Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Black Mamba

Legacy Member
Van Damme heeft de corner voor de 1-0 en een own-goal voor de 0-2 geforceerd in de bekerfinale. Georges zal dus wel gezien hebben dat Jelle in de basis moet staan.

PLEASE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :cry:

Ik zie hem Hazard wel als invaller gebruiken. 60e minuut komt hij er sowieso op.

Reverz

Legacy Member
asmo zei:
Daar ben ik niet zeker van. Leekens is nog in staat om Van Damme als linksbuiten te zetten.
Hazard speelt normaal wel rechts... En Hazard speelt sowieso tegen de Turken. Er is no way dat Leekens het kan verantwoorden van Hazard op de bank te houden terwijl Dembele geblesseerd (imo is ook een fitte Dembele geen match voor Hazard, maar goed).

En seriously als Van Damme zelfs maar in de buurt van da veld komt mogen GL direct afvoeren voor mij. Er is echt geen enkel excuus om Van Damme op te stellen als je op links kan kiezen uit Chadli en De Bruyne. En Van Damme LB zetten is helemaal rampzalig. Dan heb ik liever iemand als Vertonghen daar die verdedigend gewoon solid is zonder meer dan iemand als Van Damme die aanvallend misschien wel iets bij brengt maar den helft van den tijd vooraan staat te schilderen terwijl iemand anders vanachter de gaten mag gaan dichtlopen. We hebben voorbije de middenlijn genoeg creatievelingen lopen, we hebben echt geen oprukkende vleugelverdedigers nodig.

exo

Legacy Member
Van Damme als LB zou een drama zijn, die krijgt na 10 mins match het idee dat een 3 mans verdediging moet volstaan en een 5 mans middenveld beter is voor zijn spel.

Scr1fle

Legacy Member
Gavin zei:
Bwa, internationaal voetbal is dan ook zo geen potteke stamp gelijk in de ligue 1. :unsure:

Dat Garcia maar verder roert bij zijn eigen ploeg.

Heb gelik het gevoel dat je niet echt voor Hazard bent?? :unsure:

Jepjep

Legacy Member
Iemand die weet hoe laat de profvoetballer van het jaar in frankrijk bekend gemaakt wordt?

waffel

Legacy Member
Nu nog één jaar CL met Lille, en dan verkassen naar een topclub. Tegen dan is hij er nog steeds maar 21/22

Balsaus

Legacy Member
waffel zei:
Nu nog één jaar CL met Lille, en dan verkassen naar een topclub. Tegen dan is hij er nog steeds maar 21/22

Hij zou deze zomer al kunnen vertrekken naar een topclub die CL speelt , als ik hem was zou ik dat ook doen want hij is er zeker klaar voor. Ook beter voor zijn carrière want dan speelt hij ook in een hogere competitie + CL. Quasi elke topploeg in Engeland wilt hem hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan