Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorazer

Legacy Member
Misterblort zei:
Alleszins meer als Bakkali! die speelt 2 goeie matchen en mag meedoen.. Terwijl zijn hart toch bij Marokko ligt (volgens het nieuwsblad)
Bruno had ook een selectie verdiend maar altijd leuk om een nieuwe speler erbij te hebben en denk echt dat die Bakkali een topper in wording is :)

Zijn hart zegt 50/50 maar zijn hoofd zeg dat hij voor België moet kiezen dus niet altijd geloven wat de gazetten zeggen.

Denk trouwens dat het niet te onderschatten is zo'n keuze.

pablohoney

Legacy Member
mjah kvind het toch vreemd dat die Bakkali er ineens bij is, selecteer dan idd iemand zoals Bruno

rafiki

Legacy Member
Bakkali erbij halen om de sfeer te laten opsnuiven. Fellaini & Chadli zullen er wel een woordje mee doen en we hebben weer eentje voor de nabije toekomst... de Marc is genen uil eh ;-)

Rubmifer

Legacy Member
NemesisBE zei:
Marc leeft van de hype Bakkali! Voze vent :sop:

Is gewoon slim gezien. Als dat echt zo'n talent is en hij wil effectief voor België uitkomen dan moet je hem nu gewoon even het vertrouwen geven en laten blijken dat hij zijn plaatsje kan hebben bij de RD.

J.Brown

Legacy Member
En wat met Proto? Casteels oproepen is = middelvinger voor Proto?

Goeien bal van de Marc wat betreft Bakkali.

Jammer dat hij een Batshuayi of Mpoku niet eens test bij de RD.

hXs

Legacy Member
Terechte selectie voor Bakkali vind ik persoonlijk.

Het is niet dat mannen als Lestienne, Bruno of Thorgan Hazard in de toekomst Eden Hazard of De Bruyne uit de ploeg gaan spelen. Iemand als Bakkali hééft dat potentieel dan weer wel, op dit moment is die uitblinker en basisspeler bij PSV dus die moet er sowieso bij zijn, maakt echt niet uit dat dit nog maar net zo is.

& uiteraard, door hem er nu bij te halen geef je hem het gevoel dat hij kans maakt op een selectie voor de wereldbeker in Brazilië. Marokko is al mathematisch al uitgeteld voor de kwalificatie, en een Afrika Cup is geen wereldbeker. Dus dan is de eerstvolgende kans om een groot toernooi mee te maken pas over 5jaar...

hXs

Legacy Member
Op sporza staat dat Bakkali ook voor Nederland kan kiezen? Kan iemand bevestigen of dit kopt, eerste keer dat ik dat hoor.

NemesisBE

Legacy Member
Rubmifer zei:
Is gewoon slim gezien. Als dat echt zo'n talent is en hij wil effectief voor België uitkomen dan moet je hem nu gewoon even het vertrouwen geven en laten blijken dat hij zijn plaatsje kan hebben bij de RD.

Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...

Jonas89

Legacy Member
J.Brown zei:
oh deze match ga ik gaan bijwonen

België-Israël: Johan Walem selecteert 22 Beloften | Koninklijke Belgische voetbalbond

De tickets voor deze vriendschappelijke wedstrijd tegen Israël zijn nu beschikbaar via onze website (4,5 EUR).

Elk lid van 1895 dat een ticket aankoopt via onze website ontvangt een gratis ticket extra.

De prijs van de tickets op de wedstrijddag bedraagt 5 EUR. Ze worden verkocht aan de loketten van het stadion van Zulte Waregem.

hXs

Legacy Member
NemesisBE zei:
Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...

Het is niet zwart-wit, in de zin dat dit hem meteen gaat overtuigen voor België te kiezen, maar het kan zeker wel meespelen hoor.
Door hem nu al op te roepen na een handvol basisplaatsen bij PSV geeft Wilmots impliciet toch al aan dat als hij die basisstek kan vasthouden, hij sowieso meer naar Brazilië kan.

Nu liggen op ook op koers voor het WK in Brazilië, dat was toen Carcela werd opgeroepen wel even anders.

ShRule

Legacy Member
Heeft niemand het al door?? Winst tegen Frankrijk en Schotland en we springen zeker over NEDERLAND! Plaats 5,6,7!

ShRule

Legacy Member
NemesisBE zei:
Alsof dat even laten proeven een speler zal overtuigen om voor de RD te spelen. Dat hebben we met Carcela gezien...

Ja of met Chadli toen hij een oefenpartij met Marokko speelde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan