Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Echt hopen dat die voor België kiest!

5206ae6674644-bakkali3.gif

hXs

Legacy Member
Zijn selectie is wat sommigen ook mogen zeggen gewoon oververdiend ... wat een speler, wat een speler!

Ook zalig om te zien hoe hij een goal met rechts maakt naar binnen komend vanop links, en eentje met links naar binnenkomend vanop rechts ... Gaat ook regelmatig is buitenom met ze'n dribbels, lekker onvoorspelbaar en moeilijk te verdedigen dus.

Jepjep

Legacy Member
Wat een contrast met Mertens :unsure:

Toch heb ik het gevoel dat hij voor Marokko gaat kiezen na alles wat ik heb gelezen.

Thorazer

Legacy Member
jeperdejep zei:
Wat een contrast met Mertens :unsure:

Toch heb ik het gevoel dat hij voor Marokko gaat kiezen na alles wat ik heb gelezen.

We zullen wel zien hè maar denk dat zo'n jongen toch eerder voor België gaat kiezen dan Marokko.

Fellaini zal wel een woordje klappen met hem :)

Zo niet dat is het zijn verlies het is niet dat we geen goede spelers hebben maar 1 extra kan nooit kwaad.

Général Zantas

Legacy Member
jeperdejep zei:

Als ik mij nu dan lid maak van die fanclub, kan ik dan voor mij en een maat die geen lid is tickets kopen, of gaat mijn maat ook lid moeten worden eer die kan meegaan?

Edit: laat maar, via die website er al achter gekomen dat ik mij bij een erkende supportersclub moet aansluiten (want van de 1895-fanclub kan je geen lid worden) met zo'n black/gold formule.

Jepjep

Legacy Member
Ja, inderdaad veel conclusies. Een sarcastische (?) opmerking van tuninboy en ik die zeg dat Bakkali zijn speelstijl in contrast staat met die van Mertens. Onvoorspelbaarheid tegenover voorspelbaarheid.

ENORM VEEL CONCLUSIES, IEDEREEN ZEGT DAT BAKKALI BETER IS DAN MERTENS!!!!!!

hXs

Legacy Member
puni zei:
Veel conclusies hier, op basis van twee wedstrijden beter dan Mertens.

In die enkele wedstrijden zie je nu eenmaal gewoon dat hij nu al betere passeerbewegingen en een betere traptechniek heeft dan Mertens. Daar veranderen die mooie statistieken van Mertens de afgelopen seizoenen nu eenmaal niets aan.

Verder ben ik nooit echt fan van spelers die veel verschillen van leeftijd met elkaar te vergelijken. Dan moet je eigenlijk gewoon kijken naar waar Mertens stond op zijn 17de, en dan staat het in ieder geval buiten kijf dat Bakkali een pak meer talent heeft en ook al pak verder staat dan Mertens op die leeftijd.

ShRule

Legacy Member
een helft tegen Frankrijk, Chadli,Fellaini en kapitein Kompany dat hem laten thuisvoelen en we hebben er een TOPpertje bij :)

puni

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ja, inderdaad veel conclusies. Een sarcastische (?) opmerking van tuninboy en ik die zeg dat Bakkali zijn speelstijl in contrast staat met die van Mertens. Onvoorspelbaarheid tegenover voorspelbaarheid.

ENORM VEEL CONCLUSIES, IEDEREEN ZEGT DAT BAKKALI BETER IS DAN MERTENS!!!!!!

Ik had er mss beter "oa" voorgezet, maar soit. Ik zeg ook nergens dat IEDEREEN beweerde dat Bakkali beter is dan Mertens. Geef die jongen tijd om te groeien en dan kunt ge nog zien, het is immers niet omdat hij op zijn 17 al een paar knalprestaties neerzet tegen, eerlijk is eerlijk, matige (Zulte) tot slechte (NEC) ploegen, dat hij daarom direct bij de Duivels eraan te pas moet komen. Hem een cap geven zodat hij niet meer kan uitkomen voor Marokko daarentegen is idd niet slecht.

Jepjep

Legacy Member
Hij was in de voorbereiding ook al uitstekend tegen o.a. fenerbahce. Maar hij heeft gewoon zoveel kwaliteiten. Snel, explosief, tweebenig, technisch uitstekend en doelgericht met constante dreiging. Dat hij dit laat zien op redelijk niveau (eredivisie en cl voorronde) op 17 jarige leeftijd verdient best wel wat lof. Tuurlijk zal hij nog een terugslag krijgen en zal hij het in grote wedstrijden wss moeilijker krijgen maar die jongen heeft abnormaal veel talent.

Rikie

Legacy Member
Zo lang dat we Mertens maar niet in de basiself zien staan, ben ik content.
(waarbij ik niet wil zeggen dat je Bakkali moet opstellen!!)

Jepjep

Legacy Member
Rikie zei:
Zo lang dat we Mertens maar niet in de basiself zien staan, ben ik content.

Ja, hoogstens als supersub wanneer de tegenstander vermoeid is.
Herinner me nog zijn commentaar na de wedstrijd tegen Macedonië(?) waar hij na 1 helft gewisseld werd. Dat hij niet begreep waarom hij geen uitleg kreeg omtrent zijn wissel. Gtfo, speelde echt een snertwedstrijd toen. Ook verreweg de meest beperkte aanvallende speler imo bij de duivels. Robben light.

Jenthe

Legacy Member
Goh, Mertens zat op zijn 22e nog in de Nederlandse tweede klasse terwijl Bakkali al enkele jaren als een van de grotere talenten beschouwd wordt. Hij is inderdaad onvoorspelbaarder omdat hij evengoed binnenom en buitenom kan gaan. Zeker zijn tweede goal met links vanaf de rechterkant is daar een voorbeeld van.

Tits

Legacy Member
Gavin zei:
Maar wie geeft er nu een fluit om Kouyaté? :lol:

Gezien de blessures van oa vorig seizoen van Kompany, vertonghen en vermaelen en de kwaliteit of leeftijd van ciman en van Buyten had kouyate wel een kans gemaakt op brazilie.

Tuninboy

Legacy Member
Hoeveel spelers mag je eigenlijk meenemen naar het WK, meer dan dit spelersaantal bij een selectie voor een kwalificatiematch ?

ShRule

Legacy Member
Tuninboy zei:
Hoeveel spelers mag je eigenlijk meenemen naar het WK, meer dan dit spelersaantal bij een selectie voor een kwalificatiematch ?

Minder! 23 maar. Wat te weinig zal zijn als iedereen fit is.

puni

Legacy Member
Tuninboy zei:
Hoeveel spelers mag je eigenlijk meenemen naar het WK, meer dan dit spelersaantal bij een selectie voor een kwalificatiematch ?

23, waarvan drie doelmannen. Dus in theorie moogt ge elke positie dubbel bezetten.

ShRule

Legacy Member
courtois
Mignolet
Kaminski
kompany
vermaelen
van buyten
lombaerts
alderweireld
pocognoli
gillet
fellaini
witsel
dembele
chadli
defour
simons
hazard
debruyne
mertens
bakalli
januzaj?
mirallas
lukaku
benteke
vossen

zijn er al 25 en er zijn te weinig vervangers voor lb en rb functie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan