Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
De bond wil duidelijk enkele magere jaren zo snel mogelijk terug ophalen :s

nameless

Legacy Member
Dat vol stadion lijkt nu toch wel een pak verder weg. Ik heb de vorige keer op mijn naam meer dan 5 kaarten gekocht aangezien niet iedereen visa heeft en niet samenbestellen=niet samenzitten.
Of mensen die met een bus gegaan zijn die de kaarten regelden.

En de prijs is er toch ook wel over :s.

Waarom konden ze het niet houden zoals de vorige match maar dan met voorrang.

R0bbeW

Legacy Member
Me die prijzen willen ze er voor zorgen dat er weining turken komen :unsure:







Die werken ni dus kunnen da ni betalen

stevenV1

Legacy Member
We waren van plan om voor het eerst een bus in te leggen maar dat wordt nu helemaal gedwarsboomd. Dat zal ons echter niet beletten om te gaan en aangezien het dan verlengd weekend is... Ik kijk er al naar uit!

Shaguar

Legacy Member
nameless zei:
Dat vol stadion lijkt nu toch wel een pak verder weg. Ik heb de vorige keer op mijn naam meer dan 5 kaarten gekocht aangezien niet iedereen visa heeft en niet samenbestellen=niet samenzitten.
Of mensen die met een bus gegaan zijn die de kaarten regelden.

En de prijs is er toch ook wel over :s.

Waarom konden ze het niet houden zoals de vorige match maar dan met voorrang.

Dit is België, mensen uitmelken wanneer het kan.
Voetbal is dan ook pure commerce, den bond heeft het succes van de RD geroken en gaat hier gewoon puur van profiteren om te prijzen te verhogen. Marketstrategie, ik hou er niet van en gij houd er niet van. Mja we gaan er weinig aan kunnen veranderen.

Ofwel gaat ge ofwel gaat ge niet.

.Sinister.

Legacy Member
nameless zei:
Dat vol stadion lijkt nu toch wel een pak verder weg. Ik heb de vorige keer op mijn naam meer dan 5 kaarten gekocht aangezien niet iedereen visa heeft en niet samenbestellen=niet samenzitten.
Of mensen die met een bus gegaan zijn die de kaarten regelden.

En de prijs is er toch ook wel over :s.

Waarom konden ze het niet houden zoals de vorige match maar dan met voorrang.

Heb hetzelfde probleem. Ik heb voor elke match minstens 20 tickets besteld voor mijn vriendengroep, en nu plots moet ik er hier 4 uit gaan kiezen die zeker zijn dat ze meekunnen, en 15 andere teleurstellen...

Blackend

Legacy Member
Cool! Ben aangeduid om vriendschappelijke wedstrijd te fluiten tussen U19 België - Slovakije. Ben eens benieuwd of er een paar eersteklassers zullen meespelen.

Vedeco

Legacy Member
Blackend zei:
Cool! Ben aangeduid om vriendschappelijke wedstrijd te fluiten tussen U19 België - Slovakije. Ben eens benieuwd of er een paar eersteklassers zullen meespelen.

Mooi! Gefeleciteerd!

stormtrooper

Legacy Member
Blackend zei:
Cool! Ben aangeduid om vriendschappelijke wedstrijd te fluiten tussen U19 België - Slovakije. Ben eens benieuwd of er een paar eersteklassers zullen meespelen.

Niet te streng zijn hé, voor ons jong talent :cool:

vic

Legacy Member
Blackend zei:
Cool! Ben aangeduid om vriendschappelijke wedstrijd te fluiten tussen U19 België - Slovakije. Ben eens benieuwd of er een paar eersteklassers zullen meespelen.

pm je rekening nummer eens even, ik zou graag een "vriendelijke bijdrage" willen geven en een paar strafschoppen fzo verzekeren :unsure:

gratz btw ;)

J.Brown

Legacy Member
Blackend zei:
Cool! Ben aangeduid om vriendschappelijke wedstrijd te fluiten tussen U19 België - Slovakije. Ben eens benieuwd of er een paar eersteklassers zullen meespelen.

proficiat man!

TazzDeMazz

Legacy Member
Wat een zware taak om op de schouders te nemen. :sop: Maar toch proficiat, moet nog wel cool zijn om deel uit te maken van zo'n match.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan