Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Wanneer gaat Brazilië het gaspedaal eens lossen? Dat is nu al van de eerste minuut zeg.

Tuninboy

Legacy Member
Auw auw auw. Spanje word hier na lange tijd helemaal overklast door Brazilie. Drieste tackle trouwens, die terecht rood verdient.

caoimhin

Legacy Member
Wel niet consequent in zijn kaarten. Bal wordt van de goal weggespeeld, dat van Arbeloa was meer rood dan dit.

puni

Legacy Member
caoimhin zei:
Wel niet consequent in zijn kaarten. Bal wordt van de goal weggespeeld, dat van Arbeloa was meer rood dan dit.

Eh? Ging gewoon recht op doel af, het is niet omdat hij lichtjes uitwijkt dat hij ineens geen open weg naar doel meer heeft.

Los daarvan was dat van Arbeloa imo ook rood.

waffel

Legacy Member
Rubmifer zei:
Dit spanje is echt slecht.

We hadden het er al over dat sommige ploegen sinds het EK het gevoel hadden om ze te kunnen pakken. Uiteindelijk kwam je bedrogen uit, maar Italië was er nu heel erg dicht bij en Brazilië pakt ze nu helemaal. De domino's zijn aan het vallen, binnenkort gaat dit Spanje terug hervallen in het net-niet ploegje dat het was sinds de jaren 60.

jeperdejep zei:
Die mag al gaan zitten bij Shakira, gelukzak.


:D Always look at the bright side of life.

Jepjep

Legacy Member
waffel zei:
We hadden het er al over dat sommige ploegen sinds het EK het gevoel hadden om ze te kunnen pakken. Uiteindelijk kwam je bedrogen uit, maar Italië was er nu heel erg dicht bij en Brazilië pakt ze nu helemaal. De domino's zijn aan het vallen, binnenkort gaat dit Spanje terug hervallen in het net-niet ploegje dat het was sinds de jaren 60.
No way, hebt ge gezien wat die allemaal in de jeugd hebben rondlopen?

caoimhin

Legacy Member
Bal wordt van de goal weggespeeld, telt echt wel mee. Ik zeg niet dat ik het niet begrijp, maar in principe is het geen. Maar ze verdienden er al langer één.

waffel

Legacy Member
jeperdejep zei:
No way, hebt ge gezien wat die allemaal in de jeugd hebben rondlopen?

Ja, dat was vroeger niet anders. Voor een of andere reden wonnen ze nooit een tornooi. Uiteindelijk hadden ze zo'n goddelijk elftal, waarbij bijna iedereen al de halve wereld gek maakte met Barcelona. Ze zijn nog steeds top, maar je ziet toch hier en daar dat ze het gaan moeten afgeven aan andere ploegen opnieuw imo.

Brazilië
Argentinië
Italië
Nederland
Duitsland
En nog een heleboel outsiders zitten alvast op de deur te kloppen.

Ik neem ze trouwens niets kwalijk he, ze hebben een WK en EK gewonnen met deze generatie, voor elk land eindigt het ergens.

$uB^

Legacy Member
Idd, ook niet akkoord met rood, dat kon al vroeger in de match gegeven zijn ... Zal meer de optelsom zijn van die gele kaarten ... Nuja, maakt niet uit ;-)

Tuninboy

Legacy Member
Neymar, kind... Hopelijk kan iemand hem volgen voor eens deftig tegen zen poten te schoppen.

Jepjep

Legacy Member
waffel zei:
Ja, dat was vroeger niet anders. Voor een of andere reden wonnen ze nooit een tornooi. Uiteindelijk hadden ze zo'n goddelijk elftal, waarbij bijna iedereen al de halve wereld gek maakte met Barcelona. Ze zijn nog steeds top, maar je ziet toch hier en daar dat ze het gaan moeten afgeven aan andere ploegen opnieuw imo.

Brazilië
Argentinië
Italië
België
Duitsland
En nog een heleboel outsiders zitten alvast op de deur te kloppen.
Je hebt België fout gespeld, heb het even verbeterd.


Even een klein dispuut tussen Pedro en Neymar, ik ben echt benieuwd of Neymar goed gaat integreren bij barca.

puni

Legacy Member
jeperdejep zei:
Je hebt België fout gespeld, heb het even verbeterd.


Even een klein dispuut tussen Pedro en Neymar, ik ben echt benieuwd of Neymar goed gaat integreren bij barca.

Bwa, das toch altijd zo. Das zoals al dat drama in de classico's. Uiteindelijk staan die toch ook allemaal samen met succes (behalve vandaag dan) op het veld bij Spanje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan