Vedeco
Legacy Member
Sh@D0wBE zei:Ze worden al bang van Belgie
Ze willen ons geen tickets geven anders zouden er teveel belgische supps zijn om te supporteren en winnen we het EK zowiezo![]()
![]()
Tisda, we boeken gewoon ons kaarten al voor Brazilië. Direct de finale hé.


ad:






