Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stan_V zei:Nu Vermaelen & Vertonghen out zijn, wie gaat er dan spelen? Kompany - VB met op links Pocognoli?
Brengt me trouwens ook meteen bij de vraag: welk jeugdig talent kan eigenlijk eventueel al opgeroepen worden? Arslanagic leek mij een mogelijkheid, maar nu speelt Ciman blijkbaar terug bij Standard
Jenthe zei:Moet er al niet zo langzaam een (voor)selectie bekend gemaakt worden?![]()
Sir.Killalot zei:Kwestie van enerzijds te willen tonen dat ze ook doping opsporen en anderzijds niet aandurven van het bij professionele/sterren te doen...![]()

caoimhin zei:Bruno had toch een selectie verdiend.