Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ze worden al bang van Belgie :cool:
Ze willen ons geen tickets geven anders zouden er teveel belgische supps zijn om te supporteren en winnen we het EK zowiezo :cool: :angry:

Tisda, we boeken gewoon ons kaarten al voor Brazilië. Direct de finale hé.

Boromir

Legacy Member
Poepoei zei:
Hopelijk is het inderdaad zo, anders zou het maar triestig zijn imo.

@ Boromir: Het is alvast geen 1 aprilgrap, een paar dagen geleden stond er al op de site van de UEFA dat er nog maar 2 dagen waren om een aanvraag voor tickets in te dienen.

T zou althans ongelooflijk zijn. In Oekraïne rijden mensen buiten de steden soms nog met paard & kar. Voetbaltickets kopen ze wel.

Het zou dan natuurlijk een grote scam zijn van mobsters of zo. Om de tickets later met dikke winst door te verpatsen. Maar dat is mss al wat vergezocht

Volgens mij is het echt een april grap. Zo'n nieuwsbericht op 1 april... Te verdacht.

Scr1fle

Legacy Member
waffel zei:
O neen, de Nederland gekte in België! We winnen het WK olé olé!

Om daarna in een shirt rond te lopen van 'FIND HOWARD WEBB' met een foto van hem :cool::D:sad:

briambo

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Om daarna in een shirt rond te lopen van 'FIND HOWARD WEBB' met een foto van hem :cool::D:sad:

Nee nee wij lopen rond met een shirt waarop Peter Prendergast staat. DAAR hebben we nog een eitje mee te pellen!! :angry::angry:

stormtrooper

Legacy Member
briambo zei:
Nee nee wij lopen rond met een shirt waarop Peter Prendergast staat. DAAR hebben we nog een eitje mee te pellen!! :angry::angry:

Die wil ik wel eens tegenkomen in een donker steegje :evil:
Onze kans op glorie zo verpesten :sad:

Boromir

Legacy Member
dacuba zei:
Die facebookgroep gaat nogal hard. Blijkbaar zijn der meer belgen die graag claxoneren in het bijzijn van de verliezer. :D (zie onderschrift)

Moehahaha, al 400 (daarstarx ng maar 80)
Deze avond is de 1000 zeker binnen.

Scr1fle

Legacy Member
briambo zei:
Nee nee wij lopen rond met een shirt waarop Peter Prendergast staat. DAAR hebben we nog een eitje mee te pellen!! :angry::angry:

Heeft Brazilie het WK toen niet gewonnen?Dus volgens de logica moesten wij het WK winnen!:angry::cry::sad: :woohoo:

Boromir

Legacy Member
Heeft er iemand van dit forum die facebook opgericht eigenlijk?
DaCuba?

starspike

Legacy Member
Boromir zei:
Heeft er iemand van dit forum die facebook opgericht eigenlijk?
DaCuba?


Dacht eerst van niet, maar nu begin ik te twijfelen aangezien de oprichter portugees als een van zijn talen heeft en hij ook wat foto's van brazilië tussen zijn foto's heeft staan :)

na edit: Yep tis 'em. Eén van zijn foto's is dezelfde als die op zijn profiel hier op 9lives.

Sev-O

Legacy Member
dacuba zei:
Die facebookgroep gaat nogal hard. Blijkbaar zijn der meer belgen die graag claxoneren in het bijzijn van de verliezer. :D (zie onderschrift)

Geweldig voorstel :D

Boromir

Legacy Member
Wow, 1600 leden op 12u
10 K leden binnen de week hopelijk :D
Nice one, DaCuba!

puni

Legacy Member
Ik heb getwijfeld om mij erbij aan te sluiten, maar na de woorden 'luidt claxonerend' te lezen, heb ik toch maar afgehaakt. :(

J.Brown

Legacy Member
zeker aanwezig. toerke langs Brugse Poort en de Bevrijdingslaan hier in Gent.:cool:

Gavin

Legacy Member
Ik mag met mijn L niet buiten na vrijdag 22u.


Dat wordt toeteren in de garage. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan