Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boromir

Legacy Member
dacuba zei:
Al 3000 mede-claxonneurs. :D

Wat zei ik? 10K op een week?
Maak daar maar 3-4 dagen van :D! Serieus sneeuwbaleffect.
Zalig gewoon. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.

Boromir

Legacy Member
VDE had echt geen makkelijke opdracht. De selectie had veel minder kwaliteit.
Onze beste spits was Sonck... In die tijd was het offensieve altijd een probleem.
En met Bosnië-Herzegovina hadden we een tegenstander van formaat als concurrent voor de 2e plek. En sja, Spanje...
Die Dzeko had toen België 2 maal achter elkaar op zn eentje bijna opgerold. Ik weet niet meer veel van die wedstrijden, maar sindsdien als ik die naam hoor, gaat mn nekhaar altijd omhoog staan...

NemesisBE

Legacy Member
Boromir zei:
VDE had echt geen makkelijke opdracht. De selectie had veel minder kwaliteit.
Onze beste spits was Sonck... In die tijd was het offensieve altijd een probleem.
En met Bosnië-Herzegovina hadden we een tegenstander van formaat als concurrent voor de 2e plek. En sja, Spanje...
Die Dzeko had toen België 2 maal achter elkaar op zn eentje bijna opgerold. Ik weet niet meer veel van die wedstrijden, maar sindsdien als ik die naam hoor, gaat mn nekhaar altijd omhoog staan...

'een tegenstander van formaat'
Ni zwanzen eh, de enige 2 mannen die ge toen in't oog moest houden maar Misimovic & Dzeko.
Wie scoort er, juist ja, Dzeko op aangeven van Misimovic.
VDE was dikke kak.

Cuth

Legacy Member
Boromir zei:
Wat zei ik? 10K op een week?
Maak daar maar 3-4 dagen van :D! Serieus sneeuwbaleffect.
Zalig gewoon. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.

Heuj, facebook pagina's, den helft waarschijnlijk nog niet eens een rijbewijs.

Boromir

Legacy Member
NemesisBE zei:
'een tegenstander van formaat'
Ni zwanzen eh, de enige 2 mannen die ge toen in't oog moest houden maar Misimovic & Dzeko.
Wie scoort er, juist ja, Dzeko op aangeven van Misimovic.
VDE was dikke kak.

Ik vind uw gebrek aan manieren steeds meer storend worden...
2 jaar geleden had Bosnië wel degelijk een betere ploeg als België.
Waren verdiend 2e. Moesten ook weinig onderdoen voor Portugal in hun barrage wedstrijden.
Ik ontken niet dat VDE een mindere coach was, ik zeg alleen de huidige kwaliteiten van de spelers op dit moment liggen een stuk hoger als toen, en het was een moeilijkere poule. Maw hij had een moeilijkere job.
Net zoals ik verwacht dat we dat over 2 jaar ook kunnen zeggen van de huidige ploeg.

De verliezen tegen Estland en Armenië waren wel onvergeefbaar.

noorderzon

Legacy Member
Boromir zei:
Ik vind uw gebrek aan manieren steeds meer storend worden...
2 jaar geleden had Bosnië wel degelijk een betere ploeg als België.
Waren verdiend 2e. Moesten ook weinig onderdoen voor Portugal in hun barrage wedstrijden.
Ik ontken niet dat VDE een mindere coach was, ik zeg alleen de huidige kwaliteiten van de spelers op dit moment liggen een stuk hoger als toen, en het was een moeilijkere poule. Maw hij had een moeilijkere job.
Net zoals ik verwacht dat we dat over 2 jaar ook kunnen zeggen van de huidige ploeg.

De verliezen tegen Estland en Armenië waren wel onvergeefbaar.
Volgens mij waren die nederlagen onder respectievelijk Advocaat en Vercauteren. Op dit moment kan Leekens mij niet echt meer overtuigen dan VDE, ze halen vergelijkbare resultaten en laten de ploeg op een gelijkaardige manier spelen. Het enige wat Leekens wel bewerkstelligd heeft is de positieve spirit rond de Rode Duivels en het feit dat er een echt team op het veld staat.

Pas als ook Turkije op de knieën gaat, heeft Leekens mijn volste vertrouwen

NemesisBE

Legacy Member
Boromir zei:
Ik vind uw gebrek aan manieren steeds meer storend worden...
2 jaar geleden had Bosnië wel degelijk een betere ploeg als België.
Waren verdiend 2e. Moesten ook weinig onderdoen voor Portugal in hun barrage wedstrijden.
Ik ontken niet dat VDE een mindere coach was, ik zeg alleen de huidige kwaliteiten van de spelers op dit moment liggen een stuk hoger als toen, en het was een moeilijkere poule. Maw hij had een moeilijkere job.
Net zoals ik verwacht dat we dat over 2 jaar ook kunnen zeggen van de huidige ploeg.

De verliezen tegen Estland en Armenië waren wel onvergeefbaar.

Ik vind uw gebrek aan realiteitszin echt steeds meer storend worden :s

Gavin

Legacy Member
noorderzon zei:
Het enige wat Leekens wel bewerkstelligd heeft is de positieve spirit rond de Rode Duivels en het feit dat er een echt team op het veld staat.
Dat is net hetgene waarvoor goede trainers gelauwerd worden. Misscihen wel het moeilijkste in voetbal en een punt waar de grootste tactici op hun bek gaan. Gewoon daarom al is Leekens beter dan VDE.

Boromir

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik vind uw gebrek aan realiteitszin echt steeds meer storend worden :s

Wat moet ik hierop zeggen? Duidelijk alweer een poging om uit te dagen...
Als ge niet eens de discussie wilt aanknopen.
Zwak, hoor.

NemesisBE

Legacy Member
Met u valt gewoon niet te discussiëren. Het is duidelijk dat de Rode Duivels de afgelopen jaren vooral dikke pech hebben gehad, dat het nooit aan de bondscoaches lag (tactiek, spelers die opgeroepen werden) en dat ze de komende jaren zowel het EK, als de Confederations Cups, als het WK gaan winnen. En dit met sprankelend voetbal, waar iedereen zich aan zal kunnen verkneukelen.
Hell, zelfs de Hollanders gaan opkijken naar ons!

Boromir

Legacy Member
Lol, je leest precies wat je wilt lezen.
Herlees mijn uitspraken nog eens.
Ik zeg dat de kwaliteit 2 jaar geleden een stuk minder was en dat dit een belangrijke factor was in de malsuccessen. Ik zeg ook dat VDE hier een rol in had. Maar ik relativeer zijn rol.
Net zoals ik Leekens zijn rol nu, ondanks mijn lofbetuigingen voor zijn goede beslissingen, relativeer. De jonge wolven zijn immers 2 jaar meer matuurder en nieuwe talenten zijn op het toneel gekomen. De keren dat ik zei dat we dikke pech hadden was tijdens deze campagne, onder Leekens dus.
Ik heb gezegd dat we een sub-topper kunnen en zullen worden. Mits dat onze beste talenten zich optimaal ontwikkelen kunnen we een topper worden. Nergens heb ik beweerd dat we WK 2014 of dergelijke gaan winnen.
Laatste keer dat ik direct tegen u reageer, want tis duidelijk dat uw arrogantie en inhoudelijke dislectie u verhinderen om enige vorm van discussie te hebben.

NemesisBE

Legacy Member
Ga je dan ook ophouden met overdreven lyrisch te doen over onze Duivels? Ik krijg er namelijk acute durchfall van :s

Boromir

Legacy Member
Ophouden? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan. Ik ben algemeen positief over onze RD. Maar heb nooit onbezonnen uitspraken hierover gedaan.
Toon me een quote waarin ik "overdreven lyrisch" uitspraken doe.
Ik denk dat ge zomaar s wild wilde uithalen en mij een uitspraak zag doen die u niet aanstond.

MichielD4

Legacy Member
Graag een slotje op deze thread, de volgende match is pas binnen een goede 2 maanden...

exo

Legacy Member
En daarom moet er een slotje op? :wtf:


@Fireflies
Laat hem toch rustig doen met die FB groep? Hij doet er toch niets verkeerd mee en niemand heeft er last van. :)
(Alle op deze moment toch nog niet :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan