Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fraaanche

Legacy Member
De enigste reden waarom ik een dakraam wou in mijne Polo is om luid klaxonerend men Belgische vlag door te steken als we winnen van marokko of turkije

En ja ik ben een held :unsure:

Boromir

Legacy Member
Muismat zei:

WTF? Hoe kan dat nu? Na 2 zegekes tegen de Azeri's en Oostenrijk?
Oostenrijk was ook rond 60e plek en Azeri's even worse.
27 plaatsen stijgen...
Al die plaatsen moeten dus wel heel dicht bij elkaar liggen.

In elk geval een leuke opsteker. Wil toch liever niet bij Bosnië of Tsjechië in de poule uitkomen. Nu nog wat plaatsjes stijgen op 3 juni. :niceone:

Edit: net ff het ranking systeem bekeken. Kan toch blijkbaar...
Toch maar een raar systeem, die FIFA ranking. Mja, ook wel te verwachten dat het zo'n stroeve ranking is aangezien er maar 10tal interlands/ jaar worden gespeeld.

Gavin

Legacy Member
Ah ja puni, gij zijt dan ook gene luie waal he.



Met die ranking zaten we ook echt in een vicieuze cirkel:
VDE selecteert kutspelers => verliezen => slechtere ranking => sterkere tegenstanders => VDE selecteert nog meer kutspelers => ...

Machtige Leekens zal dat nu eens rap omkeren, he boromirke. :love:


Vanaf 1:50 trouwens: Videozone
"Maar zo slecht getrapt Zors ...":D

Boromir

Legacy Member
noorderzon zei:
Vandereycken had gewoon geen beter materiaal beschikbaar

VDE deed dat inderdaad nog niet zooo slecht.
Maar ik was toch blij toen die man weg was. Nul uitstraling...
Hij leek bij momenten op een gedeprimeerde zak cement.

Didierke10

Legacy Member
Boromir zei:
VDE deed dat inderdaad nog niet zooo slecht.
Maar ik was toch blij toen die man weg was. Nul uitstraling...
Hij leek bij momenten op een gedeprimeerde zak cement.

VDE was gewoon geen zak waard als bondscoach.
Onder Leekens durven ze terug tenminste voetballen en als ze een goal tegen krijgen hangen de kopjes ook niet meteen naar beneden. Het enigste waar VDE goed in was, was antivoetbal spelen en tegen de pers van jetje geven. De RD spelen veel beter nu onder GL dan ze ooit onder VDE hebben gespeeld.

NemesisBE

Legacy Member
Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.

Didierke10

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.

Nog mensen die mijn mening delen. :applause:

NemesisBE

Legacy Member
Schraalste actie dat ie imo ooit heeft gedaan:

1) De Camargo wordt Belg.
2) Laten we hem oproepen
en dan begint het
3) Ik gooi heel de tactiek om, in functie van hem
4) Gooi lange ballen
5) Blijf het doen, ook al werkt het niet
6) Zet er Van Buyten naast in de laatste 20 minuten
7) Blijf volhouden aan die lange ballen
8) herhaling van 4), 5) & 7)
9) Einde 90 minuten en de Rode Duivels verliezen alweer
10) "Ik heb toch goede dingen gezien"

rizla +

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.

Tja maar tegen Turkije en Spanje begonnen ze wel sterk, ik weet nog goed hoe lyrisch men in Nederland was over de wedstrijd tegen de Spanjaarden en vooral onze Duivels. Als men in Nederland onderling de beste opstelling voor de Duivels gaat uitvissen op een bord, betekent dat wel wat.

Niet veel later is de zever dan begonnen als ik me niet vergis, de generatiekloof met vooral Stijnen en Sonck in de hoofdrollen. Sindsdien trok het op geen kloten meer. Aangezien er rond de Duivels altijd wel een zekere spanning hangt weet ik dus niet of ge alles op conto van Rene kunt schuiven.

Truman'

Legacy Member
schoon ding dat paljassen als sonck en stijnen er niet meer bij zijn.

Wilcao

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.
²
Hij bracht niks, maar zag wel altijd verbetering:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan