Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Zou eerder de veteranen moeten masseren dan :unsure:
Besides, waarom zou hij door niet te spelen voor Marokko kiezen? Maakt echt geen fuck uit he, het is een oefenmatch
Goede comeback. Maar zo vies tegelijkertijd. :unsure:

Anoniem15

Legacy Member
Hebben we geen Belgische talenten meer é, gasten die niet hoeven te kiezen tussen België en één of ander exotisch land.

Jepjep

Legacy Member
Doet me denken aan deze jongeman

desolation zei:
welke rode duivel is er tout court nog nen belg...
belgisch voetbal is gewoon een overbetaalde vorm van ontwikkelingshulp tegenwoordig

desolation zei:
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze niet anders doen dan voor veel poen buitenlandse spelers aankopen, terwijl de belgische jeugd hier wat loop te verkommeren in derderangsploegen. Voetbal interesseert mij gene lamme zak want das echt een sport waar ge hersendood moet voor zijn om er naar te kunnen kijken, maar ik vind het wel schrijnend dat de topploegen continu vol lopen met buitenlanders. En waarom? Voor de resultaten? In Mexico, de VS, zelfs nog in Frankrijk haalden de Duivels best goede resultaten en dat was met een ploeg van quasi enkel Belgen. Sinds 2000 en verder ziet ge er gewoon amper Belgen in en het niveau zakt steevast.
Logisch ook, want wat interesseert die buitenlanders nu of ze goed spelen voor een ander land of niet, betaald worden ze toch. Hier een paar jaar komen geld trekken als optstapke naar een club die veel meer betaald en weg zijn ze.


Noem mij maar ne racist, ik voel mij gewoon ni te bekakt om de realiteit te zien zoals ze is. Van die situaties als dat Kenneth14 post in de ergernissenthread zijn gewoon typerend en totaal geen uitzondering met onze superbrave mohammedlievende bruine broeders. Maar hey, durft er niks van te zeggen ze, want das racisme en generaliseren!
Allez van mij moeten ze daar geen woorden aan vuil maken, gewoon regelmatig is wa napalmoverschotten dumpen op die probleemwijken en ik ben ook tevreden.

ToasT

Legacy Member
Lestienne, Praet, Engels, Mechele, Storm, Dierckx, Bruno, Schrijvers, ...

Balsaus

Legacy Member
ToasT zei:
Lestienne, Praet, Engels, Mechele, Storm, Dierckx, Bruno, Schrijvers, ...

Bruno heeft italiaanse ouders. Dus kan volgens mij ook voor Italië kiezen .

Maar Anno 2013 hierover klagen :') We leven tegenwoordig meer en meer in een wereldburger maatschappij , en zal in de toekomst niet minderen.
Elk Europees land heeft trouwens tal van spelers met andere roots.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb nu bijgeleerd dat de Rode Duivels gekozen worden uit de Belgische eersteklassers.

Jepjep

Legacy Member
[video=youtube;gZcNoX9pk5k]http://www.youtube.com/watch?v=gZcNoX9pk5k[/video]

J.Brown

Legacy Member
Gaan er hier nog mensen naar de beloften kijken straks? 20u in het regenboogstadion.

Anoniem15

Legacy Member
Balsaus zei:
Bruno heeft italiaanse ouders. Dus kan volgens mij ook voor Italië kiezen .

Maar Anno 2013 hierover klagen :') We leven tegenwoordig meer en meer in een wereldburger maatschappij , en zal in de toekomst niet minderen.
Elk Europees land heeft trouwens tal van spelers met andere roots.

Andere roots is geen enkel probleem é, ik heb het over het feit dat er een keuze moet gemaakt worden over het land waar je voor uitkomt.

Romelus

Legacy Member
561555_10151519549600936_1430960274_n.jpg


De paus heeft de eer om Gigi te ontmoeten. Jammer dat Messi morgen niet speelt tegen hen.

Re@V0r

Legacy Member
ShadesOfJae zei:
Sommigen zullen het zien als een signaal dat hij niet voor België zal kiezen.
Maar ik geloof dat hij echt wel een blessure heeft.

wa voor zever is da nu :lol:
volgens sommigen zou hij dan een blessure veinzen ofzo omdat hij stiekem eigenlijk voor Marokko kiest? :wtf:
als de modale belg inderdaad met zo'n zever afkomt, zou ik ook nog weinig zin hebben om het land te vertegenwoordigen tbh

Lospeed

Legacy Member
Heeft hij eigenlijk al oefenmatchen gespeeld voor Marokko? En waar heeft hij gespeeld bij de jeugdploegen?

Stan_V

Legacy Member
Lloris
Sagna - Koscielny - Abidal- Clichy
Guilavogui - Kondogbia
Payet - Valbuena - Ribéry
Benzema

Dit zou de opstelling voor morgen zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan