Gavin
Legacy Member
Goede comeback. Maar zo vies tegelijkertijd.Sheldon Cooper zei:Zou eerder de veteranen moeten masseren dan
Besides, waarom zou hij door niet te spelen voor Marokko kiezen? Maakt echt geen fuck uit he, het is een oefenmatch

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede comeback. Maar zo vies tegelijkertijd.Sheldon Cooper zei:Zou eerder de veteranen moeten masseren dan
Besides, waarom zou hij door niet te spelen voor Marokko kiezen? Maakt echt geen fuck uit he, het is een oefenmatch

desolation zei:welke rode duivel is er tout court nog nen belg...
belgisch voetbal is gewoon een overbetaalde vorm van ontwikkelingshulp tegenwoordig
desolation zei:Ik vind het gewoon belachelijk dat ze niet anders doen dan voor veel poen buitenlandse spelers aankopen, terwijl de belgische jeugd hier wat loop te verkommeren in derderangsploegen. Voetbal interesseert mij gene lamme zak want das echt een sport waar ge hersendood moet voor zijn om er naar te kunnen kijken, maar ik vind het wel schrijnend dat de topploegen continu vol lopen met buitenlanders. En waarom? Voor de resultaten? In Mexico, de VS, zelfs nog in Frankrijk haalden de Duivels best goede resultaten en dat was met een ploeg van quasi enkel Belgen. Sinds 2000 en verder ziet ge er gewoon amper Belgen in en het niveau zakt steevast.
Logisch ook, want wat interesseert die buitenlanders nu of ze goed spelen voor een ander land of niet, betaald worden ze toch. Hier een paar jaar komen geld trekken als optstapke naar een club die veel meer betaald en weg zijn ze.
Noem mij maar ne racist, ik voel mij gewoon ni te bekakt om de realiteit te zien zoals ze is. Van die situaties als dat Kenneth14 post in de ergernissenthread zijn gewoon typerend en totaal geen uitzondering met onze superbrave mohammedlievende bruine broeders. Maar hey, durft er niks van te zeggen ze, want das racisme en generaliseren!
Allez van mij moeten ze daar geen woorden aan vuil maken, gewoon regelmatig is wa napalmoverschotten dumpen op die probleemwijken en ik ben ook tevreden.
ToasT zei:Lestienne, Praet, Engels, Mechele, Storm, Dierckx, Bruno, Schrijvers, ...
NemesisBE zei:Frankrijk heeft 95% zwarte spelerszo'n beetje gelijk KRC Genk!
bijna zoals de Franse nationale ploeg!Balsaus zei:Bruno heeft italiaanse ouders. Dus kan volgens mij ook voor Italië kiezen .
Maar Anno 2013 hierover klagen :') We leven tegenwoordig meer en meer in een wereldburger maatschappij , en zal in de toekomst niet minderen.
Elk Europees land heeft trouwens tal van spelers met andere roots.
ShadesOfJae zei:Sommigen zullen het zien als een signaal dat hij niet voor België zal kiezen.
Maar ik geloof dat hij echt wel een blessure heeft.


J.Brown zei:Gaan er hier nog mensen naar de beloften kijken straks? 20u in het regenboogstadion.
Lospeed zei:Heeft hij eigenlijk al oefenmatchen gespeeld voor Marokko? En waar heeft hij gespeeld bij de jeugdploegen?
De eer valt eerder Buffon te beurt.Romelus zei:De paus heeft de eer om Gigi te ontmoeten. Jammer dat Messi morgen niet speelt tegen hen.