Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
Hij heeft de pech dat hij niet voor Juventus speelt, dan kon ie fluitend naar buiten wandelen.

Hetzelfde Juventus dat ze naar 2e klasse gestuurd hebben destijds? :unsure:

AntiChrist7

Legacy Member
Bart Religion zei:
Hetzelfde Juventus dat ze naar 2e klasse gestuurd hebben destijds? :unsure:

Volledig ander schandaal. Anders als in 5 jaar verschil tussen de feiten....

Maar toch opvallend hoe spelers als Pepe en Bonucci er met niks van af kwamen (en Conte met een belachelijke schorsing die niet eens een schorsing was, aangezien hij gewoon mocht blijven verder trainen). Vergelijk dat met de drie jaar van Gillet (of nog heel wat andere spelers die niet bij een topclub spelen), en je weet dat eerder je huidige club dan je vergrijpen de strafmaat bepalen.

Vincort

Legacy Member
Domme vraag misschien, maar weerhoudt deze schorsing hem ervan om buiten Serie A of evt. Europa (UEFA) te spelen?

Squadra

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
Volledig ander schandaal. Anders als in 5 jaar verschil tussen de feiten....

Maar toch opvallend hoe spelers als Pepe en Bonucci er met niks van af kwamen (en Conte met een belachelijke schorsing die niet eens een schorsing was, aangezien hij gewoon mocht blijven verder trainen). Vergelijk dat met de drie jaar van Gillet (of nog heel wat andere spelers die niet bij een topclub spelen), en je weet dat eerder je huidige club dan je vergrijpen de strafmaat bepalen.

Wie zegt dat Conté schuldig was? Er zijn nergens zware bewijzen gevonden...

BleKKie

Legacy Member
Vincort zei:
Domme vraag misschien, maar weerhoudt deze schorsing hem ervan om buiten Serie A of evt. Europa (UEFA) te spelen?

Is een wereldwijde schorsing, dus ja.

BeeLz

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
Volledig ander schandaal. Anders als in 5 jaar verschil tussen de feiten....

Maar toch opvallend hoe spelers als Pepe en Bonucci er met niks van af kwamen (en Conte met een belachelijke schorsing die niet eens een schorsing was, aangezien hij gewoon mocht blijven verder trainen). Vergelijk dat met de drie jaar van Gillet (of nog heel wat andere spelers die niet bij een topclub spelen), en je weet dat eerder je huidige club dan je vergrijpen de strafmaat bepalen.

Conte is ook niet gestraft omwille van omkoping, enkel om het niet te reporten. Ik weet nu niet hoe het zit met Gillet maar daar zullen wel wat meer bewijzen zijn. En zal uiteindelijk in beroep wat minder krijgen zoals dat steeds het geva is.

Jepjep

Legacy Member
Hmm das ne mindere voor onze vriend Gillet. Als de schorsing in beroep niet substantieel minder wordt kan hij evengoed met pensioen gaan me dunkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan