Hahaha, die foto. Ramos is toch zo'n tutser, niet te doen. Hoeveel penalty's moet die jongen nog verkloten voordat die beseft dat die dat beter aan een specialist overlaat.
Arbeloa was ook wel rampzalig. Normaal vind ik hem echt nog wel meevallen bij Spanje, hoewel die offensief nooit iets brengt. Maar gisteren was die ook defensief niet aan te zien. Bij dat tweede doelpunt, hoe kunt ge in hemelsnaam uw man twee (!) keer in uw rug laten weglopen. Azpilicueta komt erop en doet het eigenlijk niet veel beter. Het wordt tijd dat Hugo Mallo terugkeert uit blessure en dat ze die jongen eens een kans geven. Nuja, dat zal opa Fonkel wel nooit durven.
Alba valt weer maar eens door de mand. Nogmaals, zonder Xabi Alonso komt daar zoveel druk op die defensie, niet te doen. Busquets kan dat niet allemaal alleen belopen. Dan valt het pas op hoe zwak die backs defensief eigenlijk zijn. Na het WK wordt het misschien wel eens tijd om afscheid te nemen van Xavi. Beñat zou een mooie vervanger zijn. Illarramendi mag stilaan ook wel zijn kans beginnen krijgen.
Wat Pedro nog op dat veld doet, vraag ik mij toch ook serieus af... Iniesta was wel weer heerlijk om naar te kijken, maar ik begon zelf al pissig te worden aan de hoeveelheid fouten op die jongen. Als scheids mag je dan toch wat consequenter zijn en een gele kaart of twee uitdelen. Constant Iniesta uit zijn spel halen met overtredingen is ook niet de bedoeling. Een van de enigen die wel degelijk échte klappen te verduren kreeg.