Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Pfff kan toch veel simpeler

Janssen <> Yilmaz

zoek de belg :unsure:

Dat klopt voor 90% maar
1. dat kunnen ze niet doen, het is discriminatie en ze zullen vervolgd worden.
2. Mijn naam is Shahin Koobasi, klinkt niet echt belgisch hé? Toch ben ik geen Turk maar Iraans afkomstig. En ik ga samen met mijn "echte" belgische vrienden naar Brussel.

Groetjes,
hevige Rode duivels supporter

subsunday

Legacy Member
Boromir zei:
Dit zal die mensen die Hazard verafgoden en GL uitfloten, toch een beetje het licht laten zien. sporza: Wilmots: "Hazard moet aanvallen én verdedigen"

Hmm, ik vind anders op basis van dat artikel vooral Wilmots maar een eikel. Vooral door de manier waarop hij het keer op keer nodig vind zichzelf op te hemelen en Hazard te bekritiseren. Dat gaat echt niet helpen om Hazard "volwassen" te laten worden. Ik krijg hierdoor vooral de indruk dat Wilmots gefrustreerd is. Akkoord dat Hazard er nog niet is, maar hij is na Kompany het grootste Belgische talent en daar moogt ge toch wat delicater, constructiever en tactvoller mee omgaan. En dan de "Franse pers is blind"... Juist ja, al die journalisten zijn blind, Zidane is ook blind, Wenger ook,... Allemaal blind behalve Wilmots. Ik ben net blij dat we iemand als Hazard hebben ipv werkpaarden als Wilmots.

Hazard is de enige Belgische speler die aanvallend iets kan forceren. En ja, dat zal niet altijd lukken en dan kan de tegenstander counteren, maar ge hebt ook nog wel 9 andere op dat plein staan he (waaronder een deel die wel enkel als taak krijgt om te verdedigen, maar o wee iemand die enkel aan aanvallen denkt en er ook nog eens absurd goed in is). Het feit dat ge dan de tegenstander niet kunnen opvangen als gevolg van middelmatige backs of Simons die daar maar nutteloos staat te wezen (al dan niet door zijn leeftijd) op Hazard schuiven vind ik toch ook maar goedkoop. Bij Rijsel speelt hij alles kapot en zijn coach klaagt totaal niet over Hazard, maar Wilmots vindt dat dan weer wel nodig..

zrox8 zei:
niet uit zene context halen é. Wingers selecteren op verdedigen EN aanvallen, niet enkel op aanvallen.

Chadli en dembele kunnen uitstekend aanvallen en verdedigen.
Hazard kan enkel über-uitstekend aanvallen

daar komt het op neer.

Geef mij dan toch maar die 2e, want zo gaat ge er niet rap nog een tegenkomen. Hij zorgt veel meer voor zuivere kansen, creativiteit, doelgerichtheid en kan iets open breken, veel meer nog dan Chadli/Dembele. En met de jaren zal hij nog efficiënter worden. Dat hij minder sterk is in het verdedigen, weegt daar echt niet tegenop als ge hem ziet spelen vind ik. En daar denken ze bij Rijsel dan blijkbaar toch ook zo over. Ik denk dat dat trouwens al veel minder een issue zou zijn als ge een deftige recuperator hebt om het middenveld om Hazard daarin te steunen, en geen Simons die zich beperkt tot positiespel meer gejost is zodra er echt een snelle uitbraak is.

Weebl

Legacy Member
Gavin is gewoon eerlijk. En ik denk dat we allemaal kunnen toegeven dat hij aanvallend veel te bieden heeft, maar collectief kunnen we gewoon beter een Chadli of Dembélé opstellen voor't moment.

Scr1fle

Legacy Member
:ironic:
Ronaldo komt toch ook nie mee verdedigen!
Van Messi weet ik het niet ...
Hazard is een aanvaller pur sang :love:

Weebl

Legacy Member
Hazard is wel niet zo goed als Ronaldo of Messi he.. Die mannen scoren tenminste zo goed als elke match. En die mannen hebben er een ploeg rond gebouwd, andere spelers lopen 10 keer zoveel om dat gat telkens dicht te lopen. Wij hebben nu nood aan een collectief blok, maar niet met één speler die het zich kan permitteren om te blijven hangen wanneer hij het wil..

asmo

Legacy Member
Zoveelste degoutante interview van Marc Wilmots. Zo'n talent als Hazard moet je koesteren verdomme! Alleen in België krijgen ordinaire trekpaarden genre Simons en Vanderhaege meer waardering dan mensen die echt het verschil kunnen maken.

starspike

Legacy Member
ShRule zei:
Dat klopt voor 90% maar
1. dat kunnen ze niet doen, het is discriminatie en ze zullen vervolgd worden.
2. Mijn naam is Shahin Koobasi, klinkt niet echt belgisch hé? Toch ben ik geen Turk maar Iraans afkomstig. En ik ga samen met mijn "echte" belgische vrienden naar Brussel.

Groetjes,
hevige Rode duivels supporter

Misschien ben ik bevooroordeeld, aangezien ik in Genk woon en opgegroeid ben in de cités, maar ik weet alleszins ONMIDDELLIJK dat uw naam geen Turkse naam is.

En die discriminatie? Dat hangt er vanaf hoe ge het aanpakt. Vorig jaar bij de playoffs hebben ze op STVV mensen die niet uit Genk kwamen, toch kaarten weigeren te verkopen omdat er het vermoeden was dat ze van Genk kwamen. En daar is toen ook over gemekkerd en er was niets aan te doen.

asmo zei:
Zoveelste degoutante interview van Marc Wilmots. Zo'n talent als Hazard moet je koesteren verdomme! Alleen in België krijgen ordinaire trekpaarden genre Simons en Vanderhaege meer waardering dan mensen die echt het verschil kunnen maken.

Het is net door zo posts dat mensen die wat verder kijken dan hun neus lang is, zo dikwijls argumenten moeten herhalen waarom een Hazard momenteel geen basisplaats verdient.

Het is toch simpel: Hazard verdedigt niet genoeg mee en onze verdedigende flanken zijn al probleemposities. Dus is het duidelijk dat we momenteel verdedigend sterkere wingers nodig hebben.

Gavin

Legacy Member
John Doe zei:
Het is precies niet uwe vriend he, met uw haatcampagne. :p
Ge zou voor minder als dat armée d'Hazard der Youtubecompilaties blijft gaan zoals hieronder he.
Sh@D0wBE zei:
:ironic:
Ronaldo komt toch ook nie mee verdedigen!
Van Messi weet ik het niet ...
Hazard is een aanvaller pur sang :love:

De vorige twee matchen stonden daar twee klassespelers die nu links en rechts eens worden vernoemd en Wilmots geeft nu duidelijk aan wat er schort ... Ik wou even het linkje posten voor die boys. Niet dat het gaat helpen, maar dan vind ik het gemakkelijk terug de volgende keer Hazard op de bank zit en het weer prijs is.

Hazard zelf kan me weinig schelen, word er koud noch warm van, maar dat heel gezaag bij de nationale ploeg rond de klaarblijkelijk nieuwe messias in het voetbal ... Amai.

Socrates1972

Legacy Member
starspike zei:
Vorig jaar bij de playoffs hebben ze op STVV mensen die niet uit Genk kwamen, toch kaarten weigeren te verkopen omdat er het vermoeden was dat ze van Genk kwamen. En daar is toen ook over gemekkerd en er was niets aan te doen.


ok, maar geef toe dat zoiets alleen maar in Limburg kan....

TazzDeMazz

Legacy Member
asmo zei:
Zoveelste degoutante interview van Marc Wilmots. Zo'n talent als Hazard moet je koesteren verdomme! Alleen in België krijgen ordinaire trekpaarden genre Simons en Vanderhaege meer waardering dan mensen die echt het verschil kunnen maken.

Wilmots en Leekens koesteren wel degelijk Hazard. Hazard denkt mss te veel dat hij nog in Rijsel zit wanneer hij bij de rode duivels zit. De Franse pers hemelt hem op (terecht met zijn talent) en zegt dat hij niets verkeerd kan doen en denkt daarom dat hij het wat losser kan aanpakn bij de duivels. Hij moet gewoon beseffen dat hij ook zich zal moetn tenvolle inzetten bij de duivels. Leekens en co pakken Hazard en de rode duivels goed aan.

En lol vanderhaege?

simeo

Legacy Member
starspike zei:
Misschien ben ik bevooroordeeld, aangezien ik in Genk woon en opgegroeid ben in de cités, maar ik weet alleszins ONMIDDELLIJK dat uw naam geen Turkse naam is.

En die discriminatie? Dat hangt er vanaf hoe ge het aanpakt. Vorig jaar bij de playoffs hebben ze op STVV mensen die niet uit Genk kwamen, toch kaarten weigeren te verkopen omdat er het vermoeden was dat ze van Genk kwamen. En daar is toen ook over gemekkerd en er was niets aan te doen.

Mja filteren op naam is gewoon niet haalbaar hier. Je kan het je nu toch al inbeelden. Een die-hard supporter van de RD met een Turkse naam krijgt geen tickets vast, Iemand gaat daarmee naar één of andere gelijke-kansenorganisatie, de media springt daar op, aantal politiekers zullen volgen, en het circus is begonnen...
De bond zal nog wel wijselijk genoeg zijn om daar niet aan te beginnen. En dan nog lijkt dat me praktisch moeilijk haalbaar, mensen daar aan de loketten moet opeens opgeleid worden om Turkse namen te onderscheiden van andere, onlineverkoop lijkt me nog moeilijker te controleren.

De mensen die bvb één van de laatste 5 duels hebben komen zien voorrang geven lijkt me wel een goede oplossing, al is dat niet ideaal voor successupporters zoals ik :sad:

ace4ever

Legacy Member
Gavin zei:
Hazard zelf kan me weinig schelen, word er koud noch warm van, maar dat heel gezaag bij de nationale ploeg rond de klaarblijkelijk nieuwe messias in het voetbal ... Amai.

Kom gast trap het gewoon af. Ge zijt even erg als de hazard-fanboys zelf, ge post hier wel elke pagina iets over hoe hard hazard wel niet suckt en niet kan verdedigen. Onze potentieel beste speler laat u koud. Koopt u anders een ticketje voor het uitvak en zet u bij de Turken de volgende match?

NotoriousP

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
:ironic:
Ronaldo komt toch ook nie mee verdedigen!
Van Messi weet ik het niet ...
Hazard is een aanvaller pur sang :love:

Messi hoeft niet te verdedigen want die speelt aanvallend zijn bal niet zoveel kwijt. ;)

Nu spelen ze allemaal ook in ploegen waar het niet nodig is dat ze sterk mee verdedigen, de rode duivels daarentegen hebben dit wel nodig van hun flank spelers. Zeker als sterkhouders zoals Vermaelen en Kompany niet op het veld staan.

Ja Hazard valt fantastisch aan maar overall is zijn meerwaarde voor de RD nog steeds minder dan die van Chadli of Dembele.

Wat de match tegen Turkije betreft: Eerst verkopen aan de mensen die er waren tegen Oostenrijk & de azeri's en bovendien turkse vlaggen etc verbieden in het belgisch deel lijkt mij voldoende.

NotoriousP

Legacy Member
Cartek zei:
beste verdediging is aanvallen en die jongen creërt veel openingen die leiden tot goeie doelkansen dus waarom zou je die er in godsnaam niet opzetten? #care dat hij niet komt meeverdedigen.

Zijn (onnodig) balverlies resulteerde wel in de 4-4 tegen Oostenrijk, 2 puntjes die we toch maar kwijt zijn. Als je 1 goal voor staat in de extra tijd hou je die bal bij en ga je die niet kwijtspelen met een stomme dribbel op het middenveld.

Cartek

Legacy Member
simeo zei:
Mja filteren op naam is gewoon niet haalbaar hier. Je kan het je nu toch al inbeelden. Een die-hard supporter van de RD met een Turkse naam krijgt geen tickets vast, Iemand gaat daarmee naar één of andere gelijke-kansenorganisatie, de media springt daar op, aantal politiekers zullen volgen, en het circus is begonnen...
De bond zal nog wel wijselijk genoeg zijn om daar niet aan te beginnen. En dan nog lijkt dat me praktisch moeilijk haalbaar, mensen daar aan de loketten moet opeens opgeleid worden om Turkse namen te onderscheiden van andere, onlineverkoop lijkt me nog moeilijker te controleren.

De mensen die bvb één van de laatste 5 duels hebben komen zien voorrang geven lijkt me wel een goede oplossing, al is dat niet ideaal voor successupporters zoals ik :sad:

tja gewoon de prijzen optrekken voor de tickets.
de werkloosheidsuitkeringen zijn hopelijk nog niet gestort tegen de 3e van de maand en bijgevolg hebben die mannen geen geld.

Cartek

Legacy Member
NotoriousP zei:
Zijn (onnodig) balverlies resulteerde wel in de 4-4 tegen Oostenrijk, 2 puntjes die we toch maar kwijt zijn. Als je 1 goal voor staat in de extra tijd hou je die bal bij en ga je die niet kwijtspelen met een stomme dribbel op het middenveld.

dat was superdom idd, maar er liep wel meer mis bij die fase. trouwens je kan niet blijven teren op dat voorval.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan