Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vossen zakt graag uit bij Genk omdat hij daar spitsen naast zich heeft lopen, waardoor het dus nuttig kan zijn. Als hij die spitsen niet naast zich heeft kan hij zich toch gewoon aanpassen. Vossen speelde positioneel echt wel meer dan een behoorlijke wedstrijd tegen Azerbeidzjan.Ph Sp zei:Vossen zakt graag uit en dan kan niet als enige spits.
Reverz zei:Vossen zakt graag uit bij Genk omdat hij daar spitsen naast zich heeft lopen, waardoor het dus nuttig kan zijn. Als hij die spitsen niet naast zich heeft kan hij zich toch gewoon aanpassen. Vossen speelde positioneel echt wel meer dan een behoorlijke wedstrijd tegen Azerbeidzjan.
Het is ook niet omdat een speler een bepaalde positie/rol vervult bij zijn club dat hij bij de Rode Duivels exact hetzelfde moet doen en zich niet zou kunnen aanpassen. Kijk naar Vertonghen, die heeft bij de Duivels al vanalles en nog wa gespeeld maar nooit op de CV die hij gewoon is van bij Ajax...

Gavin zei:Fitte speler > "betere" speler die uit blessure terugkomt.
Iets anders dat ik belangrijk vind: Kompany en Vertonghen hebben net een dikke prijs gepakt. Winaars. Die twee hebben dus iets extra tegenover de rest. Ik wil die twee dus centraal hebben op dit moment.
Helaas zal het inderdaad dit weer worden.Sloth zei:Ik zet al mijn geld op Kompany/Van Buyten.
Lombaerts zou ik daar laten ploeteren. Die heeft dat nog al gedaan bij de nationale ploeg, geloof ik, en niet echt slecht.mtm zei:En op linksback dan? Van Damme, die daar ook nooit meer speelt?
Gavin zei:Lombaerts zou ik daar laten ploeteren. Die heeft dat nog al gedaan bij de nationale ploeg, geloof ik, en niet echt slecht.
mtm zei:Neen man, met ploeteren gebruikt ge het juiste woord. Tegen Finland was hij enorm zwak. Dan véél liever Vertonghen.
.