Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romelus

Legacy Member
Leuk feestje op de Heizel, veel sfeer maar weinig drank. Was er plots geen bier meer.:s Durf er m'n ziel op verwedden dat NemesisBE daar de oorzaak van is.

krisdw

Legacy Member
Bier heb je nodig bij gebrek aan sfeer... waarom nog drinken als de sfeer er al is? :D

MichielD4

Legacy Member
Romelus zei:
Leuk feestje op de Heizel, veel sfeer maar weinig drank. Was er plots geen bier meer.:s Durf er m'n ziel op verwedden dat NemesisBE daar de oorzaak van is.

N-A bier of Jupiler Blue? :doh:

Misterblort

Legacy Member
Brick Top zei:
Hahaha, ja seg, raap me op!

Veel heersers op het veld vandaag. Witsel, Defour, Chadli, Simons, Hazard,... :love: Enkel Ciman en Van Buyten misstaan in dit team. Ciman is simpelweg niet goed genoeg (maar welk alternatief?) en Van Buyten verdenk ik soms van een verdoken vorm van landverraad.

Ik vond Ciman echt wel zo slecht ni eigenlijk.. De eerste 10 minuten een pas of 3 slecht maar daarna toch vrij goed in zijn tackles en inspelen..
Over VB, hij was ni zo slecht, maar zoals ik vrijdag al zei, hij doet toch echt wel elke match iets idioot dat ons idd nog punten gaat kosten..

Essit zei:
Mja met 20 000 turken in het stadion kan je het niet echt een thuismatch noemen :)

Allez een thuismatch op papier dan :p

krisdw zei:
3 juni word ne zotten dag.

Ah ge weetet! Hopelijk zijn er veel Belgen waardoor er minder Turken binnekomen :p


Ik vond de duivels heel goed spelen, ook al is het tegen Azerbeidinges.. Ge moet het toch maar doen.. Als we ne spits in vorm hebben dan wordt et ier 6-1 ofzo.. Kvondet een dikke match en Chadli man van de match imo! Ze mogen Carcela hebben ^^ Hazard is trouwens supergoed ingevallen o_O duidelijk ne klasbak :p

Boromir

Legacy Member
Gavin zei:
Raes had weer een van zijn dagen trouwens. "het duurt zijn tijd" Hoeveel namen heeft die omgewisseld? Maar als een Azeri van schoenen wisselt, dan weet em het hoor. "het duurt zijn tijd" Ook te populair willen doen, Ciman en Van Buyten kregen constant van die monkellachjes als begeleiding (ook al was het niet hun fout) en toen Hazard erop kwam was het hek van de dam langs de andere kant. "het duurt zijn tijd" En hoe gelukkig was ie toen hij Berti Vogts zag?! Direct zijn doos herinneringen over wereldbekers open! IK LEEF WEER!

Ja, echt. Die man wordt oud.
En niet cool oud, maar oud oud

NemesisBE

Legacy Member
Romelus zei:
Leuk feestje op de Heizel, veel sfeer maar weinig drank. Was er plots geen bier meer.:s Durf er m'n ziel op verwedden dat NemesisBE daar de oorzaak van is.

Sorry man, khad het nodig :D

Boromir

Legacy Member
blehhhhh zei:
Sterk collectief ook, heel het aanvallende compartiment was redelijk sterk hoewel het maar tegen Azerbeidzjan was. Want eerlijk is eerlijk, met 3doelpunten verschil winnen tegen zo'n ploeg is echt wel een must.

Ja, de manier waarop ze speelden... inderdaad daar moest zwaar van gewonnen worden. Ik had 3-0 of 3-1 gezegd.
Ik begrijp niet goed hoe de Turken van deze dudes verloren. Ook al was het een uitwedstrijd.
Want de Azeri's had nog wel de betere kansen in die match.
Ik denk/hoop dat de Turken vooral sterk zijn in eigen huis.
Oh man, 3 juni. Dat gaat weer ongelooflijk spannend worden. Mei gaat weer een volledige aftelmaand worden :D

WolCoM

Legacy Member
Bjistig feesje, ma serieus fuck off nmbs, der bijna 2u over gedaan om van Brussel-Zuid in Leuven te raken.

NemesisBE

Legacy Member
WolCoM zei:
Bjistig feesje, ma serieus fuck off nmbs, der bijna 2u over gedaan om van Brussel-Zuid in Leuven te raken.

Had ik precies meer chance ^^
Trein van 23.12u genomen en rond 23.50 in Leuven :woohoo:

noreeeee

Legacy Member
WolCoM zei:
Bjistig feesje, ma serieus fuck off nmbs, der bijna 2u over gedaan om van Brussel-Zuid in Leuven te raken.

Goe weten,nog half boel gehad met de flikken die ons van den trein wouden gooien en shit... Mooie match voor de rest :p

Shaguar

Legacy Member
Goede match, was een leuke sfeer.
Ik vond dat Ciman een zeer cva match heeft gespeeld. Chadli vond ik machtig samen met Witsel en Defour.
Eden Hazard goed ingevallen, maar vind hem te overroepen. Dat de franse press gaat zagen bij het belgische elftal waarom hazard op de bank blijft is er over.

Turkije moet van't zelfde worden met deze ploeg, als ge ziet wat we hebben, mogen we enkel schrik hebben van Duitsland ze

Pieter3770

Legacy Member
Hazard toonde voor mij toch aan dat Leekens gelijk heeft.
Dembele en Chadli zijn veel meer werkers voor de ploeg, en als ze dan ook nog zo goed spelen...
is er voor Hazard pas plaats in het team bij 2 goalen voorsprong of bij 0-0 aan de rust.
Hij doet wel 3 heel goede acties, maar doet evenveel egoïstische dingen, en verliest evenveel keer de bal. Tevens loopt hij links, rechts en in 't midden om de bal op te halen.
De ploegmaats mogen 't voor de rest oplossen.

Na de wedstrijd ging hij ook alleen de supporters groeten. Toen Simons hem een beetje geirriteerd naar hen riep slofte hij richting hen, tot Simons zich omdraaide...dan ging hij naar binnen.
Momenteel nog te klein kind vrees ik.

Dus voor mij: volgende keer opnieuw Chadli en Dembele graag!

En, hoe goed was Defour eigenlijk!!

Bubba

Legacy Member
Chadli inderdaad weer sterk, zalig om te zien. Hazard mag van mij gewoon op de bank blijven.

Wesdude

Legacy Member
Ik vraag me af waar we Fellaini nog gaan zetten als dieje terug fit is.Toch wel enorm veel keuze nu op veel posities. :D

Ik hoop da we wel wat meer de flanken gaan benutten in volgende wedstrijden want het stond daar wel vaak op een hoopje in het centrum gisteren.

Vedeco

Legacy Member
Leuke sfeer gisteren en een redelijk deftige match (met uitzondering van de eerste 25-30 minuten in de 2e helft). Nu Turkije voor de bijl en we zijn écht terug ;)

Toeriest

Legacy Member
Amaai, ben ik blij dat Chadli voor de rode duivels heeft gekozen, en carcela de omgekeerde richting. Witsel, defour ook super gisteren. Hoe ze op een bepaald moment in de tweede helft combinatie aant opzetten waren aan de linkerflank op superkorte ruimte, was :drool:.
Dat we ook nog eens konden wissels doorvoeren zonder echt te verzwakken zegt ook al veel. Dan nog te denken dat de topspelers afwezig zijn.

Vedeco

Legacy Member
De kern is echt sterk in de breedte maar mist toch afwerking op de links- en rechtsachter. Je moet maar eens zien waar we 5 jaar geleden stonden qua groep. De wedstrijd tegen Saudi-Arabië (1e match VDE in 2006)


Doelmannen: Michaël Cordier (La Louvière), Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned), Stijn Stijnen (Club Brugge)
Verdedigers: Pieter Collen (Feyenoord/Ned), Karl Hoefkens (Stoke City/D2 Eng), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Thomas Vermaelen (Ajax/Ned), Philippe Léonard (Standard), Nicolas Lombaerts (AA Gent), Vincent Kompany (Anderlecht)
Middenvelders: Karel Geraerts (Standard), Bart Goor (RSC Anderlecht), Timmy Simons (PSV Eindhoven/Ned), Thomas Buffel (Glasgow Rangers/Sch), Steven Dufour (Genk), Nathan D'Haemers (Zulte-Waregem), Tom Caluwé (FC Utrecht/Ned), Koen Daerden (Genk), Wim De Decker (Germinal Beerschot)
Aanvallers: Stein Huysegems (AZ/Ned), Mbo Mpenza (RSC Anderlecht), Kevin Vandenbergh (Racing Genk)

nameless

Legacy Member
Ze zouden toch wel iets aan die loketten mogen doen. Ik gok dat er toch zeker 10000 man hun ticket nog moest gaan afhalen en daar waren dan 4 raampjes voor voorzien.

Vedeco

Legacy Member
Poepoei zei:
Vandaag nog op café moeten gaan kijken, maar toch al kunnen afspreken om België-Turkije in Brussel bij te wonen. :p

Hoe lang op voorhand begint de kaartenverkoop eigenlijk meestal? :unsure:

België - Turkije: tickets

De modaliteiten in verband met de ticketverkoop voor België - Turkije zullen in de loop van de volgende week worden bekendgemaakt.

PCO/Comm.

© 30/03/2011 - KBVB

Afwachten dus, ik ga sowieso, ondanks de examens :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan