ShRule
Legacy Member
Weebl zei:Ahja ok wijs
Das niet belangrijk natuurlijk maar hopelijk hanteert fifa de top 7 regel voor teekshoofden in het wk..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Ahja ok wijs
J.Brown zei:En wat met Proto? Casteels oproepen is = middelvinger voor Proto?
NemesisBE zei:Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...
. Sir.Killalot zei:Da's zijn eigen fout. Eerst jaren weigeren, maar nu heeft de ploeg succes en wil hij mee naar Brazilië. Zeker bij een patriot als Wilmots moet ge daar niet mee afkomen. En gelijk heeft hij. Liever een beloftevolle keeper voor de toekomst meenemen en laten groeien in de groep, dan een dertigjarige die voor zijn pensioen toch nog eens meewil naar een WK (maar wel zijn kat stuurde toen de ploeg nog geen succes had).
Nu wel een sterkere ploeg, met een betere sfeer. En dat hangt ook van persoon tot persoon af he. Tenzij ze hem daar slecht ontvangen, kan het enkel maar helpen.
Al hou ik er niet van als iemand geboren en getogen is in België nog moet twijfelen of hij voor ons of een ander land zou kiezen...
Spelers die echt voor hun land spelen gaan op het veld toch nog dat ietsje meer geven, dan spelers die gekozen hebben op basis van hun speelkansen...
) al voor beide landen geweend toen ze ek ok wk niet haalden.ShRule zei:Goh je kan hier geboren zijn en zowel voor je vader als je moederland 100% passie voor voelen. Ik spreek vanuit ervaring. Heb in mn leven (als kind) al voor beide landen geweend toen ze ek ok wk niet haalden.

Sir.Killalot zei:Ik begrijp zeker wel dat je 'passie' voelt voor het land van je ouders, dat is maar normaal. Maar 100% vind ik vreemd![]()

Andres_ zei:[video]http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/MV_130808_bakkali?playlist=7.39483[/video]
Voor de pers gaat hij alleszins al niet voor de Rode Duivels kiezen. :')
"Mais les Diables Rouges sont une équipe très très bonne donc..." Prachtige vraag!

Drew zei:Ciman![]()
Toont nog maar eens wat een brol die ranking is eigenlijkShRule zei:Heeft niemand het al door?? Winst tegen Frankrijk en Schotland en we springen zeker over NEDERLAND! Plaats 5,6,7!
Of halen we hier ook voordeel mee bij de groepenverdeling voor het eventuele WK?Proto heeft x aantal maanden geleden letterlijk gezegd dat hij niet meer voor de Duivels wil spelen als hij toch maar 3de keus is en enkel de bank moet warm houden. Er is niks veranderd... Proto komt niet eens tot aan de enkels van Courtois & Mignolet. En als het is gewoon maar om een snoepreisje mee te pikken en achteraf te kunnen zeggen "ik was er bij op dat WK" (en dat is sowieso de reden) dan verdient hij gewoon een dikke vette vinger. Meer dan terechte keuze van Wilmots.J.Brown zei:En wat met Proto? Casteels oproepen is = middelvinger voor Proto?
Foose zei:Onbekende namen voor mij op dat middenveld buiten Sissoko, lijkt mij dan ook niets om over te stoefen?
