Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milanello

Legacy Member
Mochten we doorgaan naar Brazilie welke basisploeg zien jullie daar starten?

------------------- Courtois
Gillet ----- Vermaelen -- Kompany -- Vertonghen
-------------- Dembele -- Witsel
De Bruyne --------- Fellaini --------------- Hazard
----------------- Lukaku/Benteke

Zoiets?

Reverz

Legacy Member
Gillet toch nie zeker >.>

En Vermaelen <-> Kompany. Kompany speelt RCB, Vermaelen LCB.

Fellaini zal hoogstwaarschijnlijk ook niet meer als CAM spelen. Denk dat Chadli - Hazard - De Bruyne een betere optie is voor het aanvallende middenveld. Hopelijk blijft Chadli blessure vrij dit seizoen en kan hij nog wat groeien in England.

Xeo Pablo

Legacy Member
Alderweireld ipv gillet en fellaini zal niet op cam staan, als chadli een goed seizoen draait zal hij daar wel spelen

Misterblort

Legacy Member
Courtois
Gillet-Kompany-Vermalen-Vertonghen
Witsel-Dembele
De Bruyne-Hazard-Chadli
Lukaku​

Zo zou ik het doen.

Misterblort

Legacy Member
Courtois
Gillet-Kompany-Vermaelen-Vertonghen
Witsel-Dembele
De Bruyne-Hazard-Chadli
Lukaku​

Zo zou ik het doen.

kwistenbiebel

Legacy Member
Allemaal nog véél te vroeg om te zeggen.. Momenteel is het nog Benteke > Lukaku maar daar kan snel verandering in komen als eerstgenoemde een dipje heeft en als Lukaku veel speelt met De Bruyne & Hazard (automatismen). Geen garantie dat Chadli veel speelt en al helemaal geen garantie dat Vermaelen veel gaat spelen dit seizoen .. Het wordt een érg interessant jaar voor de rode duivels..

Misterblort

Legacy Member
Tuurlijk is het veel te vrtoeg, maar tis als ge nu zou moeten kiezen e ;)

waffel

Legacy Member
Het komt er op neer dat ze allemaal blessurevrij blijven en conditioneel top worden. Dat wordt de sleutel op het WK. En met al die mannen in de PL zou dat wel eens in ons voordeel kunnen uitspelen :)

Misterblort

Legacy Member
Ik weet ni zo :/ De PL is toch een redelijk zware competitie.. Dus alst seizoen gedaan is zijn ze moe :(

Pieter3770

Legacy Member
Misterblort zei:
Tuurlijk is het veel te vrtoeg, maar tis als ge nu zou moeten kiezen e ;)

Als je nu moet kiezen zou ik Vermaelen als niet opzetten. Die is geblesseerd. :)

BleKKie

Legacy Member
waffel zei:
Het komt er op neer dat ze allemaal blessurevrij blijven en conditioneel top worden. Dat wordt de sleutel op het WK. En met al die mannen in de PL zou dat wel eens in ons voordeel kunnen uitspelen :)

Vooral dat blessurevrij blijven lijkt me belangrijk, het enige echte minpunt van deze kern vind ik.

hXs

Legacy Member
Toch ook vooral uitkijken naar die positie van rechtsback.

- Als Vandenborre Gillet bij Anderlecht uit de ploeg kan spelen, zal hij die wss ook wel direct mogen vervangen in de kern van de Rode Duivels.
- Als Vermijl wat wedstrijden begint mee te pikken in het eerste van Man Utd wordt dat ook al een serieuze optie.
- Dan is er ook nog Cavanda, die blijkbaar ineens terug bij de a-kern van Lazio zit.
- Verder toch ook nog Meunier in het ogen houden, al zal het WK te vroeg komen voor hem denk ik.

Logos

Legacy Member
Als hij aan spelen toe komt toch. Zo niet een hele domme zet. Garanties heb je nooit denk ik.

Proim

Legacy Member
Ik heb een abo maar zal niet gaan naar de match tegen Frankrijk op 14 augustus, als er iemand het ticket wil overkopen pm maar (tribune 4 blok E, rij 38). Prijs dan gewoon wat goedkoper dan op de website?

Reverz

Legacy Member
Misterblort zei:
Ik weet ni zo :/ De PL is toch een redelijk zware competitie.. Dus alst seizoen gedaan is zijn ze moe :(
Dit... ik ben toch héél erg content dat Chelsea Schurlle heeft gehaald deze zomer... dat betekend minder matchen voor Hazard en De Bruyne. Als Hazard weer 60 matchen moet spelen dit jaar is hij een vod tegen dat het juni is.

Voor de rest kunnen we alleen maar hopen dat Chelsea & Tottenham snel uit de Europese en bekercompetities gaan dit jaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan