Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boromir zei:Lol, als gij er zo ene zijt, hoeft het ook niet, hoor.
Gavin zei:Ik mag met mijn L niet buiten na vrijdag 22u.
Dat wordt toeteren in de garage.![]()

Muismat zei:
dacuba zei:Goh kijk, je kan daarom wegblijven, of je kan zo'n stomme foutjes melden.![]()



noorderzon zei:Vandereycken had gewoon geen beter materiaal beschikbaar
Boromir zei:VDE deed dat inderdaad nog niet zooo slecht.
Maar ik was toch blij toen die man weg was. Nul uitstraling...
Hij leek bij momenten op een gedeprimeerde zak cement.
NemesisBE zei:Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.
NemesisBE zei:Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.
²NemesisBE zei:Ik snap niet dat mensen durven zeggen dat VDE nog niet zo slecht was.
Dat was, voor zolang ik al leef, veruit de slechtste bondscoach die België heeft gehad. 0 inspiratie, 0 tactiek, 0 durf en echt een hatelijke kop & ditto stem.
Truman' zei:schoon ding dat paljassen als sonck en stijnen er niet meer bij zijn.