Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
Gavin zei:
Ligt dat vast, die drie keepers? Anders Mignolet en Courtois, de rest kan oprotten en zo hebben we een plaats vrij voor een speler die er echt toe kan doen.

Moest dat aantal keepers toch vastliggen: dwaze quota.

Bij mijn weten is dat inderdaad verplicht, maar ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken. Zal nog eens checken wanneer ik tijd heb.

EDIT: Drie doelmannen verplicht. :)

"3.Each association shall then be required to provide FIFA with a final list of 23 players (hereinafter: the final list), three of whom shall be goalkeepers. This final list is limited to the players on the release list. The association must send this final list to FIFA by no later than ten days prior to the kick-off of the opening match. "

http://www.fifa.com/mm/document/tournament/competition/01/47/38/17/regulationsfwcbrazil2014_en.pdf

Pagina 36.

Gavin

Legacy Member
ShRule zei:
Ik denk dat je verplicht bent om 3 keepers in je selectie te hebben. Niet zeker wel.
Wie gaat mij zeggen dat ge Van Buyten niet als keeper kunt inschrijven?

eurowarriors

Legacy Member
Fella zei:
Omdat als we moeten kiezen tussen Vertonghen en Van Buyten de keuze rap gemaakt is..

...
Jup, rap gemaakt -> Vertonghen.

Vond die toch enorm sterk spelen bij Tottenham vorig seizoen, kan op LB en centraal. Betrouwbare, goeie verdediger.

Sir.Killalot

Legacy Member
ShRule zei:
Ahzoo, welja de 3e keeper maakt mij niet zo uit.
En vertonghen vind ik niet goed genoeg..
Haha nee een foutje!

Nu, het gaat erom dat er 26 spelers in die lijst zitten (met vertonghen) er moeten er 3 uit. De vraag is wie? Wel als bakalli zo blijft evolueren, dan Mertens weg, we hebben veel van zijn soort. Dan Simons, die is te zwak om te spelen, maar kunnen we als staf meedoen voor de spelers te motiveren. En nog eentje blijft er over.

Als Lukaku en Benteke fit zijn, dan hoeft Vossen niet mee.

Jepjep

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Als Lukaku en Benteke fit zijn, dan hoeft Vossen niet mee.

Hmm Vossen is een ander type spits dan die 2, kan nog nuttig zijn in bepaalde wedstrijden.

puni

Legacy Member
Zeker als ge door omstandigheden zou overschakelen op twee spitsen (achterstand bvb).

Rikie

Legacy Member
Ja, of de bal op de lijn redden met zijn handen en dan rood pakken + penalty tegen!

ShRule

Legacy Member
8atuvuzu.jpg


The prince ajaaa

Gavin

Legacy Member
ShRule zei:
http://img.tapatalk.com/d/13/08/12/8atuvuzu.jpg[/IMG]

The prince ajaaa
Hij heeft u toch niet proberen doen subscriben op zijne Brussels BX newsletter of zo he?

ShRule

Legacy Member
MrFlava- zei:
Gokske: had hem net nen napoleon in zijne mond? :D

Haha had allesinds iets in z'n mond idd :D hier lacht ie mooi met dat ding in zn mond, maar foto is wat vaag.

3yvy5u9y.jpg

Jepjep

Legacy Member
Ik heb hetzelfde hemd, goeie kledingkeuze shrule!


Pocognoli zal woensdag sowieso op linksback spelen. Centrum zal dan Kompany en Van Buyten of Lombaerts zijn, ik hoop die tweede.

ShRule

Legacy Member
Haha danku!
En ik zie Wilmots Van Buyten staren, hij heeft het wel voor hem. Laatste keer dat Lombaerts mocht spelen ben ik zelfq vergeten.

Sir.Killalot

Legacy Member
ShRule zei:
Haha danku!
En ik zie Wilmots Van Buyten staren, hij heeft het wel voor hem. Laatste keer dat Lombaerts mocht spelen ben ik zelfq vergeten.

Laatste match dat ik me kan herinneren met Lombaerts is in de friendly op dat patattenveld tegen Griekenland, waar hij dan ook nog rood kreeg :unsure:

J.Brown

Legacy Member
Bakkali heeft blijkbaar de training moeten staken omwille van een liesblessure. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan