Remi
Legacy Member
De gazet slaat de bal precies ook wel even mis. 't Is misschien wel verlofperiode, maar een up to date selectie is toch niet teveel gevraagd
Selectie RD in GvA
Selectie RD in GvA
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bruno had ook een selectie verdiend maar altijd leuk om een nieuwe speler erbij te hebben en denk echt dat die Bakkali een topper in wording isMisterblort zei:Alleszins meer als Bakkali! die speelt 2 goeie matchen en mag meedoen.. Terwijl zijn hart toch bij Marokko ligt (volgens het nieuwsblad)

pablohoney zei:mjah kvind het toch vreemd dat die Bakkali er ineens bij is, selecteer dan idd iemand zoals Bruno
Deze had ik zeker verwacht om erbij te zijn want die is echt sterk bezig.ralleke zei:of Lestienne.
NemesisBE zei:Marc leeft van de hype Bakkali! Voze vent![]()
Rubmifer zei:Is gewoon slim gezien. Als dat echt zo'n talent is en hij wil effectief voor België uitkomen dan moet je hem nu gewoon even het vertrouwen geven en laten blijken dat hij zijn plaatsje kan hebben bij de RD.
Jonas89 zei:Selectie U21 tegen Israël:
http://www.belgianfootball.be/sites/default/files/players/u21/selection_-21_israel_def.pdf
In Waregem, dinsdag 13 aug., 5 euro inkom
Jonas89 zei:Selectie U21 tegen Israël:
http://www.belgianfootball.be/sites/default/files/players/u21/selection_-21_israel_def.pdf
In Waregem, dinsdag 13 aug., 5 euro inkom
J.Brown zei:oh deze match ga ik gaan bijwonen
De tickets voor deze vriendschappelijke wedstrijd tegen Israël zijn nu beschikbaar via onze website (4,5 EUR).
Elk lid van 1895 dat een ticket aankoopt via onze website ontvangt een gratis ticket extra.
De prijs van de tickets op de wedstrijddag bedraagt 5 EUR. Ze worden verkocht aan de loketten van het stadion van Zulte Waregem.
NemesisBE zei:Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...
hXs zei:Op sporza staat dat Bakkali ook voor Nederland kan kiezen? Kan iemand bevestigen of dit kopt, eerste keer dat ik dat hoor.
NemesisBE zei:Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...
ShRule zei:Heeft niemand het al door?? Winst tegen Frankrijk en Schotland en we springen zeker over NEDERLAND! Plaats 5,6,7!