Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Runkle zei:
"Vrouwenvoetbal moet veel sexyer"

Stelt u voor dat ze voetballen in van die korte volleybalshortjes...hnnnngggg

Dan zou er hier nu meer volk zitten. :unsure:

Ma tis echt epic voetballen. Als ge het al voetbal kunt noemen. Maar tis dat er zeer weinig vrouwen die nu hier op het veld staan echt een deftige boezem hebben. (Ik heb er eig. nog gene gezien) Dus dat strakker zou voor sommige iets zijn waarmee ze hun niet goedvoelen kan ik wel begrijpen.

Tuninboy

Legacy Member
De Duitse wichtekes winnen. Maar Noorwegen heeft 2 penalty's gekregen & beide gemist. Dus ergens ook hun eigen schuld.

hXs

Legacy Member
De reporter vroeg 'hoop je dat Wilmots dit gezien heeft', waarop hij bevestigend antwoordde. Valt dus zeer goed mee als uitspraak hoor :). Bakkali lijkt op dit moment basisspeler bij PSV, en dan kom je natuurlijk automatisch in beeld bij de Rode Duivels.

Ik denk trouwens dat het Januzaj was die had aangegeven dat hij waarschijnlijk voor Albanië zal kiezen. Al durven die die mannen wel eens van gedacht te veranderen natuurlijk (Carcela, Chadli, ..).

Thorazer

Legacy Member
hXs zei:
De reporter vroeg 'hoop je dat Wilmots dit gezien heeft', waarop hij bevestigend antwoordde. Valt dus zeer goed mee als uitspraak hoor :). Bakkali lijkt op dit moment basisspeler bij PSV, en dan kom je natuurlijk automatisch in beeld bij de Rode Duivels.

Ik denk trouwens dat het Januzaj was die had aangegeven dat hij waarschijnlijk voor Albanië zal kiezen. Al durven die die mannen wel eens van gedacht te veranderen natuurlijk (Carcela, Chadli, ..).
Zou toch serieus dom zijn om voor Albanië te kiezen?

Ik hoop voor hem en ons dat hij het niet doet :)

ToasT

Legacy Member
Bang van de concurrentie zeker?? Op zijn positie kunnen we zeker niet klagen en die mannen gaan ook niet stoppen binnen pakweg 5 jaar of zo. In dat opzicht zou ik hem wel enigszins kunnen verstaan

Pattex

Legacy Member
Volgens mij heeft hij nog geen keuze gemaakt hoor, heeft zowel de jeugdselecties van België als Albanië afgewezen tot nu toe..

Stan_V

Legacy Member
ShadesOfJae zei:
't Is blijkbaar z'n vader die wil dat hij voor Albanië kiest.

Inderdaad. Hij zegt zelf altijd dat hij "later" wel zal kiezen. Een tijdje terug postte hij wel ergens een foto waarop hij met andere Albanese voetballers te zien is. We zullen wel zien zeker.

BleKKie

Legacy Member
Stan_V zei:
Inderdaad. Hij zegt zelf altijd dat hij "later" wel zal kiezen. Een tijdje terug postte hij wel ergens een foto waarop hij met andere Albanese voetballers te zien is. We zullen wel zien zeker.

Waaauw :unsure:
Nu kiest hij zeker voor Albanië :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Kwestie van enerzijds te willen tonen dat ze ook doping opsporen en anderzijds niet aandurven van het bij professionele/sterren te doen... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan