Boromir
Legacy Member
dacuba zei:Al 3000 mede-claxonneurs.![]()
Wat zei ik? 10K op een week?
Maak daar maar 3-4 dagen van
! Serieus sneeuwbaleffect.Zalig gewoon. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:Al 3000 mede-claxonneurs.![]()
! Serieus sneeuwbaleffect.Truman' zei:schoon ding dat paljassen als sonck en stijnen er niet meer bij zijn.
Boromir zei:VDE had echt geen makkelijke opdracht. De selectie had veel minder kwaliteit.
Onze beste spits was Sonck... In die tijd was het offensieve altijd een probleem.
En met Bosnië-Herzegovina hadden we een tegenstander van formaat als concurrent voor de 2e plek. En sja, Spanje...
Die Dzeko had toen België 2 maal achter elkaar op zn eentje bijna opgerold. Ik weet niet meer veel van die wedstrijden, maar sindsdien als ik die naam hoor, gaat mn nekhaar altijd omhoog staan...
Boromir zei:Wat zei ik? 10K op een week?
Maak daar maar 3-4 dagen van! Serieus sneeuwbaleffect.
Zalig gewoon. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.
NemesisBE zei:'een tegenstander van formaat'
Ni zwanzen eh, de enige 2 mannen die ge toen in't oog moest houden maar Misimovic & Dzeko.
Wie scoort er, juist ja, Dzeko op aangeven van Misimovic.
VDE was dikke kak.
das waar, de nekomtrek overtrof meteen het wereldwijde gemiddelde.stormtrooper zei:Sonck had toch wel een meerwaarde voor de RD hoor.
Volgens mij waren die nederlagen onder respectievelijk Advocaat en Vercauteren. Op dit moment kan Leekens mij niet echt meer overtuigen dan VDE, ze halen vergelijkbare resultaten en laten de ploeg op een gelijkaardige manier spelen. Het enige wat Leekens wel bewerkstelligd heeft is de positieve spirit rond de Rode Duivels en het feit dat er een echt team op het veld staat.Boromir zei:Ik vind uw gebrek aan manieren steeds meer storend worden...
2 jaar geleden had Bosnië wel degelijk een betere ploeg als België.
Waren verdiend 2e. Moesten ook weinig onderdoen voor Portugal in hun barrage wedstrijden.
Ik ontken niet dat VDE een mindere coach was, ik zeg alleen de huidige kwaliteiten van de spelers op dit moment liggen een stuk hoger als toen, en het was een moeilijkere poule. Maw hij had een moeilijkere job.
Net zoals ik verwacht dat we dat over 2 jaar ook kunnen zeggen van de huidige ploeg.
De verliezen tegen Estland en Armenië waren wel onvergeefbaar.
Boromir zei:Ik vind uw gebrek aan manieren steeds meer storend worden...
2 jaar geleden had Bosnië wel degelijk een betere ploeg als België.
Waren verdiend 2e. Moesten ook weinig onderdoen voor Portugal in hun barrage wedstrijden.
Ik ontken niet dat VDE een mindere coach was, ik zeg alleen de huidige kwaliteiten van de spelers op dit moment liggen een stuk hoger als toen, en het was een moeilijkere poule. Maw hij had een moeilijkere job.
Net zoals ik verwacht dat we dat over 2 jaar ook kunnen zeggen van de huidige ploeg.
De verliezen tegen Estland en Armenië waren wel onvergeefbaar.

Dat is net hetgene waarvoor goede trainers gelauwerd worden. Misscihen wel het moeilijkste in voetbal en een punt waar de grootste tactici op hun bek gaan. Gewoon daarom al is Leekens beter dan VDE.noorderzon zei:Het enige wat Leekens wel bewerkstelligd heeft is de positieve spirit rond de Rode Duivels en het feit dat er een echt team op het veld staat.
NemesisBE zei:Ik vind uw gebrek aan realiteitszin echt steeds meer storend worden![]()
NemesisBE zei:Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen."
dacuba zei:Al 3000 mede-claxonneurs.![]()
)