Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razzia

Legacy Member
Ik vind dat Wilmots volkomen gelijk heeft. Hazard is goed, maar soms te egoïstisch. De ploeg is ALTIJD het belangrijkste.

Iedere keer als een Belgische speler in het buitenland furore maakt wordt dit vreselijk opgeblazen door de pers, met als gevolg dat iedereen op wolkjes loopt terwijl ze dat niet zouden mogen.

<3 Marc

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Wilmots is een held, punt aan de lijn

Hazard komt er wel, is per slot van rekening nog maar bekanst 20. Kijk hoe Kompany nu is... GL is er een blok van het maken, onder VDE en co waren de RD een etalage voor de mannen hun ego's

Foose

Legacy Member
Boromir zei:
Big ² en door wie dan nog è.
Mensen die wss nog nooit een volledige match van Lille hebben gezien of weten hoe die spelen. Wss baseren ze hun oordeel enkel op youtube filmpjes en sporza berichten dat m de ball d'or wilt winnen...:ironic:

Hazard is een toekomst project. Ik ben fan van Hazard als speler maar voor mij primeert de ploeg toch wel zeker boven het individu. Wilmots en Leekens proberen nu gewoon zijn karakter wat te vormen door een wat hardere hand te gebruiken. Dit is natuurlijk niet de hoofdreden dat ze hem niet in de basis zetten of course, maar het is er wel een onderdeel van. Hazard moet meer in functie spelen van de ploeg en de ploeg niet voor hem. NOG niet tenminste. Welk effect denkt ge dat het gaat hebben op een speler als iedereen al zijn voeten kust op 19-jarige leeftijd: Ronaldo-kapsones of even worse Arnautovic?

Wat is het probleem trouwens? We hebben ffs 6 keer gescoord in de laatste 2 wedstrijden. Aanvallend probleem? Waar?
GL heeft maatregelen getroffen om ons main probleem, de verdediginge organisatie, te versterken en dat is subliem gelukt als je het vergelijkt met onze kaas met gaten van enkele wedstrijden terug. En nog is de kudde niet tevreden... Why do we even bother explaining...

En fu aan die mannen die Wilmots zitten te bashen. Toch wel een van de iconen van de RD. Hoeveel die heeft gedaan voor de RD...
Meer respect voor die man als voor Leekens. Ge kunt geen echte RD-fan zijn als ge geen respect hebt voor Wilmots.
Marc FTW.

Ik volg u wel grotendeels, maar damn, uw onophoudelijke liefde voor Leekens en Wilmots gaat wel elke post verder en verder. Die twee kunnen werkelijk niets verkeerd doen hé.

leekens.jpg.h380.jpg.568.jpg

Hopelijk krijg je geen boner van Mac the Knife :p

Reverz

Legacy Member
Zolang Leekens blijft winnen zal er geen probleem zijn maar als het mis loopt dan zou dit wel eens heel snel in Scifo v2.0 kunnen ontaarden... (met dat verschil dat Scifo suckte en Hazard niet natuurlijk)

NotoriousP zei:
Maar natuurlijk, wat zitten jullie toch allemaal compleet naast de kwestie te argumenteren. Man wat haat ik dit toch aan een forum...

Ik zeg toch absoluut nergens dat Hazard slecht speelt? Hij speelt gewoon in combinatie met de andere rode duivels, in het algemeen, minder goed dan Dembele of Chadli (dit is u mening, geen feit zoals gij het wilt doen uitschijnen). En daarom zit hij op de bank...

PS: dit was de laatste keer dat ik die uitleg doe, als jullie mijn punt nu nog niet doorhebben zal het nooit gebeuren.
Ik snap u punt. I just don't agree (FYP ook). Als je daarmee niet overweg kan dan blijf je best gewoon weg van fora.

Bluto

Legacy Member
De pers maakt er ook weer een enorm drama van. Ik vind de uitleg van Leekens en wilmots overtuigend genoeg, zeker na de goede prestaties van het team. We hebben nu eindelijk eens een ploeg met spelers die goed samenspelen, het teambelang vooropstellen en veel inzet tonen. Is het nu echt nodig om dit weer helemaal te verzieken met dit gezever? Hazard is een talent, maar hij moet met beide voeten op de grond blijven. Leekens geeft hem een goed signaal, terwijl de pers niks anders doet dan hem overdreven op te hemelen (het is heus niet enkel Raes).

En wilmots is inderdaad een held :)

pina

Legacy Member
hazard moet je inbrengen als joker, maar om meer zekerheid in te bouwen, zie ik ook liever de RD starten met chadli en dembele. Chadli is dan technisch niet zo uitzonderlijk zoals Hazard, maar staat steviger op zijn benen, doet verdedigend ook veel werk en collectief is hij ook meer waard dan hazard. Hij speelt gewoon veel stabieler vind ik.

