Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
Reverz zei:
On-topic: volgens Sporza zou Wilmots Poco sowieso speelminuten geven. Vertonghen naar het centrum om de afwezigheid van Vermaelen op te vangen: Pocognoli - Vertonghen - Kompany - Alderweireld dus I guess.

Vertonghen is geblesseerd en zelfs niet geselecteerd.

ShRule

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Is geblesseerd, maar wel geselecteerd :)

oja zie het nu, iemand poste een foutieve selectie in de forum.
Dus hij zal misschien spelen? Maar als hij ook maar lichtjes geblesseerd is dan selecteer je hem toch niet?

Jenthe

Legacy Member
Andres_ zei:
[video]http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/MV_130808_bakkali?playlist=7.39483[/video]

Voor de pers gaat hij alleszins al niet voor de Rode Duivels kiezen. :')

"Mais les Diables Rouges sont une équipe très très bonne donc..." Prachtige vraag!

Dit is echt veel te erg. Alleen hiervoor zou ik al overwegen om voor Marokko te kiezen als Bakkali zijnde, schaamtelijk,...

ShRule

Legacy Member
Jenthe zei:
Dit is echt veel te erg. Alleen hiervoor zou ik al overwegen om voor Marokko te kiezen als Bakkali zijnde, schaamtelijk,...

absoluut, mijn frans is nu ook niet goed, maar heb tenminste gevoel voor taal (geen accent). Bon ben ook geen journalist.

Reverz

Legacy Member
ShRule zei:
absoluut, mijn frans is nu ook niet goed, maar heb tenminste gevoel voor taal (geen accent). Bon ben ook geen journalist.
Als ik van tijd hoor hoe triestig het Engels van een aantal journalisten op Sporza schaam ik mij overigens ook dood hoor. Dat je geen 8 talen machtig bent dat snap ik maar ik vind een minimum vereiste voor een Belgische journalist toch dat hij/zij perfect 3talig is (NL, FR, EN).

MrBrightside

Legacy Member
Rubmifer zei:
Is gewoon slim gezien. Als dat echt zo'n talent is en hij wil effectief voor België uitkomen dan moet je hem nu gewoon even het vertrouwen geven en laten blijken dat hij zijn plaatsje kan hebben bij de RD.

Bakkali mag er inderdaad bij als charme-offensief, want die jongen kan alleen maar de schoenen knopen van DeBruyne of Hazard. Het is om te beletten dat hij in de toekomst voor Marrokko zou kiezen, wedden dat er ook nog een officiële selectie zal volgen?

Nu kom, beter zo... Wilmots en co hebben al meer dan 1 talent verkwist door ze niet op te roepen voor de nationale ploeg!

Sir.Killalot

Legacy Member
MrBrightside zei:
Nu kom, beter zo... Wilmots en co hebben al meer dan 1 talent verkwist door ze niet op te roepen voor de nationale ploeg!

Zoals?


En Wilmots heeft al gezegd dat hij Bakkali mogelijk gaat oproepen voor Schotland.

MrBrightside

Legacy Member
Tuninboy zei:

Ik denk nog maar aan Kouyaté, die vorig jaar nog openlijk in de pers zei dat hij nog niet wist voor welk land hij ging kiezen. Daar was toen ook geen reactie op.. En misschien denken er hier dat kouyaté geen plaats zou hebben in de basis, maar het zeker iemand voor de toekomst en kan zeker interessant zijn in geval van blessures of schorsingen. Jongen gaat zeker een toekomst hebben in de Premier League.

Nu ja het maakt niet veel meer uit, want er was geen reactie toen van Wilmots.

|nfected

Legacy Member
Kouyate? Voor belgie oproepen? Uh?
Heeft nog niet eens een Belgisch paspoort. Hoe zou je dat dan willen doen?

Sir.Killalot

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ik denk nog maar aan Kouyaté, die vorig jaar nog openlijk in de pers zei dat hij nog niet wist voor welk land hij ging kiezen. Daar was toen ook geen reactie op.. En misschien denken er hier dat kouyaté geen plaats zou hebben in de basis, maar het zeker iemand voor de toekomst en kan zeker interessant zijn in geval van blessures of schorsingen. Jongen gaat zeker een toekomst hebben in de Premier League.

Nu ja het maakt niet veel meer uit, want er was geen reactie toen van Wilmots.

Kouyaté is pas sinds deze maand Belg. Nogal logisch dat er geen reactie op kwam vorig jaar dan. Ge kunt geen speler oproepen die geen Belg is he :crazy:

Tuninboy

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ik denk nog maar aan Kouyaté, die vorig jaar nog openlijk in de pers zei dat hij nog niet wist voor welk land hij ging kiezen. Daar was toen ook geen reactie op.. En misschien denken er hier dat kouyaté geen plaats zou hebben in de basis, maar het zeker iemand voor de toekomst en kan zeker interessant zijn in geval van blessures of schorsingen. Jongen gaat zeker een toekomst hebben in de Premier League.

Nu ja het maakt niet veel meer uit, want er was geen reactie toen van Wilmots.


Speelt toch ook voor Senegal ? :s

MrBrightside

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Kouyaté is pas sinds deze maand Belg. Nogal logisch dat er geen reactie op kwam vorig jaar dan.

Ja, en wat is het probleem? Je weet dat hij Belg gaat worden, dan kan je nog geen effort doen om hem aan te spreken? Had Wilmots misschien met hem gaan praten had hij nu wel gekozen voor België, en hadden we een goeie wisselspeler als centrale verdediger.

|nfected

Legacy Member
Dus je klaagt nu dat een niet Belg voor een selectie kiest voor zijn enige land.

Ahja Wilmots toch!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan