Gavin
Legacy Member
Ze hebben hetzelfde probleem als bij Barcelona op het eind van het seizoen: aanvallend gewoon nul. Pedro was plat (al was het wel twee keer goed van Luiz en Julio), Mata hetzelfde en Torres moet er gewoon uit. Ge kunt moeilijk verwachten dat een ploeg met één DM het gaat redden van een sterk Italië of Brazilië (of Bayern) als de hele aanval het laat afweten.
Dat Alonso hier handig was geweest: zeker. Maar dat wilt niet zeggen dat het zonder hem niet lukt, of dat Martinez geen betere (vloeiendere dan vooral) keuze is op die positie als ge toch zo nodig met twee DM's wilt spelen. Hetzelfde moet gezegd worden van Xavi gisteren: dat is gewoon niet goed genoeg meer (of dat nu door ouderdom of vermoeidheid komt, dat zullen we volgend jaar zien). Brazilië kwam met heel wat fouten weg maar als dat het fysiek niveau is dat mag, dan moet ge meekunnen of iemand anders laten spelen. Er staan genoeg namen klaar voor het middenveld bij Spanje. Zelfde geldt voor de aanval en flanken, keuze genoeg.
Dat Alonso hier handig was geweest: zeker. Maar dat wilt niet zeggen dat het zonder hem niet lukt, of dat Martinez geen betere (vloeiendere dan vooral) keuze is op die positie als ge toch zo nodig met twee DM's wilt spelen. Hetzelfde moet gezegd worden van Xavi gisteren: dat is gewoon niet goed genoeg meer (of dat nu door ouderdom of vermoeidheid komt, dat zullen we volgend jaar zien). Brazilië kwam met heel wat fouten weg maar als dat het fysiek niveau is dat mag, dan moet ge meekunnen of iemand anders laten spelen. Er staan genoeg namen klaar voor het middenveld bij Spanje. Zelfde geldt voor de aanval en flanken, keuze genoeg.

