Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ja, en wat is het probleem? Je weet dat hij Belg gaat worden, dan kan je nog geen effort doen om hem aan te spreken? Had Wilmots misschien met hem gaan praten had hij nu wel gekozen voor België, en hadden we een goeie wisselspeler als centrale verdediger.

Ik heb eens gegoogled: dat bericht dat hij misschien voor de Rode Duivels wou spelen dateert van begin 2010. Denk je nu echt dat een gesprek drie jaar geleden zo veel verschil zou gemaakt hebben wanneer die nationalisatie jaren bleef aanslepen? :) Was trouwens zelfs Advocaat nog die toen bondscoach was.

En ge kunt zo een speler sowieso niet beloven dat hij een plaats krijgt bij België, zeker niet met deze generatie.

MrBrightside

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik heb eens gegoogled: dat bericht dat hij misschien voor de Rode Duivels wou spelen dateert van begin 2010. Denk je nu echt dat een gesprek drie jaar geleden zo veel verschil zou gemaakt hebben wanneer die nationalisatie jaren bleef aanslepen? :) Was trouwens zelfs Advocaat nog die toen bondscoach was.

En ge kunt zo een speler sowieso niet beloven dat hij een plaats krijgt bij België, zeker niet met deze generatie.

Kouyaté twijfelt tussen Senegal en Rode Duivels - Sportwereld

Hij had zelfs nog niet gekozen tot voor de zomer in 2012.

Sir.Killalot

Legacy Member
MrBrightside zei:
Kouyaté twijfelt tussen Senegal en Rode Duivels - Sportwereld

Hij had zelfs nog niet gekozen tot voor de zomer in 2012.

Een week later had hij wel al besloten. Tja. En heeft dan nog anderhalf jaar geduurd eer zijn nationalisatie rond was. Zolang iemand niet effectief Belg is, kan je gewoon weinig doen. Je kan niets beloven. Plus, ik vind ook niet dat je spelers die nog niet eens genationaliseerd zijn moet gaan smeken om voor ons land uit te komen... Schoon signaal zou dat zijn.
Er is toch nog een serieus verschil tussen iemand die hier geboren en getogen is, en iemand die hier vijf jaar woont en zich laat naturaliseren...

En wie kan je zo nog noemen? Want je zei "meer dan één".

hXs

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Een week later had hij wel al besloten. Tja. En heeft dan nog anderhalf jaar geduurd eer zijn nationalisatie rond was. Zolang iemand niet effectief Belg is, kan je gewoon weinig doen. Je kan niets beloven. Plus, ik vind ook niet dat je spelers die nog niet eens genationaliseerd zijn moet gaan smeken om voor ons land uit te komen... Schoon signaal zou dat zijn.
Er is toch nog een serieus verschil tussen iemand die hier geboren en getogen is, en iemand die hier vijf jaar woont en zich laat naturaliseren...

En wie kan je zo nog noemen? Want je zei "meer dan één".

Groot gelijk.

Ik denk je na ongeveer 5jaar in België (corrigeer me als ik fout ben) een Belgisch paspoort kan aanvragen. Moeten we dan voor elke speler die hier 3-4 jaar speelt en mogelijks (ooit) een meer meerwaarde zou kunnen betekenen wat aan lobbyen opdat deze voor de Rode Duivels zou kiezen? Dan mogen ze van mij het interlandvoetbal meteen afschaffen eerlijk gezegd.

asmo

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ja, en wat is het probleem? Je weet dat hij Belg gaat worden, dan kan je nog geen effort doen om hem aan te spreken? Had Wilmots misschien met hem gaan praten had hij nu wel gekozen voor België, en hadden we een goeie wisselspeler als centrale verdediger.
Het is dat we nog niet genoeg centrale verdedigers lopen hebben?

Limburger

Legacy Member
Hoe gaat iedereen ernaartoe? Ik weet sinds vandaag dat ik normaal gezien ook een kaart heb, maar vliegtuigtickets zijn nu veel te duur lijkt me..
Supporterclubs wat met bussen opgaan?

Of iemand die goedkope vluchten kan aanraden?

E_wout

Legacy Member
Paar maanden terug vlucht vastgelegd voor 170 euro h/t vanuit Amsterdam. Nu mag je voor zelfde vlucht al rekenen op 300 euro. Had ik nog niets geregeld , ik zou met supportersclub mee gaan.

Général Zantas

Legacy Member
Zou je voor de uitmatch in Kroatië een ticket kunnen bemachtigen als je niet bent aangesloten bij een fanclub van de RD?

Jenthe

Legacy Member
Heb de volledige wedstrijd gezien en toch weer onder de indruk. Heeft eigenlijk alles, snelheid, dribbel, wendbaarheid, dat stukje egoïsme om zelf je kans te gaan, nu ook blijkbaar scorend vermogen. Alleen soms nog iets te ontstuimig, maar wat wil je met die leeftijd. Nu nog bevestigen tegen de grotere ploegen (tegen Frankrijk misschien :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan