stormtrooper
Legacy Member
Drew zei:
Hij doet wel veel moeite om het te verbergen hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:

Gavin zei:*leg de link*
ER IS IETS MIS MET HET MODERNE VOETBAL.
puni zei:Lijkt mij eerder Diogenes te zijn. ;p
Sh@D0wBE zei:Misschien is het beter om met Chadli en Dembele te starten om dan in het laatste halfuur Hazard in te brengen!Dan kan hij de backs die moe zijn helemaal in de vernieling spelen![]()
Boromir zei:² dat zal GL's tactiek ook zijn geweest. Echter als we voorstaan tegen een wat gevaarlijkere ploeg (Oostenrijk, Turkije) heeft George compleet gelijk om EH er niet meer op te gooien. Waarschijnlijk zal qua manier van werken het deze campagne zo blijven. Werkt toch uitstekend.
Ik ben wel benieuwd wat GL gaat doen als Legear eens terug is. Die speelde in zn laatste RD wedstrijden toch heeel sterk. Ik vermoed de bank, maar ja we zien wel. Over 2 maanden liggen de kaarten mogelijks weer een stuk anders.
Boromir zei:² dat zal GL's tactiek ook zijn geweest. Echter als we voorstaan tegen een wat gevaarlijkere ploeg (Oostenrijk, Turkije) heeft George compleet gelijk om EH er niet meer op te gooien. Waarschijnlijk zal qua manier van werken het deze campagne zo blijven. Werkt toch uitstekend.
Ik ben wel benieuwd wat GL gaat doen als Legear eens terug is. Die speelde in zn laatste RD wedstrijden toch heeel sterk. Ik vermoed de bank, maar ja we zien wel. Over 2 maanden liggen de kaarten mogelijks weer een stuk anders.


Vind ik echt zalig 
stormtrooper zei:Ik vind het gewoon jammer dat we bij relatief kleine tegenstanders ons wingers al gaan selecteren op verdedigen. Dat ge dat doet tegen toppers oké, maar tegen Oostenrijk...
J.Brown zei:Maar er moet toch een plekje zijn voor Eden in ons elftal? De beste speler van Frankrijk, gevolgd door alle Europese topclubs...
. Arrogant kereltje.Socrates1972 zei:Er moeten in plaats van een uitvak voor bezoekers en een thuisvak voor thuissupporters gewoon andere indelingen komen....
Een vak voor zij die willen vechten en een vak voor zij die niet willen vechten...
In het vak van de niet-vechters moet dan politie komen en bewaking de eerste jaren en erg zware straffen voor als er iets gebeurt.
In het vak van de vechters moet men gewoon niks beveiligen en gewoon laten doen..
Na een tijd zullen de vechtersvakken leeg zijn, omdat zo goed als elke hooligan in realiteit eigenlijk bang is om te vechten, als er geen backup is van politie. Als ze dan in het niet-vechtersvak beginnen uitdagen en stoer doen zullen ze uitgelachen worden door de anderen omdat ze niet in het vechtersvak durfden gaan staan..
Het zal even duren, maar op die manier kan men die achterlijke voetbalsupportersmentaliteit veranderen.
De jarenlange inspanningen van clubs om mensen met kinderen weer te lokken naar het stadion wordt vakkundig vernietigd.stormtrooper zei:Ik vind het gewoon jammer dat we bij relatief kleine tegenstanders ons wingers al gaan selecteren op verdedigen. Dat ge dat doet tegen toppers oké, maar tegen Oostenrijk...
zrox8 zei:niet uit zene context halen é. Wingers selecteren op verdedigen EN aanvallen, niet enkel op aanvallen.
Chadli en dembele kunnen uitstekend aanvallen en verdedigen.
Hazard kan enkel über-uitstekend aanvallen
daar komt het op neer.

Sh@D0wBE zei:Normaal dienen wingers toch alleen maar om aan te vallen?![]()

TazzDeMazz zei:Hazard moet een volwassen speler worden, pas dan gaat hij aanspraak kunnen maken op een basisplaats. De nochalance is soms echt wel duidelijk te zien in die dribbels die hij begint maar dan verliest waardoor de tegenstander snel kan omschakelen. Hij moet imo dezelfde evolutie maken die Kompany deed en bij kompany ging dat ook niet van vandaag op morgen.
Over de Turken kwestie lijkt me dat ze een groot plein met een groot scherm moeten voorzien buiten het stadion zodat die 10.000 turken of meer daar de wedstrijd kunnen volgen. Lijkt me de eerljkste en beste oplossing. Maar kbetwijfel of die turken dat zullen pakken en wrs rap met de 'help, ik word gediscirmineerd' vlag gaan zwaaien. Uiterste frustrerend...
Truman' zei:Dat zit in die jongen en dat gaat er wellicht ook niet uitgaan, dat is wat hazard hazard maakt, net zoals messi , messi is.