Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Ge kunt doen zoals met Mboyo. 5 minuten laten spelen in een echte match en dan nooit meer oproepen :lol:

Sir.Killalot

Legacy Member
J.Brown zei:
En wat met Proto? Casteels oproepen is = middelvinger voor Proto?

Da's zijn eigen fout. Eerst jaren weigeren, maar nu heeft de ploeg succes en wil hij mee naar Brazilië. Zeker bij een patriot als Wilmots moet ge daar niet mee afkomen. En gelijk heeft hij. Liever een beloftevolle keeper voor de toekomst meenemen en laten groeien in de groep, dan een dertigjarige die voor zijn pensioen toch nog eens meewil naar een WK (maar wel zijn kat stuurde toen de ploeg nog geen succes had).

NemesisBE zei:
Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...

Nu wel een sterkere ploeg, met een betere sfeer. En dat hangt ook van persoon tot persoon af he. Tenzij ze hem daar slecht ontvangen, kan het enkel maar helpen ;).

Al hou ik er niet van als iemand geboren en getogen is in België nog moet twijfelen of hij voor ons of een ander land zou kiezen...

Spelers die echt voor hun land spelen gaan op het veld toch nog dat ietsje meer geven, dan spelers die gekozen hebben op basis van hun speelkansen...

kwistenbiebel

Legacy Member
Ik denk dat je de druk van buitenaf niet mag onderschatten. Wellicht zit heel zijn familie te hameren op het één terwijl hij eigenlijk meer ziet in het ander. Zeker voor zo'n jong ventje is dat niet altijd gemakkelijk.

Andres_

Legacy Member
[video]http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/MV_130808_bakkali?playlist=7.39483[/video]

Voor de pers gaat hij alleszins al niet voor de Rode Duivels kiezen. :')

"Mais les Diables Rouges sont une équipe très très bonne donc..." Prachtige vraag!

ShRule

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Da's zijn eigen fout. Eerst jaren weigeren, maar nu heeft de ploeg succes en wil hij mee naar Brazilië. Zeker bij een patriot als Wilmots moet ge daar niet mee afkomen. En gelijk heeft hij. Liever een beloftevolle keeper voor de toekomst meenemen en laten groeien in de groep, dan een dertigjarige die voor zijn pensioen toch nog eens meewil naar een WK (maar wel zijn kat stuurde toen de ploeg nog geen succes had).



Nu wel een sterkere ploeg, met een betere sfeer. En dat hangt ook van persoon tot persoon af he. Tenzij ze hem daar slecht ontvangen, kan het enkel maar helpen ;).

Al hou ik er niet van als iemand geboren en getogen is in België nog moet twijfelen of hij voor ons of een ander land zou kiezen...

Spelers die echt voor hun land spelen gaan op het veld toch nog dat ietsje meer geven, dan spelers die gekozen hebben op basis van hun speelkansen...

Goh je kan hier geboren zijn en zowel voor je vader als je moederland 100% passie voor voelen. Ik spreek vanuit ervaring. Heb in mn leven (als kind:p) al voor beide landen geweend toen ze ek ok wk niet haalden.

J.Brown

Legacy Member
god miljaar ik schaam me dood voor die haar Frans, dat als journalist..

Sir.Killalot

Legacy Member
ShRule zei:
Goh je kan hier geboren zijn en zowel voor je vader als je moederland 100% passie voor voelen. Ik spreek vanuit ervaring. Heb in mn leven (als kind:p) al voor beide landen geweend toen ze ek ok wk niet haalden.

Ik begrijp zeker wel dat je 'passie' voelt voor het land van je ouders, dat is maar normaal. Maar 100% vind ik vreemd :p

ShRule

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik begrijp zeker wel dat je 'passie' voelt voor het land van je ouders, dat is maar normaal. Maar 100% vind ik vreemd :p

Is moeilijk uit te leggen hoe jeje voelt dan. Ik voel mij echt een mix en heb de goede dingen van beide culturen overgenomen haha.

Ofwel heb ik met de rode duivels een soort passionele clubliefde en met iran een landgevoel..ja ben er zelf niet zo aan uit. Mja geef toe de rode duivels voelen ook meer aan als een club. Helft van belgie is al verdeeld en de spelersbende is multicultureel :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Andres_ zei:
[video]http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/MV_130808_bakkali?playlist=7.39483[/video]

Voor de pers gaat hij alleszins al niet voor de Rode Duivels kiezen. :')

"Mais les Diables Rouges sont une équipe très très bonne donc..." Prachtige vraag!

Wist die niet dat Bakkali Nederlands spreekt? Beter als zij Frans spreekt in elk geval :p

Proim

Legacy Member
ShRule zei:
Heeft niemand het al door?? Winst tegen Frankrijk en Schotland en we springen zeker over NEDERLAND! Plaats 5,6,7!
Toont nog maar eens wat een brol die ranking is eigenlijk :p Of halen we hier ook voordeel mee bij de groepenverdeling voor het eventuele WK?

J.Brown

Legacy Member
Les 23 sélectionnés de Didier Deschamps:

Gardiens : Lloris, Mandanda, Landreau
Défenseurs : Debuchy, Abidal, Mangala, Rami, Clichy Evra, Sagna, Koscielny
Médians : Guilavogui, kondogbia, Mavuba, Capoue, M. Sissoko, Grenier
Attaquants : Ribéry, Valbuena, Payet, Nasri, Benzema, Giroud

rafiki

Legacy Member
Winnen tegen dit Frankrijk zou toch zeker een serieuze opsteker zijn!

Foose

Legacy Member
Onbekende namen voor mij op dat middenveld buiten Sissoko, lijkt mij dan ook niets om over te stoefen?

Reverz

Legacy Member
J.Brown zei:
En wat met Proto? Casteels oproepen is = middelvinger voor Proto?
Proto heeft x aantal maanden geleden letterlijk gezegd dat hij niet meer voor de Duivels wil spelen als hij toch maar 3de keus is en enkel de bank moet warm houden. Er is niks veranderd... Proto komt niet eens tot aan de enkels van Courtois & Mignolet. En als het is gewoon maar om een snoepreisje mee te pikken en achteraf te kunnen zeggen "ik was er bij op dat WK" (en dat is sowieso de reden) dan verdient hij gewoon een dikke vette vinger. Meer dan terechte keuze van Wilmots.

On-topic: volgens Sporza zou Wilmots Poco sowieso speelminuten geven. Vertonghen naar het centrum om de afwezigheid van Vermaelen op te vangen: Pocognoli - Vertonghen - Kompany - Alderweireld dus I guess.

Sir.Killalot

Legacy Member
Foose zei:
Onbekende namen voor mij op dat middenveld buiten Sissoko, lijkt mij dan ook niets om over te stoefen?

Buiten die Kondogbia (Sevilla) allemaal uit de Franse competitie.

Op het middenveld zijn wij sterker, maar op andere posities zijn zij dan weer sterker. Hun backs zijn toch een andere klasse als wat wij ter beschikking hebben... Evra, Clichy, Abidal (al weet ik niet wat die nog waard is), Sagna en Debuchy... (wel een beetje vreemd, vijf backs en maar drie centrale verdedigers in die selectie?). Tegenover Poco, Van Damme, Gillet, Vertonghen en Alderweireld... Tja.

Benzema schat ik toch ook nog wat hoger in dan onze spitsen. En dan heb je Ribery die zich gaat kunnen uitleven op Gillet/Alderweireld. :p


Maar op zich moeten we zeker kunnen winnen denk ik. En als we echt naar het WK willen (en er nog iets betekenen ook), dan moeten we een ploeg als Frankrijk (topploeg, maar geen absolute top meer) gewoon kunnen kloppen. Niet vergeten dat als we toch nog barrages zouden moeten spelen, Frankrijk een mogelijke tegenstander is!

Bubba

Legacy Member
Ik verwacht niet teveel van deze match. Voor de meeste jongens is het seizoen pas begonnen of gaat het binnen enkele dagen beginnen. Die gaan sowieso al niet voluit willen/durven gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan