Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Dat is't net, de marginalen nemen het programma serieus en voor de rest is het maar plattekes. :p Dubbel verlies!

Soms is een grappig momentje op gezien maar voor de rest...
Ja tis wel een no-brain programma :p

Reverz

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
een van de zwakste kleinepietjesprogramma's die ik ooit al heb gezien.
En dat is schocking op wat voor een manier precies? De omschrijving die je hier geeft is van toepassing op zowat elk programma dat de VMM op de buis brengt. Misschien moeten de politiekers de VRT nog wa minder geld gaan geven ook dan krijgen over een paar jaar helemaal niks van deftige programma's meer op de Vlaamse TV.

Maar swoit, terug on-topic. Welke zender gaat België - Turkije overigens uitzenden? En zeg nu niet VT4... :ironic:

Radbraker

Legacy Member
jeperdejep zei:
Dat is toch de keeper?

Tijdens de rust van de Porto - Braga finale zei Boskamp een naam (niet Sahin of Altintop) waarvoor de Belgen enorm mee moeten oppassen omdat het een geweldige voetballer is. Als er iemand kan bevestigen ... ;)

vic

Legacy Member
Radbraker zei:
Tijdens de rust van de Porto - Braga finale zei Boskamp een naam (niet Sahin of Altintop) waarvoor de Belgen enorm mee moeten oppassen omdat het een geweldige voetballer is. Als er iemand kan bevestigen ... ;)

Arda Turan mss, weet niet zeker?

In ieder geval wel eentje om op te letten peinsek.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Arda Turan is nu wel hun enige echte dangerman, dus als we hem kunnen blok zetten draait heel hun ploeg niet meer. En we hebben een middenveld met Simons, Defour en Witsel om hem afwisselend af te stoppen, Simons zal waarschijnlijk altijd op Turan dekken. Dus ik heb geen schrikvan Arda deze match, vorige keer was het iets erger.

Daarom dat ik Volkan als het grootste obstakel zie nu.

AtoniSD

Legacy Member
Ok, maar Arda Turan is een echte flankspeler, het zal eerder de RB zijn die hem moet afstoppen.

En volgens mij had Bossie het op Emre Belozoglu.
De kracht van dit Turkijë zit volgens mij duidelijk in hun middenveld met Emre, Arda en Altintop (geblesseerd).

mtm

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Vermaelen is echt niet goed bezig

?

Gij hebt die ene wedstrijd die hij gespeeld heeft gezien zeker? :sop: Ge kunt hem toch niet beoordelen op basis van één wedstrijd? Als ge nu nog zei dat hij een totaal gebrek aan wedstrijdritme had...

Ik heb dat verhaal hier een paar dagen geleden al uit de doeken gedaan:

https://www.beyondgaming.be/forums

Weebl

Legacy Member
dacuba zei:
Vergeten te vermelden: op voorwaarde dat ze allemaal op niveau zitten, anders wisselspelers. Ah fuck it, klote Sporza. Zo :p :

---------------Vossen/Vleminckx------------------
--Chadli-----------------------------------Hazard--
-----------Witsel------------Fellaini----------------
----------------Simons/Defour---------------------
--Vertonghen--Komp.--Vermaelen--Alderw.-----
--------------------Mignolet------------------------

Dit zou altijd mijn basis-elftal zijn moesten er geen geblesseerden zijn.. :)
Flankspelers zijn er genoeg om in te vallen, momenteel zou Simons bij mij toch 't voordeel krijgen (als die nog op 'tzelfde niveau zit nu als de vorige matchen) op Defour. Kompany kan evt naar rechts gaan zodat Vermaelen eruitvalt, Vertonghen op Kompany zijn plek gaat en Van Damme of Lombaerts links speelt. Alderweireld kan vervangen worden door Ciman.

Voor Fellaini is er dan ook nog Hubert of Mertens die misschien zijn kans een moet krijgen (als invaller, moest Defour geblesseerd zijn). Aanvallers hebben we genoeg :p. Volgens mij is 1 werkende spits echt genoeg met zo sterke flankspelers als Hazard en Chadli. Lukaku als invaller.

Hubert, ge hebt wel betere middenvelders als dat ze :). Voor de rest ben ik wel akkoord.
Hoewel Dembele van mij voorkeur krijgt op Chadli.
Maar ja :)

mtm

Legacy Member
AtoniSD zei:
Ok, maar Arda Turan is een echte flankspeler, het zal eerder de RB zijn die hem moet afstoppen.

En volgens mij had Bossie het op Emre Belozoglu.
De kracht van dit Turkijë zit volgens mij duidelijk in hun middenveld met Emre, Arda en Altintop (geblesseerd).

En Topal? De keren dat ik Valencia heb zien spelen, was die toch uitstekend.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
dacuba zei:
Vergeten te vermelden: op voorwaarde dat ze allemaal op niveau zitten, anders wisselspelers. Ah fuck it, klote Sporza. Zo :p :

---------------Vossen/Vleminckx------------------
--Chadli-----------------------------------Hazard--
-----------Witsel------------Fellaini----------------
----------------Simons/Defour---------------------
--Vertonghen--Komp.--Vermaelen--Alderw.-----
--------------------Mignolet------------------------

Dit zou altijd mijn basis-elftal zijn moesten er geen geblesseerden zijn.. :)
Flankspelers zijn er genoeg om in te vallen, momenteel zou Simons bij mij toch 't voordeel krijgen (als die nog op 'tzelfde niveau zit nu als de vorige matchen) op Defour. Kompany kan evt naar rechts gaan zodat Vermaelen eruitvalt, Vertonghen op Kompany zijn plek gaat en Van Damme of Lombaerts links speelt. Alderweireld kan vervangen worden door Ciman.

Voor Fellaini is er dan ook nog Hubert of Mertens die misschien zijn kans een moet krijgen (als invaller, moest Defour geblesseerd zijn). Aanvallers hebben we genoeg :p. Volgens mij is 1 werkende spits echt genoeg met zo sterke flankspelers als Hazard en Chadli. Lukaku als invaller.

Wa zet ge nu Kompany links en Vermaelen rechts?

Reverz

Legacy Member
--------------------Vossen----------------------
----Chadli-----------------------------Hazard---
------------Witsel------------Fellaini-------------
---------------------Defour----------------------
Vertonghen---Vermaelen--Kompany--Alderweireld-
--------------------Mignolet---------------------

Is wat ik zou opstellen. In grote lijn ga ik dus wel akkord met dacuba. Kompany & Vermaelen dus idd swappen.

Voor de rest krijgt Defour toch wel duidelijk de voorkeur op Simons and seriously, it's not close. Simons is ne stofzuiger maar brengt deze ploeg voetballend niks bij, als je dan in de plaats Defour kan zetten die net hetzelfde kan als Simons + ook voetballend nog iets kan betekenen dan snap ik niet dat je hierover kan twijfelen. Concreet voor aankomende match gezien de blessure van Fellaini zou ik Witsel naar RCM schuiven, Defour LCM en Simons VCM zetten.

Van voor heb ik een lichte voorkeur voor Vossen momenteel al is het maar enkel omdat het er bij Vossen toch iets verfijnder uitziet als bij Vleminckx maar eigenlijk maakt het mij weinig uit. Zijn beiden werkers die 90 minuten lang lopen en ze hebben dit seizoen beide bewezen te kunnen scoren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan