Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Zyklon zei:
Graag een slotje op deze thread, de volgende match is pas binnen een goede 2 maanden...

Ik moet wel zeggen dat ik wel aparte topics verwacht had voor de playoffs. Niet dat het mij echt iets uitmaakt ofzo :)

rizla +

Legacy Member
noorderzon zei:
Volgens mij waren die nederlagen onder respectievelijk Advocaat en Vercauteren. Op dit moment kan Leekens mij niet echt meer overtuigen dan VDE, ze halen vergelijkbare resultaten en laten de ploeg op een gelijkaardige manier spelen. Het enige wat Leekens wel bewerkstelligd heeft is de positieve spirit rond de Rode Duivels en het feit dat er een echt team op het veld staat.

Pas als ook Turkije op de knieën gaat, heeft Leekens mijn volste vertrouwen



Gavin zei:
Dat is net hetgene waarvoor goede trainers gelauwerd worden. Misscihen wel het moeilijkste in voetbal en een punt waar de grootste tactici op hun bek gaan. Gewoon daarom al is Leekens beter dan VDE.

Het was eigelijk Advocaat die de nieuwe aanzet (discipline) gaf. Kompany is er beter van geworden.. Alvorens Advocaat was de spelersgroep een wespennest vraag maar aan Vercauteren of idd ook VDE ja. Advocaat had het geluk dat hij geen Belg was, kreeg veel gedaan en iedereen luisterde naar de Generaal. En sommigen zijn het moeten afstappen, zogezegd zelf mor soit.
Daar is het begonnen, niet bij Leekens. En als ge van tijd tot tijd Wilmots bezig hoort merk je dat ze daar vandaag gewoon op verder timmeren, maar Advocaat gaf gelegenheid voor de ommekeer.

Leekens doet goed werk ahja ze zijn aant winnen so, meer moet dat op dit moment ni zijn :)

Boromir

Legacy Member
Toch leuk als de buitenlandse pers ook al regelmatig schrijft over de mooie toekomst van de RD.
Lille Videos - Footytube.com

Tis een pop-up artikel dus kkan geen directe link geven.
Gewoon naar beneden scrollen tot onder de comments:
How good are Belgium's 'Golden Generation'?
Is this player really the man to turn Arsenal's fortunes around?

Sommigen zullen zeggen dat het overdreven is, maar het is gewoon tof om te lezen :P

Essit

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ga je dan ook ophouden met overdreven lyrisch te doen over onze Duivels? Ik krijg er namelijk acute durchfall van :s

Dikke ²nd :)

T'is net alsof we volgens sommigen hier al Europees kampioen zijn :eek:

In het beste geval komen er barrage matchen, maar zelfs dat is nog ver af. Beetje realisme zie je hier amper ...

Nas

Legacy Member
Ale, de rooie pussies hebben ook es een match gewonnen tegen fokking Azerbeidzjan en het was precies of ze hebben het WK net gewonnen :ironic:

Bluto

Legacy Member
Damn, ik probeer niet te veel te dromen, maar die slotzin is echt geweldig: "With this in mind it would not be inconceivable for Belgium to be considered contenders for the 2014 World Cup trophy in Brazil, such is the quality of these young Red Devils."

Stel u voor, de finale spelen in brazilië :love: en dan revanche nemen voor 2002 :evil:

Ok, nu terug beide voeten op de grond :)

Bluto

Legacy Member
Je moet nu niet alles gaan minimaliseren. Ja, het waren azerbeidzjan en Oostenrijk, maar ze hebben het toch maar mooi afgemaakt.
Het is toch overduidelijk dat we een uitzonderlijk goede generatie voetballers hebben.

BeeLz

Legacy Member
Mja op een groot toernooi is alles mogelijk.
Indien je talent, vorm en geluk hebt kan je altijd ver geraken. Zie naar Nederland vorig WK of Griekenland in 2004.
Maarja, laten we er eerst geraken en wat consistentie inbouwen :p

Cuth

Legacy Member
BeeLz zei:
Mja op een groot toernooi is alles mogelijk.
Indien je talent, vorm en geluk hebt kan je altijd ver geraken. Zie naar Nederland vorig WK of Griekenland in 2004.
Maarja, laten we er eerst geraken en wat consistentie inbouwen :p

Bedankt, daar was ik zelf nooit opgekomen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Naar het schijnt helpt het om het beste jaar van alle voetballers af te werken om de gouden bal te winnen.

Ph Sp

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik krijg er namelijk acute durchfall van :s

Hopelijk voor jou heb je dit met de laptop op de schoot getypt dan :)
Goed dat er ook nog mensen zoals Nasty Nas zijn die op alles kankeren.

Damn, wees nu toch eindelijk eens blij dat het goed is. En wees nu eindelijk eens een beetje ambitieus in het leven. Met wereldspelers speelt ge niet om mee te doen maar om te winnen. Dat wilt daarom niet zeggen dat ze zullen winnen, maar het toont alleszins meer ambitie als zeggen dat ze chance hebben gehad.
En nu tel ik af naar 3 juni.

rizla +

Legacy Member
Patat zei:
Ma dit bewijst toch maar dat de ogen op onze RD gericht zijn ze. kga zelfs zo ver da we over een paar jaar kwalitatief beter zijn dan.. (vandaag lol)

Das het verhaaltje van het vel en de beer he, dat dacht ik in 2007 ook al. Maar idd, verwacht ze maar op hun sterkst binne enkele jaartjes. Dat belooft :)

Ik vind het anderzijds wel belangerijk te beseffen dat aanwezig talent altijd relatief is. Elders lopen ook nog steeds genoeg kleppers rond.

BeeLz

Legacy Member
dacuba zei:
Afellay? Elia? :)

Die hebben toch ook nog wat nieuw talent klaarstaan ze.. :p

Mja, maar niet direct een vervanger voor Van Bommel en verdedigend zijn ze met momenten toch heel kwetsbaar.

rizla +

Legacy Member
Holland is een kweekvijver aan talent. Hierzo kwamen mensen als Lukaku en Hazard ook schijnbaar plots uit het niets. Gebeurd ginder ook, alleen vooral op eigen bodem en wat vaker :/ Holland heeft altijd oplossingen en heeft ook altijd een meer dan degelijk team. No worries.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan