Proim
Legacy Member
Ja tis wel een no-brain programmaCpt. Kablammo zei:Dat is't net, de marginalen nemen het programma serieus en voor de rest is het maar plattekes.Dubbel verlies!
Soms is een grappig momentje op gezien maar voor de rest...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja tis wel een no-brain programmaCpt. Kablammo zei:Dat is't net, de marginalen nemen het programma serieus en voor de rest is het maar plattekes.Dubbel verlies!
Soms is een grappig momentje op gezien maar voor de rest...

En dat is schocking op wat voor een manier precies? De omschrijving die je hier geeft is van toepassing op zowat elk programma dat de VMM op de buis brengt. Misschien moeten de politiekers de VRT nog wa minder geld gaan geven ook dan krijgen over een paar jaar helemaal niks van deftige programma's meer op de Vlaamse TV.Cpt. Kablammo zei:een van de zwakste kleinepietjesprogramma's die ik ooit al heb gezien.
Het hoeft toch niet altijd "Tienermoeders" te zijn zegGavin zei:Stop met het te verdedigen, Proim!!!

jeperdejep zei:Dat is toch de keeper?

Reverz zei:Maar swoit, terug on-topic. Welke zender gaat België - Turkije overigens uitzenden? En zeg nu niet VT4... :ironic:
Ik hoop hetvic zei:Is da nii gwn canvas?

http://www.id-wall.com/images/large/MP010107-b-NI-frame--000204.jpgvic zei:Is da nii gwn canvas?
Radbraker zei:Tijdens de rust van de Porto - Braga finale zei Boskamp een naam (niet Sahin of Altintop) waarvoor de Belgen enorm mee moeten oppassen omdat het een geweldige voetballer is. Als er iemand kan bevestigen ...![]()
Droog zenmassief zei:diejen heeft begot 4 armen op die wiki foto

dacuba zei:Schermafbeelding 2011-05-21 om 22.48.04.png
Zo zou ik 't doen.. (alhoewel mn voorkeur naar de bekende 4-5-1 gaat met de punt naar achter en Vossen of Vleminckx vanvoor)
BuZz.LiGhTYeAr zei:Vermaelen is echt niet goed bezig
Ge kunt hem toch niet beoordelen op basis van één wedstrijd? Als ge nu nog zei dat hij een totaal gebrek aan wedstrijdritme had...dacuba zei:Vergeten te vermelden: op voorwaarde dat ze allemaal op niveau zitten, anders wisselspelers. Ah fuck it, klote Sporza. Zo:
---------------Vossen/Vleminckx------------------
--Chadli-----------------------------------Hazard--
-----------Witsel------------Fellaini----------------
----------------Simons/Defour---------------------
--Vertonghen--Komp.--Vermaelen--Alderw.-----
--------------------Mignolet------------------------
Dit zou altijd mijn basis-elftal zijn moesten er geen geblesseerden zijn..
Flankspelers zijn er genoeg om in te vallen, momenteel zou Simons bij mij toch 't voordeel krijgen (als die nog op 'tzelfde niveau zit nu als de vorige matchen) op Defour. Kompany kan evt naar rechts gaan zodat Vermaelen eruitvalt, Vertonghen op Kompany zijn plek gaat en Van Damme of Lombaerts links speelt. Alderweireld kan vervangen worden door Ciman.
Voor Fellaini is er dan ook nog Hubert of Mertens die misschien zijn kans een moet krijgen (als invaller, moest Defour geblesseerd zijn). Aanvallers hebben we genoeg. Volgens mij is 1 werkende spits echt genoeg met zo sterke flankspelers als Hazard en Chadli. Lukaku als invaller.
. Voor de rest ben ik wel akkoord. 
AtoniSD zei:Ok, maar Arda Turan is een echte flankspeler, het zal eerder de RB zijn die hem moet afstoppen.
En volgens mij had Bossie het op Emre Belozoglu.
De kracht van dit Turkijë zit volgens mij duidelijk in hun middenveld met Emre, Arda en Altintop (geblesseerd).
dacuba zei:Vergeten te vermelden: op voorwaarde dat ze allemaal op niveau zitten, anders wisselspelers. Ah fuck it, klote Sporza. Zo:
---------------Vossen/Vleminckx------------------
--Chadli-----------------------------------Hazard--
-----------Witsel------------Fellaini----------------
----------------Simons/Defour---------------------
--Vertonghen--Komp.--Vermaelen--Alderw.-----
--------------------Mignolet------------------------
Dit zou altijd mijn basis-elftal zijn moesten er geen geblesseerden zijn..
Flankspelers zijn er genoeg om in te vallen, momenteel zou Simons bij mij toch 't voordeel krijgen (als die nog op 'tzelfde niveau zit nu als de vorige matchen) op Defour. Kompany kan evt naar rechts gaan zodat Vermaelen eruitvalt, Vertonghen op Kompany zijn plek gaat en Van Damme of Lombaerts links speelt. Alderweireld kan vervangen worden door Ciman.
Voor Fellaini is er dan ook nog Hubert of Mertens die misschien zijn kans een moet krijgen (als invaller, moest Defour geblesseerd zijn). Aanvallers hebben we genoeg. Volgens mij is 1 werkende spits echt genoeg met zo sterke flankspelers als Hazard en Chadli. Lukaku als invaller.