Enbee
Legacy Member
Socrates1972 zei:sorry, maar dit heb ik toch moeten rapporteren..
L O L .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Socrates1972 zei:sorry, maar dit heb ik toch moeten rapporteren..
BuZz.LiGhTYeAr zei:Pfff kan toch veel simpeler
Janssen <> Yilmaz
zoek de belg![]()
Boromir zei:Dit zal die mensen die Hazard verafgoden en GL uitfloten, toch een beetje het licht laten zien. sporza: Wilmots: "Hazard moet aanvallen én verdedigen"
zrox8 zei:niet uit zene context halen é. Wingers selecteren op verdedigen EN aanvallen, niet enkel op aanvallen.
Chadli en dembele kunnen uitstekend aanvallen en verdedigen.
Hazard kan enkel über-uitstekend aanvallen
daar komt het op neer.
Zelfs op FIFA's site:Boromir zei:
ShRule zei:Dat klopt voor 90% maar
1. dat kunnen ze niet doen, het is discriminatie en ze zullen vervolgd worden.
2. Mijn naam is Shahin Koobasi, klinkt niet echt belgisch hé? Toch ben ik geen Turk maar Iraans afkomstig. En ik ga samen met mijn "echte" belgische vrienden naar Brussel.
Groetjes,
hevige Rode duivels supporter
asmo zei:Zoveelste degoutante interview van Marc Wilmots. Zo'n talent als Hazard moet je koesteren verdomme! Alleen in België krijgen ordinaire trekpaarden genre Simons en Vanderhaege meer waardering dan mensen die echt het verschil kunnen maken.
Ge zou voor minder als dat armée d'Hazard der Youtubecompilaties blijft gaan zoals hieronder he.John Doe zei:Het is precies niet uwe vriend he, met uw haatcampagne.![]()
Sh@D0wBE zei::ironic:
Ronaldo komt toch ook nie mee verdedigen!
Van Messi weet ik het niet ...
Hazard is een aanvaller pur sang![]()
starspike zei:Vorig jaar bij de playoffs hebben ze op STVV mensen die niet uit Genk kwamen, toch kaarten weigeren te verkopen omdat er het vermoeden was dat ze van Genk kwamen. En daar is toen ook over gemekkerd en er was niets aan te doen.
asmo zei:Zoveelste degoutante interview van Marc Wilmots. Zo'n talent als Hazard moet je koesteren verdomme! Alleen in België krijgen ordinaire trekpaarden genre Simons en Vanderhaege meer waardering dan mensen die echt het verschil kunnen maken.
starspike zei:Misschien ben ik bevooroordeeld, aangezien ik in Genk woon en opgegroeid ben in de cités, maar ik weet alleszins ONMIDDELLIJK dat uw naam geen Turkse naam is.
En die discriminatie? Dat hangt er vanaf hoe ge het aanpakt. Vorig jaar bij de playoffs hebben ze op STVV mensen die niet uit Genk kwamen, toch kaarten weigeren te verkopen omdat er het vermoeden was dat ze van Genk kwamen. En daar is toen ook over gemekkerd en er was niets aan te doen.
ad:Gavin zei:Hazard zelf kan me weinig schelen, word er koud noch warm van, maar dat heel gezaag bij de nationale ploeg rond de klaarblijkelijk nieuwe messias in het voetbal ... Amai.
Sh@D0wBE zei::ironic:
Ronaldo komt toch ook nie mee verdedigen!
Van Messi weet ik het niet ...
Hazard is een aanvaller pur sang![]()

Gavin zei:Zelfs op FIFA's site:
FIFA.com - Wilmots: Hazard needs more than talent
Dus neen, voor zo een speler is er op dit moment geen plaatsje vrij.
Cartek zei:beste verdediging is aanvallen en die jongen creërt veel openingen die leiden tot goeie doelkansen dus waarom zou je die er in godsnaam niet opzetten? #care dat hij niet komt meeverdedigen.
simeo zei:Mja filteren op naam is gewoon niet haalbaar hier. Je kan het je nu toch al inbeelden. Een die-hard supporter van de RD met een Turkse naam krijgt geen tickets vast, Iemand gaat daarmee naar één of andere gelijke-kansenorganisatie, de media springt daar op, aantal politiekers zullen volgen, en het circus is begonnen...
De bond zal nog wel wijselijk genoeg zijn om daar niet aan te beginnen. En dan nog lijkt dat me praktisch moeilijk haalbaar, mensen daar aan de loketten moet opeens opgeleid worden om Turkse namen te onderscheiden van andere, onlineverkoop lijkt me nog moeilijker te controleren.
De mensen die bvb één van de laatste 5 duels hebben komen zien voorrang geven lijkt me wel een goede oplossing, al is dat niet ideaal voor successupporters zoals ikad:
NotoriousP zei:Zijn (onnodig) balverlies resulteerde wel in de 4-4 tegen Oostenrijk, 2 puntjes die we toch maar kwijt zijn. Als je 1 goal voor staat in de extra tijd hou je die bal bij en ga je die niet kwijtspelen met een stomme dribbel op het middenveld.