Boromir

Legacy Member
YouTube - EURO 2012 Qualifiers -Turkey vs. Austria
Ligt t aan mij, of verdedigden die Oostenrijkers als lamzakken?

Nu herinner ik mij: die keeper naait Miss België.
Of ja, ondertussen ex miss belgië. Still adds a little extra incentive to the next match.
Oh man, zelden meer gewild dat de RD de volgende wedstrijd winnen....

edraket

Legacy Member
Hopelijk winnen ze, dan kan ik met de belgische vlag toerkes rijden rond de markt in Lokeren. Uiteraard gepaard met overmatig geclaxonneer.

Boromir

Legacy Member
Echt hoe nice zou dat zijn...
Belgen die door Genk in de wijk gaan toeteren wanneer we winnen :D

waffel

Legacy Member
Zeg Hazard haters, #care dat ie ni verdedigd, 't is een rasechte aanvaller en wat ie toonde de laatste 20min voor België doet ie bijna wekelijks in Rijsel daar.

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij moet beginnen, maar fuck off als ge gaat neuten dat ie meer moet verdedigen. Zo kan je over veel aanvallers beginnen. In mijn ogen moet Hazard altijd in het elftal staan. Argentinië gaat ook liever Messi boven Tevez verkiezen, hoewel hij voor het nationaal elftal niet bepaald het vuil werk opknapt (en terecht).

Tegen Azer en Oostenrijk kan je winnen met een hard werkende ploeg etc, maar als je eenmaal de grote kleppers zal tegenkomen heb je toppers nodig in je rangen om het verschil te maken. Iets zegt mij dat Hazard in dat plaatje past, al dan niet als invaller.

Bubba

Legacy Member
Zucht, zijde nu weer daar? Iedereen weet dat Hazard een talent is hoor, en iedereen weet dat het een rasechte aanvaller is. Dus hadden we nu een ploeg gehad die hem kon gebruiken in de aanval => 200% dat hij een plaats in de basis had.

Feit is echter dat we genoeg kunnen scoren zonder hem erbij. Feit is ook dat we een zwakke verdediging hebben en veel te veel goals slikken. Hoe moeilijk is het dan voor u om te begrijpen dat we moeten investeren in de verdediging, en niet in de aanval? Wat ben je met extra kansen en een extra goal dankzij Hazard, als we er langs de andere kant 2 tegen krijgen aangezien de verdediging niet kan volgen?

Zoals al 200 keer gezegd: als de verdediging sterk genoeg is kan die de eventuele verliezen van Hazard opvangen, maar onze verdediging is dat nog lang niet. Hazard blijft dus best aan de kant, zeker in de start van de match. Als het nodig is kan hij dan nog altijd achteraf ingebracht worden.

dibo

Legacy Member
edraket zei:
Hopelijk winnen ze, dan kan ik met de belgische vlag toerkes rijden rond de markt in Lokeren. Uiteraard gepaard met overmatig geclaxonneer.

Dat gaat niet meer, toerkes rijden rond de grote markt van Lokeren. :p

Glor

Legacy Member
Den edde kan alles met zijne 4X4! Zelfs de zandbak van Lokeren kan hij bedwingen!

starspike

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Wilmots is een held, punt aan de lijn

Zo en niet anders.

Boromir zei:
Echt hoe nice zou dat zijn...
Belgen die door Genk in de wijk gaan toeteren wanneer we winnen :D

Ik hang alvast een vlag uit als het zo zou zijn... En dat gaan ze in mijn straat niet leuk vinden :D Maar ja, tegen dan woon ik er nog maar een maandje meer, dus who cares ;)

Vedeco

Legacy Member
starspike zei:
Ik hang alvast een vlag uit als het zo zou zijn... En dat gaan ze in mijn straat niet leuk vinden :D Maar ja, tegen dan woon ik er nog maar een maandje meer, dus who cares ;)

Tisda, het wordt goed weer. Een maandje zonder ruiten is geen probleem hé :p

stormtrooper

Legacy Member
Ik ga rondrijden in de Sleepstraat in Gent :cool:
Hopen dat ik het overleef :unsure:

Vedeco

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ik ga rondrijden in de Sleepstraat in Gent :cool:
Hopen dat ik het overleef :unsure:

Tolhuis, Sleepstraat, Brugse Poort, Wondelgemstraat, Rabot, Dampoort,.. jaja in Gent kunnen we een schoon tourke organiseren :p
maar ja, er is zo een wijsheid over het vel van een beer hé ;)

stormtrooper

Legacy Member
Vedoco zei:
Tolhuis, Sleepstraat, Brugse Poort, Wondelgemstraat, Rabot, Dampoort,.. jaja in Gent kunnen we een schoon tourke organiseren :p
maar ja, er is zo een wijsheid over het vel van een beer hé ;)

Gij rijdt en ik sta a la Leonardo Di Caprio in Titanic op het dak van de auto met een Belgische vlag. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan