander vermoeid is en dat Hazard die verdediging tureluurs dribbelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan