Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:Alderweireld/Gillet tegen Ribery
Onze zwakste speler speelt altijd tegen de sterkste speler van de tegenpartij![]()




Stan_V zei:Anders gewoon Daniel op rechts zetten, die weet gerust wel hoe ge de Franck moet afstoppen![]()
waffel zei:Of Franck weet gerust hoe je voorbij Daniel moet.
ShRule zei:Die verdediging ziet er op papier wel zeer sterk uit, vooral de backs.
En zo kan het ook Marc, snap niet dat ie nooit dag op voorhand zijn basiself wil vrijgeven.
puni zei:Waarom zou hij dat moeten doen? Dan staat er hier nog meer nutteloos gezwets te lezen, het is nu al erg genoeg.
Haha, de sfeer zit goed, dat is duidelijk!Stan_V zei:
Rikie zei:Die van Kompany was toch spectaculairder.![]()
onderkant lat binnen zou een beauty zijn hah