Sir.Killalot
Legacy Member
MrBrightside zei:Ja, en wat is het probleem? Je weet dat hij Belg gaat worden, dan kan je nog geen effort doen om hem aan te spreken? Had Wilmots misschien met hem gaan praten had hij nu wel gekozen voor België, en hadden we een goeie wisselspeler als centrale verdediger.
Ik heb eens gegoogled: dat bericht dat hij misschien voor de Rode Duivels wou spelen dateert van begin 2010. Denk je nu echt dat een gesprek drie jaar geleden zo veel verschil zou gemaakt hebben wanneer die nationalisatie jaren bleef aanslepen?
Was trouwens zelfs Advocaat nog die toen bondscoach was. En ge kunt zo een speler sowieso niet beloven dat hij een plaats krijgt bij België, zeker niet met deze generatie.

